Gefeliciteerd! Ik dacht overigens dat je met je master bezig was!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
zo, de laatste cijfers ook binnen (twee 8'en en een 8.5
) en dat betekent dat ik mijn bachelor heb!
Zo blij!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
Zo blij!
Wij werken iets anders.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Klote, man. Maar welke zaken moe tje veranderen dan? Het lijkt me stug dat je aan het einde van de looptijd van het project nog dingen grondig kan herzien? Ik bedoel, je theoretisch kader werkt door in je vragenlijsten, je vragenlijsten in je dataverzameling en de conclusies adhv je data zeggen weer wat over je theoretisch kader.
Gefeliciteerd!!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
Zo blij!
Ik zit op mijn werk dus dit kost me voorlopig even geen studietijdquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:34 schreef Skv het volgende:
Klinkt vervelend inderdaad.Welke studie is het?
Ik zit hier nu te posten als SOG-activiteit
IB, lijkt mij ook tof. Ik doe zelf Policy & governance, master van bestuurskunde.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk dus dit kost me voorlopig even geen studietijd![]()
.
Internationale Betrekkingen, master van Politieke Wetenschappen, ik ben er zo klaar mee.
Volgend jaar doe ik nog een master American Studies, daar kan je ter compensatie van een scriptie vakken volgen in de Verenigde Staten (wel iets over schrijven), ik hoop dat ik dat mag doen want met deze shit ben ik klaar.
Haha soms wel, soms niet, maar dat geldt voor zoveel studies denk ikquote:
Kan ook zeker tof zijn, ok, jouw studie lijkt me wat meer op specifieke structuren gericht, minder breed, in de zin dat je een duidelijk onderzoeksgebied hebt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:42 schreef Skv het volgende:
[..]
IB, lijkt mij ook tof. Ik doe zelf Policy & governance, master van bestuurskunde.
Heb je tegenwoordig flink wat geld voor nodigquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik later nog eens tijd en geld heb ga ik nog 's zien of ik wat met vakken van Internationale Betrekkingen en dergelijke studies kan gaan doen.
Wat studeer je nu?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop tijdens m'n PhD (als ik daar ooit kom) vrijblijvend wat vakken te kunnen volgen. Hoef ze niet per se af te ronden of becijferd te hebben, gewoon voor zelfontplooiing en wellicht omdat ze van belang zijn voor m'n onderzoek.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
Zo blij!
Gefeliciteerd!!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:42 schreef morgane het volgende:
Ik heb een 6,5 voor mn bachelorscriptie! Ben er zeker tevreden mee. Nu heb ik m'n diploma binnen
Ik weet niet wat jouw cijfers zijn, als je al denkt aan nog verder studeren dan denk ik niet al te slecht, dus doe wat je leuk vindt inderdaad haha, ik kies momenteel wat meer voor Westerse landen, en betrekkingen. Neem daar de focus op Israel en de Verenigde Staten bij en dan zie ik wel waar ik beland, krant misschien, ministerie van buitenlandse zaken misschien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb net Engelse Taal en Cultuur afgerond met minoren richting multiculturalism, geschiedenis (British Empire), politicologie/sociologie en geografie en begin in september aan een Master Human Geography hier in Hull waar ik via een beurs mocht studeren tijdens m'n derde jaar.
Leuke opstap, dat Engels, super veel geleerd, maar natuurlijk compleet kansloos op de arbeidsmarkt/academische wereldje als je lekker veilig in de gebaande paden van het literatuuronderzoek blijft hangen. Dus al snel zoveel mogelijk andere dingen gedaan die aansluiten bij m'n interesse voor post colonial developments: effect van koloniaal verleden op huidige situatie in de oude kolonieën en dergelijken.
Zullen we elkaar maar steunen dan? Haha.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb hier plusminus dezelfde situatie. Vorige maand is de allerlaatste medestudent waar ik colleges mee gevolgd heb ook afgestudeerd. Ik ben echt de allerlaatste, en dat terwijl ik als eerste al mijn vakken van de master gehaald had.
Maar het komt goed inderdaadDeze zomer nog!
Als je uitlegt wat IST en SOLL is kunnen we je misschien beter helpenquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:29 schreef Guidetti het volgende:
Zou volgens jullie de IST en SOLL in 1 hoofdstuk kunnen? Je zou dan kunnen benoemen hoe de huidige situatie is en hoe het volgens de theorie zou moeten zijn. Of ga ik dan te kort door de bocht?
Dat: niet elke scriptie is gelijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:48 schreef Operc het volgende:
[..]
Als je uitlegt wat IST en SOLL is kunnen we je misschien beter helpen
IST en SOLL zijn duidelijk Duits. IST is de huidige situatie. SOLL de situatie zoals hij moet zijn/worden. Hbo vorm voor bepaalde scripties. Al heb ik hem zelf niet gebruikt. Ik zou er overigens zeker aparte hoofdstukken van maken. Zijn beide namelijk nogal grote brokken neem ik aan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:48 schreef Operc het volgende:
[..]
Als je uitlegt wat IST en SOLL is kunnen we je misschien beter helpen
Klopt. Maar ik vind het erg lastig om ze los van elkaar te beschrijven. Ik heb meerdere problemen ondervonden (IST) en die wil ik dan met wat er in de theorie beschreven is (SOLL) vergelijken. Dan zou je wel heel veel losse hoofdstukken krijgen. Maar dat is mijn mening. Ik ben erg benieuwd hoe jullie dat zouden doen? Mag het eigenlijk wel wat ik wil?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
IST en SOLL zijn duidelijk Duits. IST is de huidige situatie. SOLL de situatie zoals hij moet zijn/worden. Hbo vorm voor bepaalde scripties. Al heb ik hem zelf niet gebruikt. Ik zou er overigens zeker aparte hoofdstukken van maken. Zijn beide namelijk nogal grote brokken neem ik aan.
Ik heb 'm alsnog helemaal omgegooid. Heb 'm aan een paar proefrespondenten 'uit het veld' voorgelegd, en die vonden het veel te abstract (inhoudelijk). Even lekker door zitten operationaliseren. Morgen een nieuwe poging.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:20 schreef DeParo het volgende:
Vrijdag alweer, de volgende vrijdag is het raak, dan mag ik mijn werk alweer gaan inleveren![]()
.
Dan heb je nog wel ffquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:28 schreef Skv het volgende:
[..]!!
Ik moest eigenlijk vandaag klaar zijn. Maar heb uitstel gevraagd tot september.
Haha, dat is inderdaad erg zuur, zit je de rest van de dag in spanning.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:35 schreef mexxum het volgende:
Geachte student,
Middels deze email wil ik je informeren dat wij de boordelingsformulieren van jouw Bachelorscriptie hebben ontvangen en
een eindresultaat vanochtend door ons aan OSZ is doorgegeven.
Met vriendelijke groet,
------------------------
*wurg* en dan niet melden wat de uitslag is :-s Kan ik weer wachten tot OSZ de boel heeft verwerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |