SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom heb ik nu voor een nuchtere en sterke man gekozen waarbij ik erin geloof dat het op lang termijn beter meer kans op slagen heeft.
Soortgelijke ervaringen?
[ Bericht 0% gewijzigd door IHaveAmnesia op 04-06-2012 00:05:49 ]
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:05 schreef hlmllp het volgende:
Je bent een vrouw, je hoort je gevoel boven je verstand te zetten..
waar ben je mee bezig!
Dat maakt het eigenlijk alleen maar frustrerender.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Niet dat het jullie minder pijn zal doen, wellicht is het iets verzachtend.
quote:
Ik ben niet de enige blijkbaar.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou meid. Ik snap geen reet van je OP.
quote:Op zondag 3 juni 2012 03:06 schreef zarGon het volgende:
Je tekst is echt cryptisch. Het zal vast deels aan mij liggen, maar ik moet eerst ontcijferen wat je probeert te zeggen eer ik er over kan nadenken. En ik blijf dus steken bij het ontcijferen van je tekst.
Dat is toch wat anders dan de vriendenzone...quote:Op zondag 3 juni 2012 19:52 schreef Charcot het volgende:
Voorbeelden van externe factoren: te groot verschil in religie/geloof, cultuur, de man is gelukkig getrouwd et cetera. Allemaal zaken waarbij te veel dingen waar je waarde aan hecht in gevaar komen
Ja, je hebt het verkeerd gelezen. Nee, andersom.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:00 schreef Charcot het volgende:
Heb ik het verkeerd gelezen? Dit gaat toch over mannen die vrouwen in een friendzone (bewust/onbewust) plaatsen. Mijn interpretatie: de ts wou wel maar het kon niet en dus is ze maar 'vrienden' gebleven.
De OP:quote:(Verliefde!) vrouwen die mannen in een friendzone zetten
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Genoeg topics over mannen die klagen over de F-zone en dit hun onzeker maakt.
Ik wil dmv deze topic duidelijk maken dat sommige vrouwen WEL gevoelens voor jullie hebben, maar andere factoren kunnen spelen waardoor ze gedwongen voelen er niet op in te gaan.
Dan heb jij het verkeerd begrepen.Het gaat over vrouwen die mannen in de friendzone stoppen, maar ondertussen de betreffende mannen stiekem wel willen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:00 schreef Charcot het volgende:
Heb ik het verkeerd gelezen? Dit gaat toch over mannen die vrouwen in een friendzone (bewust/onbewust) plaatsen. Mijn interpretatie: de ts wou wel maar het kon niet en dus is ze maar 'vrienden' gebleven.
Oh, dan gaat dat stukje over factoren deels op in het geval van de tsquote:Op zondag 3 juni 2012 20:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dan heb jij het verkeerd begrepen.Het gaat over vrouwen die mannen in de friendzone stoppen, maar ondertussen de betreffende mannen stiekem wel willen.
Ah, okquote:Op zondag 3 juni 2012 20:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, je hebt het verkeerd gelezen. Nee, andersom.
De TT:
[..]
De OP:
[..]
Exact, veel frustrerender. Ik vind jou leuk, jij vind mij leuk, en dan kan het niet om 'insert willekeurige kutreden'quote:Op zondag 3 juni 2012 20:08 schreef Charcot het volgende:
En het maakt het alleen maar pijnlijker voor de mannen die zich hierin herkennen denk ik
Boeiend ben je even man en kan het niet op naar de volgende niet teveel overna denken.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Exact, veel frustrerender. Ik vind jou leuk, jij vind mij leuk, en dan kan het niet om 'insert willekeurige kutreden'
Hmm tegenstrijdig dit zeg, ooit gehoord van platonische vriendschappen?quote:Een jongen die heilig voor me is vond ik te hoog gegrepen voor mezelf. Hij is praktiserend en ik verre van dat. Ik voelde me alles behalve zuiver bij hem. Ik kon de onzekerheid niet aan, nog delen wat ik voelde. Alleen genieten van elk moment. Gewoon zijn aanwezigheid werd de hoogtepunt van mijn dag. Ik bel hem heel soms en dat gevoel blijft, maar ik kan er wil er niets mee.
Of heel zeldzaam lotgenoten waarbij je je op je gemak voelt maar elkaar alleen maar verder kan laten zakken.
En hoe precies verandert dit dat de situatie frustrerender is?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:19 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Boeiend ben je even man en kan het niet op naar de volgende niet teveel overna denken.
Daar heb ik ook heel lang over gegrijnsd. Maar een innerlijke onzekerheid kapt die mogelijkheid af en dan verlamt je.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:04 schreef Tanin het volgende:
Wat betreft die mannen die zogenaamd te hoog gegrepen zouden zijn, mogen die mannen dat even zelf bepalen? Misschien ben je wel de perfecte partner in hun ogen!
Omdat jij waarschijnlijk te egoistisch bent om rekening te houden voor gevoelens van je beste maatje, die is gedumpt door zijn ex en jij doodleuk met haar een relatie aan wilt gaan.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:47 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat een onzin, die redenen waarom het volgens jou niet zou kunnen.
Ja, dat bedoel ik. Dat je hem dan in de friendzone zet, terwijl je hem eigenlijk heel graag zou willen in je leven.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:16 schreef Charcot het volgende:
Wanneer ik weet dat een jongen off-limits is dan ga ik ook niet die richting op van toenadering zoeken e.d.
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:09 schreef padlarf het volgende:
Exact, veel frustrerender. Ik vind jou leuk, jij vind mij leuk, en dan kan het niet om 'insert willekeurige kutreden'
Wat jullie kutreden vinden kan tegen de waarden zijn van de persoon wie jij lief hebt. Heb je dan echt geen respect tegenover haar/hem?quote:
Dat komt allemaal later. Op het moment zelf is alles een kutreden.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:40 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Wat jij insert willekeurige kutreden zijn kan misschien tegen de waarden zijn van de persoon wie jij lief hebt. Heb je dan echt geen respect tegenover haar?
Dus iemand in de friendzone zetten omdat je als vrouw vermoed dat hij niet bij je past, maar je hem toch o zo graag in leven wilt hebben? Maar dat niet kan door allerlei redenen?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:53 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Jawel. Wil duidelijk maken dat friendzone soms schijn is.
Dat jij er niet voor durft te gaan maakt het geen vriendenzone.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:53 schreef IHaveAmnesia het volgende:
De essentie van de friendzone is dat het geen schijn is. Als het dat wel is, is het geen friendzone.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:53 schreef IHaveAmnesia het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou meid. Ik snap geen reet van je OP.
Misschien, maar het concept wat ze omschrijft is wel reëel. Soms besluiten vrouwen voor zichzelf dat het niks moet worden tussen haar en gozer X, ondanks dat ze zich aangetrokken voelt. De reden waarom is vaak lastig, awkward, embarrasing en/of pijnlijk om uit te leggen aan de jongen in kwestie - daarom wordt het verpakt in een standaard "friendzone" boodschap. Dat lijkt makkelijker, geen gedoe en gedraai. Behalve innerlijk bij de vrouw in kwestie dan, omdat de aantrekking er nog is en dat klopt niet met het concept "friendzone". Sommige mannen doorzien dit (aan het gedrag van de vrouw bijvoorbeeld) en kunnen dan alsnog zelf initiatief nemen, waaraan de vrouw meestal zal toegeven. Soms gaat dat goed, soms niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |