Vind het niet erg om door deerne's aan mijn kont geknepen te worden, maar als het een een of andere flikker is het huilen met de pet opquote:Op maandag 4 juni 2012 13:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Een ass hebben waar veel vrouwen jaloers op zijn, wij maken het waar.
Ik ben ook niet ontevreden ofzo, maar ik ben kleiner dan beide ouders.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks mis met 1.78 ofzo hoor, zo lang was dinges ook. Goeie zoenhoogte
Kwam een beetje maagzuur naar boven. Ach, at least heb je hem niet een andere dude zien afzuigen. Toch Vas.quote:
Voor sommige plekken is gewoon geen betere naam als je niet de naam van die plek zelf wilt noemen.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
IN DE DANCING
IN DE DANCING
IN
DE
DANCING
Precies want hij was gewoon in Holly toen hij aangerand werdquote:Op maandag 4 juni 2012 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor sommige plekken is gewoon geen betere naam als je niet de naam van die plek zelf wilt noemen.
Hollywood een dancing noemenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Precies want hij was gewoon in Holly toen hij aangerand werd
Ik zeg altijd de disco. hihiquote:Op maandag 4 juni 2012 13:54 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoorde pas van 'dancing' 2 jaar geleden op fok ofzo
Hoe moet ik anders die gare kuttenten op Stadhuisplein noemenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
IN DE DANCING
IN DE DANCING
IN
DE
DANCING
Laat mij erbuitenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kwam een beetje maagzuur naar boven. Ach, at least heb je hem niet een andere dude zien afzuigen. Toch Vas.
Kruip in mjin korte gespierde armpjes dangquote:Op maandag 4 juni 2012 13:54 schreef junamii het volgende:
Praatjes over lengts. Confronterend weer dit![]()
http://www.dancingbruins.nl/quote:Op maandag 4 juni 2012 13:54 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoorde pas van 'dancing' 2 jaar geleden op fok ofzo
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kwam een beetje maagzuur naar boven. Ach, at least heb je hem niet een andere dude zien afzuigen. Toch Vas.
HOhohohhooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo snap!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maakt niet uit chick, wat wij missen aan lengte maken we goed met.. ehh.. gewoon andere goede kwaliteiten enzoquote:Op maandag 4 juni 2012 13:54 schreef junamii het volgende:
Praatjes over lengts. Confronterend weer dit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |