quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Nog niet, misschien deze week kijken wie mee zou willen.
Anders ga ik zondag sowieso alleen naar de bios.
Ja same , vandaar dat ik het hier even neer gooidequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik hoor ook overal dat hij leuk is, ik ga hem wel kijken
Nee SD, wat je daar zegt, is niet helemaal waar!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:16 schreef SocialDisorder het volgende:
wie heeft zondagnacht nog cock-pushups gedaan, trouwens? ik heb er maar gelijk twee gedaan, zo awesome vond ik het
Raketijsjes hebben ze hier altijd op het werk als het warm isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Fuck al die exotische shit!
Raketje FTW!
En dan bedoel ik niet Bacardi Razz met Fanta
Of misschien ook wel![]()
Ik heb het geprobeerd maar het lukt me niet. In plaats van dat ik mijn lichaam omhoog hef, duw ik gewoon een gat in het beton.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:16 schreef SocialDisorder het volgende:
wie heeft zondagnacht nog cock-pushups gedaan, trouwens? ik heb er maar gelijk twee gedaan, zo awesome vond ik het
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Raketijsjes hebben ze hier altijd op het werk als het warm isOmdat toepasselijk enzulks
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar het lukt me niet. In plaats van dat ik mijn lichaam omhoog hef, duw ik gewoon een gat in het beton.
The D is niet bekend met mijn levels of awesomeness, zoals Vegeta ook dacht dat 9000 het maximum wasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Nee SD, wat je daar zegt, is niet helemaal waar!
WANT!
THE D!
Zeggen zelf dat je maar één cock pushup kunt doen.
Dus.
Jezelf meer awesome noemen dan The Dquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
The D is niet bekend met mijn levels of awesomeness, zoals Vegeta ook dacht dat 9000 het maximum was
Jezelf te goed voelen om mee naar The D te gaanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Jezelf meer awesome noemen dan The D
[ afbeelding ]
Fixed for accuracyquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jezelf niet goed genoeg voelen om mee naar The D te gaan
Ging jij niet shoppen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jezelf te goed voelen om mee naar The D te gaan
Shar is gewoon nog een beetje boos op me denk ikquote:
quote:
Lol, nummer 3 is Goudaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:40 schreef Nebo het volgende:
http://www.skoften.net/index/gallery/picdump_249
Nummer 2, station Amersfoort, spoor 6/7, every freaking time dat ik er ben
Nee .. Mijn moeder is weer aan het trollen ....quote:
Jouw moeder is zo fucking epic!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee .. Mijn moeder is weer aan het trollen ....
Ik zeg altijd dat ik de hond niet uit kan laten omdat ik pyama nog aan heb, dus ik kom aangekleed beneden klaar voor shoppen zegt mamma "ik heb nog geen tijd voor shoppen maar nu kun je mooi de hond uitlaten trololol".....
Dafuq
dr is niets in mijn familie wat niet compleet moron is, i was doomed from the startquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Jouw moeder is zo fucking epic!
Weet wel gelijk van wie je het hebt![]()
Gekkie, je moet het ook niet direct na het storten doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar het lukt me niet. In plaats van dat ik mijn lichaam omhoog hef, duw ik gewoon een gat in het beton.
"Het storten"quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Gekkie, je moet het ook niet direct na het storten doen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:11 schreef Poit het volgende:
Wandel ze en geef die doerak een knuffel van me!
owned dusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee .. Mijn moeder is weer aan het trollen ....
Ik zeg altijd dat ik de hond niet uit kan laten omdat ik pyama nog aan heb, dus ik kom aangekleed beneden klaar voor shoppen zegt mamma "ik heb nog geen tijd voor shoppen maar nu kun je mooi de hond uitlaten trololol".....
Dafuq
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |