Was je bij Coconuts ous?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders die gare kuttenten op Stadhuisplein noemen
Coconutsquote:Op maandag 4 juni 2012 13:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was je bij Coconuts ous?Want dat is gewoon hollywood maar kleiner
Ben je daar weleens geweest? Ik ben daar op m'n 16de twee keer geweest. Meisjes van 16 onder douches dansen enzo, voor een brommercertificaatquote:Op maandag 4 juni 2012 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echt, gewoon 14+ ook hemaar sowieso Bobs
Lijkt mij een ideale tent voor Ricko en ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echt, gewoon 14+ ook hemaar sowieso Bobs
Nee, wel foto's gezienquote:Op maandag 4 juni 2012 13:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben je daar weleens geweest? Ik ben daar op m'n 16de twee keer geweest. Meisjes van 16 onder douches dansen enzo, voor een brommercertificaat^2
Andere goede kwaliteitenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maakt niet uit chick, wat wij missen aan lengte maken we goed met.. ehh.. gewoon andere goede kwaliteiten enzo
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was je bij Coconuts ous?Want dat is gewoon hollywood maar kleiner
Koken.quote:
Chick naar mijn hart.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:02 schreef Chai het volgende:
Kwaliteiten die iedereen met genoeg passie kan ontwikkelen en die andere dingen goed compenseren zijn:
1. Goed koken
2. Goed kunnen pijpen
daar gaan mn neefjes heenquote:
Read again yoquote:Op maandag 4 juni 2012 14:05 schreef o.us het volgende:
Ik heb in de search gechecked hoeveel topics ik tot nu toe wel niet heb geopend.
er zijn 1131 topics gevonden die zijn verdeeld over 38 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.47 seconden
1131 x 38 = 42978
En ik maar van mezelf denken dat ik best wel een redelijk leven heb
Oh kutquote:
dat zijn toch je totaal aantal posts ongeveer?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:05 schreef o.us het volgende:
Ik heb in de search gechecked hoeveel topics ik tot nu toe wel niet heb geopend.
er zijn 1131 topics gevonden die zijn verdeeld over 38 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.47 seconden
1131 x 38 = 42978
En ik maar van mezelf denken dat ik best wel een redelijk leven heb
Ja heel Twente volgens mij. Behalve mensen die in Enschede wonen, die gaan gewoon daar, maar boeren willen daar niet heen.quote:
Jawel.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
dat zijn toch je totaal aantal posts ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |