ja toch de gamecube controllerquote:Op maandag 4 juni 2012 10:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verplaats alleen even die rechter analoogstick van de WiiU.
Hij is inderdaad ook zwart!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Doelde op looks.
[..]
Juist op de 360 controller.
Dat is totaal iets anders, kijk naar de vorm alles klopt bijna.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hij is inderdaad ook zwart!
Ik weet niet hoor, maar zo kun je fietsen en auto's en pc's ook gaan vergelijken.
Ja Teun, luister naar Titty, die weet precies hoe het zit met de vorm bij dit soort trillende voorwerpen!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is totaal iets anders, kijk naar de vorm alles klopt bijna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja Teun, luister naar Titty, die weet precies hoe het zit met de vorm bij dit soort trillende voorwerpen!
Damn kk, dit is toch wel de matigste grap ever.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
niet weten hoe windows werktquote:Op maandag 4 juni 2012 09:59 schreef KneusTeun het volgende:
Windows is net een wijf! en dan vooral de slechte kwaliteiten
Als ik op iets klik, dan doe ik dat met een reden... gaat ie steedfs vragen of ik dat echt wil... en ik ben nu al in de war met me toetsenbord... ik heb echt meelij met Bill Gates. Wat een wanproduct..
Hij is versimpeld door de Apple-cultuurquote:
ditquote:Op maandag 4 juni 2012 10:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eerste dag vakantie en verveel me nu al.
Ga motorrijden met bozz.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Beter word het even mooi weer, shitload aan kleding gekocht dit weekend en kan het geen eens aan. Nu moet ik weer hersenloos gaan gamen.quote:
kom we gaan minecraften!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Beter word het even mooi weer, shitload aan kleding gekocht dit weekend en kan het geen eens aan. Nu moet ik weer hersenloos gaan gamen.
Kleding moet je ook niet aan doen, je moet kleding uit doenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Beter word het even mooi weer, shitload aan kleding gekocht dit weekend en kan het geen eens aan. Nu moet ik weer hersenloos gaan gamen.
Nice. Als het wat meer "af" is, lijkt het me de moeite waard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |