Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Arsenal heeft nog wel degelijk een spits nodig hoor. Bendter, Chamack, Vela voldoen allemaal niet, Afobe is nog te jong en verder is er natuurlijk RvP (nog 1 jaar contract) en Podolski (vooral winger waarschijnlijk). Met Doumbia zou rvp ook nog op 10 kunnen. Extra spits is nog wel nodigquote:Op zondag 3 juni 2012 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom willen ze nog een spits halen dan? Ik zie te vaak dat clubs spelers willen halen op posities waar ze helemaal niemand nodig hebben.
Dan gaat Chelsea zo ziek worden in de voorhoedequote:Op zondag 3 juni 2012 14:21 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk serieus dat Chelsea Falcao gaat kopen. Geld + Torres
Je bent wel Torres en Drogba kwijt.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan gaat Chelsea zo ziek worden in de voorhoede
Nee, want trainer is een mietje gaat met 10Man verdedigen. Zo komen spelers zoals Hulk en Hazard niet tot hun recht en eindigt Chelsea op plek 6quote:Op zondag 3 juni 2012 14:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerst zien of de spits niet verzuipt. Hulk heeft dit jaar 0 assits gegeven las ik laatst, Hazard speelt wel over maar gaat ook vaak zelf en Mata is dit jaar ook niet bijzonder productief.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Drogba wordt vervangen door Falcao in principe, Torres scoorde alleen maar tegen nPower clubsquote:
Iddquote:Op zondag 3 juni 2012 14:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Drogba wordt vervangen door Falcao in principe, Torres scoorde alleen maar tegen nPower clubs
nee Torres wordt vervangen door Falcao en Drogba gaat gewoon weg.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Drogba wordt vervangen door Falcao in principe, Torres scoorde alleen maar tegen nPower clubs
Dat zou een prima deal zijn jaquote:Op zondag 3 juni 2012 14:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze wilden Torres met nog wat miljoenen ruilen voor Falcao
Als Chelsea nu een spits haalt dan kan je Torres opvegen man. Of je moet hem nu al het vertrouwen geven of gewoon wegdoen. Als je Falcao haalt zijn de intenties wel duidelijk, met een ruildeal + geld is het ook een stuk betaalbaarder.quote:
Sneijder eruit, Huntelaar erin , en omdraaien met RvP. Sneijder heeft dit seizoen minder gepresteerd dan Huntelaar om zn plek in oranje te rechtvaardigen.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:24 schreef Fuszy het volgende:
Gewoon zo spelen
---------------------RVP-------------------
Afellay -------------Sneijder--------------------------Robben
--------------------Van bommel - De jong-----------------
-Willems/Schaars - Heitinga - Mathijssen/vlaar - Van der wiel
-----------Krul--------------------
Ik had die laatste op doel tegen Iwan, niet alleen klein hij kan ook geen bal vangenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:26 schreef Dudeweiser het volgende:
zie zijn lengte______! LOL
http://futhead.com/12/player/883
ik heb hem een hele tijd gebruikt in mn team, deed het wel aardig maar alle finesses gingen erinquote:Op zondag 3 juni 2012 14:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had die laatste op doel tegen Iwan, niet alleen klein hij kan ook geen bal vangen(was toen enige 4-2-3-1 keeper dus die maar gehaald)
Dat wel, maar je moet een creatieve middenvelder hebben daar. Iemand die passjes kan strooien. Dat zie ik huntelaar niet doen. RVP trouwens ook niet op die positie.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sneijder eruit, Huntelaar erin , en omdraaien met RvP. Sneijder heeft dit seizoen minder gepresteerd dan Huntelaar om zn plek in oranje te rechtvaardigen.
RVP is wel uit positie dan... Zet dan VD Vaart er neer, die hoort er wel, en heeft zijn positie wel verdiend.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sneijder eruit, Huntelaar erin , en omdraaien met RvP. Sneijder heeft dit seizoen minder gepresteerd dan Huntelaar om zn plek in oranje te rechtvaardigen.
Zag je die passjes van RVP gister nietquote:Op zondag 3 juni 2012 14:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat wel, maar je moet een creatieve middenvelder hebben daar. Iemand die passjes kan strooien. Dat zie ik huntelaar niet doen. RVP trouwens ook niet op die positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |