Nee maar ja, moet toch op het werk komenquote:
Meer dat mensen opgepakt zitten als sardientjesquote:Op zondag 3 juni 2012 00:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad, treinen bumperkleven ook aan elkaars voorkant tegenwoordig
Altijd. Zelfs als ik onverhoopt ruzie krijg met een volwassene kan ik het niet laten om ze met 'U' aan te sprekenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:18 schreef Plantagehouder het volgende:
Wel goed dat je beleefd blijft tegen volwassenen hoor.
Ik denk dat het door je kapsel kwam.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee maar ja, moet toch op het werk komen![]()
Twee bussen en 1 trein, reistijd: anderhalf uur.
Reistijd per auto; 15 min.
Oh God why
Krijg je ook een boete voor als ze je zien hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 00:15 schreef kwiwi het volgende:
Eigen schuld, dikke boete.
O en ik haal altijd stiekem rechts in dan.
Misschien vanwege beginnend bestuurder?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:25 schreef NDAsilenced het volgende:
rijbewijs kwijt door bumperkleven? mis ik iets in het verhaal?
Weet ik, maar dat vind ik minder gevaarlijk dan bumperkleven, want met een beetje pech verniel ik daar m'n eigen auto en leven meequote:Op zondag 3 juni 2012 00:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krijg je ook een boete voor als ze je zien hoor
Nee, omdat je moet voorkomen als je bumperkleeft boven de 80km per uur. En het was op de snelweg.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:25 schreef NDAsilenced het volgende:
rijbewijs kwijt door bumperkleven? mis ik iets in het verhaal?
Bejaardequote:Op zondag 3 juni 2012 00:31 schreef CarltonBanks het volgende:
Huur een bejaarde in die je in jouw aurlto rondrijden. Heb ik toen ook gedaan. 15e per dag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |