quote:Op maandag 4 juni 2012 12:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als je weet waar die te vinden zijn, bel me
Noh deze chick verdient d'r knaken zwart. Thug life.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:23 schreef junamii het volgende:
Als ik geld stort bij de bank, staat het er meteen op hoor?
Anders heb ik wel heeeeel vaak m'n rekeningen niet kunnen betalen.
Ik zit ook bij de ING en als ik wat stortte stond het er altijd vrijwel meteen op. Zaterdag nog een berg geld gestort via de stortingsautomaat, stond het er ookal meteen op.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dan is dit je eerste keer. Was bij ING. Duurde een week.
Oh nee wacht laat maar toen had die bank zelf een storing inderdaad. Nvm.
Naar?quote:
Drugs dealen enzo.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Noh deze chick verdient d'r knaken zwart. Thug life.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Contactgeldquote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef JackieBrown het volgende:
Stelletje louche figuren met jullie bergen contact geld die jullie op rekeningen storten.
Dicking.quote:
Inwendige stokslagen.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef JackieBrown het volgende:
Stelletje louche figuren met jullie bergen contact geld die jullie op rekeningen storten.
[..]
Naar?
Heb volgende week een wedstrijdquote:Op maandag 4 juni 2012 12:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee echt nooit gewoon. Train je daar nog wel eens?
91kg.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee serieus!!!Nice, op welk gewicht vecht je dan?
En bij een gala of wat..?
Dammen is leuk hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
EEUUHH HANDS UP FOR OUS ONZE MOCRO DAMKAMPIOENNNN
grgr
lol 91 kg, bearmode.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:40 schreef o.us het volgende:
[..]
91kg.
Volgend weekend is er een of andere open dag/avond weet ik veel en gaat de big man van de Oosterbaan muay thai het opnemen tegen een door de gym gekozen snelle leerling (wat ik dus ben)..
Daarom vroeg ik of je er nog weleens kwam.
Je gaat doodquote:Op maandag 4 juni 2012 12:40 schreef o.us het volgende:
[..]
91kg.
Volgend weekend is er een of andere open dag/avond weet ik veel en gaat de big man van de Oosterbaan muay thai het opnemen tegen een door de gym gekozen snelle leerling (wat ik dus ben)..
Daarom vroeg ik of je er nog weleens kwam.
Daar waag ik mij voorlopig nog niet aan, moet wel realistisch blijven. Ben pas sinds eind feb regelmatig aan kickboksen. Het is op 16 juni trouwens, laat mij weten of je dan toevallig weer in Lombardijen te vinden bent of nietquote:Op maandag 4 juni 2012 12:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol 91 kg, bearmode.
Haha oke leuk wel, kijken of ik in de buurt ben![]()
Maar vecht je ook normale wedstrijden of dat niet?
Neejoh.quote:
Ahja ik ben dan sowieso wel in Rotterdam, weet alleen niet of ik tijd ga hebben, ben dan aan het helpen verhuizenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Daar waag ik mij voorlopig nog niet aan, moet wel realistisch blijven. Ben pas sinds eind feb regelmatig aan kickboksen. Het is op 16 juni trouwens, laat mij weten of je dan toevallig weer in Lombardijen te vinden bent of niet.
[..]
Neejoh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |