Dit ga ik volgen.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
'Call of Duty' in de middeleeuwen
Jammer dat het er zo knullig uit ziet
Dat dacht ik al jaquote:
Serieus gast, the fuck is wrong with youquote:Op zondag 3 juni 2012 13:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zal best, like I give a fuck.
Don't betray the creed, man.
fuck datquote:Op zondag 3 juni 2012 13:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
'Call of Duty' in de middeleeuwen
Jammer dat het er zo knullig uit ziet
Daar dacht ik dus ook al aanquote:
Hoi schoonheidquote:
Niet lager opgeleid deze vrouw he. Heeft 10 jaar als advocaat gewerktquote:Op zondag 3 juni 2012 18:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Verbeet wil meer lager opgeleide Kamerleden![]()
![]()
Kommop, als je ooit in je leven een IQ van meer dan 80 hebt gehad, dan weet je dat get kaassoufflé is.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:55 schreef Bozz187 het volgende:
Eén van de meer prangende vragen des levens; is het nu kaassoufflé of kaassoufflet?
'Het zou meer mensen het gevoel kunnen geven dat het parlement er niet alleen vóór hen is maar dat het ook ván hen is'quote:Op zondag 3 juni 2012 18:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Verbeet wil meer lager opgeleide Kamerleden![]()
![]()
en dat wist je nog nietquote:Op zondag 3 juni 2012 18:40 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn dag kan niet meer stuk!
Wanneer jij weer de server open zetquote:Op zondag 3 juni 2012 19:25 schreef KoningStoma het volgende:
Sinterklas, wanneer gaan we weer eens minecraften?
was niet geheel serieus...quote:
En nu BF3 op extreme ultra superpower hardcore high graphicsquote:Op zondag 3 juni 2012 19:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
was niet geheel serieus...![]()
Hier ging het om:
[ afbeelding ]
Ik ben om.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Patrick Jumpen: Tutorial Jumpstyle die Jan Peter Balkenende zelfs kan begrijpen!
Dit is een handleiding hoe je moet Duo Jumpen,Speciaal voor de mensen die et niet kunnen en graag willen leren!! Tis mischien oud en afgezaagt maar der zijn egt wel genoeg die het niet kunnen en wel willen Probeer me niet toe te voegen op msn... oude mailadres;) Ik weet al hoe et nummer heet!! TNX!
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Patrick Jumpen: Tutorial Jumpstyle die Jan Peter Balkenende zelfs kan begrijpen!
Dit is een handleiding hoe je moet Duo Jumpen,Speciaal voor de mensen die et niet kunnen en graag willen leren!! Tis mischien oud en afgezaagt maar der zijn egt wel genoeg die het niet kunnen en wel willen Probeer me niet toe te voegen op msn... oude mailadres;) Ik weet al hoe et nummer heet!! TNX!
en bitch plz. jumpenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben om.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1772182543376563823
3.53![]()
![]()
![]()
Kan nietquote:
Chill ouwe! Moet je veel klussen? Hele dag in de regen buiten lopen volleyballen wat een kut sport is dat. Serieus je kan beter iemand 2 uur lang voor zijn gezicht slaan dat doet minder pijn aan je handenquote:Op zondag 3 juni 2012 21:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan nietXbox is al ingepakt, en ik heb in mijn nieuwe huis pas vanaf volgende vrijdag weer internet
Morgen verhuizen![]()
Als je hem niet raakt doet het geen pijn neequote:Op zondag 3 juni 2012 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Chill ouwe! Moet je veel klussen? Hele dag in de regen buiten lopen volleyballen wat een kut sport is dat. Serieus je kan beter iemand 2 uur lang voor zijn gezicht slaan dat doet minder pijn aan je handen
Ach man zal jou eens voor je gezicht slaan zemmelpotquote:Op zondag 3 juni 2012 21:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je hem niet raakt doet het geen pijn nee
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je hem niet raakt doet het geen pijn nee
zemmelpotquote:Op zondag 3 juni 2012 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach man zal jou eens voor je gezicht slaan zemmelpot
Tossssssss! Kop of muntquote:Op zondag 3 juni 2012 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach man zal jou eens voor je gezicht slaan zemmelpot
Alleen mensen met opgekropte homosuele gevoelens vinden dit.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga gewoon wat doen in plaats van Minecraft die shit is toch wel zo gay
Je hebt me door ik wil stiekem heel graag mee craften maar ben te skeer om msp te kopenquote:Op zondag 3 juni 2012 21:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Alleen mensen met opgekropte homosuele gevoelens vinden dit.
Ja, en alleen mensen die homo zijn spelen Minecraft.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Alleen mensen met opgekropte homosuele gevoelens vinden dit.
Ziehier een typisch voorbeeld van iemand die onder zijn eigen homosuele gevoelens probeert uit te komen, door deze te projecteren op een spelletje.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, en alleen mensen die homo zijn spelen Minecraft.
Nee, eigenlijk nietquote:Op zondag 3 juni 2012 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Chill ouwe! Moet je veel klussen? Hele dag in de regen buiten lopen volleyballen wat een kut sport is dat. Serieus je kan beter iemand 2 uur lang voor zijn gezicht slaan dat doet minder pijn aan je handen
Lekker brood bakken en creepers dood slaan met een bloem want zo rollen wequote:Op zondag 3 juni 2012 21:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ziehier een typisch voorbeeld van iemand die onder zijn eigen homosuele gevoelens probeert uit te komen, door deze te projecteren op een spelletje.
Tim.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ziehier een typisch voorbeeld van iemand die onder zijn eigen homosuele gevoelens probeert uit te komen, door deze te projecteren op een spelletje.
Sanctus Virgins??quote:Op zondag 3 juni 2012 21:48 schreef Kutstudent het volgende:
Topcadeau van m'n huisgenoot gehad.
[ afbeelding ]
Heeft ie even meegejat.![]()
Ding is 5 vierkante meter groot.
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, en alleen mensen die homo zijn spelen Minecraft.
Waarom zou je zo'n ding jatten?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:48 schreef Kutstudent het volgende:
Topcadeau van m'n huisgenoot gehad.
[ afbeelding ]
Heeft ie even meegejat.![]()
Ding is 5 vierkante meter groot.
![]()
klopt, maar ik wil jou wereldje verneuken. plus missy is gewoon jaloers dat Wij ons wel vermaken met gamen, en hij een zuur vrouwtje is.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En jij dan? Jij had ook een leuk wereldje.
Zelfde als mensen die vlaggen bij een supermarkt weghalenquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
klopt, maar ik wil jou wereldje verneuken. plus missy is gewoon jaloers dat Wij ons wel vermaken met gamen, en hij een zuur vrouwtje is.
Of winkelwagens meenemen.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelfde als mensen die vlaggen bij een supermarkt weghalen
present!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelfde als mensen die vlaggen bij een supermarkt weghalen
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zal dat soort shit wel niet begrijpen denk ik.
Ook al jaquote:
Ze wilden ons geen vlag geven omdat we niet officieel virgiel huis zijn, terwijl we gewoon gemengd virgiel, corpshuis zijn dus recht hebben op die vlag. Nou, meenemen dan maar he.quote:
Is misschien wel leuk als je 14 bent jaquote:
dat, of wat ouder en dronken.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is misschien wel leuk als je 14 bent ja
Ah het is wel redelijk onschuldigquote:
true, dat soort vandalisme heb ik nooit gedaanquote:Op zondag 3 juni 2012 22:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah het is wel redelijk onschuldig. Beter zoiets dan ergens de ramen ingooien
Wij ook niet. Ook nergens voor nodig, en als je nu ziet dat de jeugd hier spiegels van een auto aftrappen , de ruitenwissers afbreken en winkelwagentjes tegen auto's aan gooienquote:Op zondag 3 juni 2012 22:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
true, dat soort vandalisme heb ik nooit gedaan
Ah oké nou veel plezier er mee. Ik zou dat ding dan persoonlijk al niet meer hoeven but thats just me.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze wilden ons geen vlag geven omdat we niet officieel virgiel huis zijn, terwijl we gewoon gemengd virgiel, corpshuis zijn dus recht hebben op die vlag. Nou, meenemen dan maar he.
Nee we hoefden dat ding ook niet zo nodig maar was meer een principekwestie.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah oké nou veel plezier er mee. Ik zou dat ding dan persoonlijk al niet meer hoeven but thats just me.
Oké ik zou hem in iemands aars douwen en dan terug geven kunnen ze vast om lachenquote:Op zondag 3 juni 2012 22:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee we hoefden dat ding ook niet zo nodig maar was meer een principekwestie.
Dat komt nog, word tijd voor iets nieuwsquote:Op zondag 3 juni 2012 22:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oké ik zou hem in iemands aars douwen en dan terug geven kunnen ze vast om lachen
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat komt nog, word tijd voor iets nieuws [ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat komt nog, word tijd voor iets nieuws [ afbeelding ]
Ik vond hier net bij het opruimen nog een vlag van Olof uit Tilburg, tevens de reden dat ik daar een jaar niet naar binnen mochtquote:
nopequote:Op zondag 3 juni 2012 23:05 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand fifa, bf, mw3? Moet ff potje raggen.
Bouw een 27 liter Rolls Royce Merlin na.quote:
Ga die film kijken nozemquote:Op zondag 3 juni 2012 23:05 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand fifa, bf, mw3? Moet ff potje raggen.
die is te makkelijkquote:Op zondag 3 juni 2012 23:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bouw een 27 liter Rolls Royce Merlin na.
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bouw een 27 liter Rolls Royce Merlin na.
Haha, wat een ballentent is datquote:Op zondag 3 juni 2012 23:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vond hier net bij het opruimen nog een vlag van Olof uit Tilburg, tevens de reden dat ik daar een jaar niet naar binnen mocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |