Op verkeerde rekening gestort?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom staat het geld wat ik vrijdag op mn rekening stortte nog steeds niet op mijn rekening?
Dat viel me al op jaquote:Op maandag 4 juni 2012 12:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn vrienden afgeschermd op Facebook.
Oei.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik was ooit 75 euro kwijt omdat ik een 1 typte ipv een 7!!!
Kan niet toch? moet ook goeie naam e.d. bij... tenminste bij ING kan je dat neit fout doenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zal d'r een week vol genot gevenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:10 schreef junamii het volgende:
[..]
Is toch fijn na een weekend vol stress.
Kan je terugvorderen.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Daarom heb ik liefde voor ING. Dat voorgeval overkwam mij bij ABN Amro. Meh.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan niet toch? moet ook goeie naam e.d. bij... tenminste bij ING kan je dat neit fout doen
Huh sinds wanneer kan je overboekingen terugvorderen? Je kan toch alleen maar automatische incasso's storneren (quote:
nee heb het gewoon bij de bank fysiek gestort.quote:
Ja joh bij ABN kan dat wel gewoon? slecht..quote:Op maandag 4 juni 2012 12:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Daarom heb ik liefde voor ING. Dat voorgeval overkwam mij bij ABN Amro. Meh.
Als je weet waar die te vinden zijn, bel mequote:Op maandag 4 juni 2012 12:12 schreef junamii het volgende:
[..]
Mannen waarbij je niet hoeft te stressen en waarbij je enkel kan genieten. Perfect.
Is voor iedereen zo ingesteld lieve schat. Niet iedereen hoeft te weten dat ik maar 20 vrienden heb.quote:
Nee, begreep ik wel.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Is voor iedereen zo ingesteld lieve schat. Niet iedereen hoeft te weten dat ik maar 20 vrienden heb.
Oh als in je spaarvarkentje leeggooien daar? Kan wel langer duren, duurde bij mij vorige keer een week.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee heb het gewoon bij de bank fysiek gestort.
12Squote:Op maandag 4 juni 2012 12:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Jackie, welke bus naar Bolognalaan is het snelst, 11, 12 of 12s?
Hehehquote:Op maandag 4 juni 2012 12:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als je weet waar die te vinden zijn, bel me
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Bij een grote bank staat het vrijwel meteen op je rekening.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh als in je spaarvarkentje leeggooien daar? Kan wel langer duren, duurde bij mij vorige keer een week.
Meestal duurt het een paar uurtjes.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh als in je spaarvarkentje leeggooien daar? Kan wel langer duren, duurde bij mij vorige keer een week.
Dan is dit je eerste keer. Was bij ING. Duurde een week.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Bij een grote bank staat het vrijwel meteen op je rekening.
Of het moet een spaarbank zijn.
Hoe is het trouwens afgelopen met die jongen die je datete in Amsterdam oid??quote:Op maandag 4 juni 2012 12:18 schreef junamii het volgende:
[..]
HehehZe zijn inderdaad wel zeldzaam ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |