Ik heb hetzelfde probleem, dus ik lees even meequote:Op maandag 25 juni 2012 23:56 schreef Operc het volgende:
Potjandriedubbeltjes, ik heb geen significante resultaten bij mijn afstudeeronderzoek. Heeft iemand tips hoe je dat mooi in een scriptie verwerkt zonder dat de lezer het idee heeft dat hij/zij 40-50 pagina's voor niets heeft doorgenomen?
Het principe van aankaarten wat mogelijke oorzaken zijn van het niet vinden van een effect ken ik, maar alleen dat vind ik een beetje karig.
Ik ook. Het was dan ook een 5,5quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ik moet 6 juli die van mij inleveren, ik ben blij met een zesje, echt blij.
Daar zou ik ook voor tekenen :-p Nog even duimen vandaag en morgen..quote:
Doe mij dat ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ik moet 6 juli die van mij inleveren, ik ben blij met een zesje, echt blij.
Wanneer je literatuur wel doet vermoeden dat je significante resultaten zou moeten halen kan je dat ook aankaarten. En uiteraard dat verder onderzoek nodig is maar dat staat in elke conclusie van elk onderzoek dat ik heb gelezen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:56 schreef Operc het volgende:
Potjandriedubbeltjes, ik heb geen significante resultaten bij mijn afstudeeronderzoek. Heeft iemand tips hoe je dat mooi in een scriptie verwerkt zonder dat de lezer het idee heeft dat hij/zij 40-50 pagina's voor niets heeft doorgenomen?
Het principe van aankaarten wat mogelijke oorzaken zijn van het niet vinden van een effect ken ik, maar alleen dat vind ik een beetje karig.
Dat is zo'n dooddoener.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wanneer je literatuur wel doet vermoeden dat je significante resultaten zou moeten halen kan je dat ook aankaarten. En uiteraard dat verder onderzoek nodig is maar dat staat in elke conclusie van elk onderzoek dat ik heb gelezen.
Ja. Uit de APA 6 manual:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:15 schreef Guidetti het volgende:
Even snel een vraagje tussendoor. Ik wil de mening van een ingenieur gebruiken als bron in mijn HBO onderzoek. Mag dat?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Persoonlijke communicatie Onder persoonlijke communicatie vallen privé-brieven, memo’s, e-mail, (telefoon)gesprekken, persoonlijke interviews, etc. K. M. Kendall (personal communication, April 26, 2010) (K. M. Kendall, personal communication, April 26, 2010) Informatie verkregen via persoonlijke communicatie kan door de lezer niet worden achterhaald en wordt dus niet opgenomen in de literatuurlijst. Persoonlijke communicatie die behoort tot de categorie archivale bronnen wordt wel opgenomen in de literatuurlijst. Denk aan brieven, ongepubliceerde manuscripten, knipsels, opnamen of transcripties van interviews, historische krantenartikelen, foto’s, etc. die zijn opgenomen in een archief, een institutionele collectie of een privé-collectie. ! Zie paragraaf 7.10 van de Publication Manual of the American Psychological Association(2010). |
Oke thanx.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:21 schreef Booomer het volgende:
[..]
Ja. Uit de APA 6 manual:
[ code verwijderd ]
Even zelf geprobeerd, ik snap je probleem (en weet zo 123 niet hoe je dat makkelijk aan kan passenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:07 schreef Booomer het volgende:
Voor de Word-experts onder jullie, wie heeft er antwoord op mijn vragen m.b.t. de lijsten met afbeeldingen/tabellen?![]()
List of figures/tables in Word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |