Was je bij Coconuts ous?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders die gare kuttenten op Stadhuisplein noemen
Coconutsquote:Op maandag 4 juni 2012 13:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was je bij Coconuts ous?Want dat is gewoon hollywood maar kleiner
Ben je daar weleens geweest? Ik ben daar op m'n 16de twee keer geweest. Meisjes van 16 onder douches dansen enzo, voor een brommercertificaatquote:Op maandag 4 juni 2012 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echt, gewoon 14+ ook hemaar sowieso Bobs
Lijkt mij een ideale tent voor Ricko en ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echt, gewoon 14+ ook hemaar sowieso Bobs
Nee, wel foto's gezienquote:Op maandag 4 juni 2012 13:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben je daar weleens geweest? Ik ben daar op m'n 16de twee keer geweest. Meisjes van 16 onder douches dansen enzo, voor een brommercertificaat^2
Andere goede kwaliteitenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maakt niet uit chick, wat wij missen aan lengte maken we goed met.. ehh.. gewoon andere goede kwaliteiten enzo
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was je bij Coconuts ous?Want dat is gewoon hollywood maar kleiner
Koken.quote:
Chick naar mijn hart.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:02 schreef Chai het volgende:
Kwaliteiten die iedereen met genoeg passie kan ontwikkelen en die andere dingen goed compenseren zijn:
1. Goed koken
2. Goed kunnen pijpen
daar gaan mn neefjes heenquote:
Read again yoquote:Op maandag 4 juni 2012 14:05 schreef o.us het volgende:
Ik heb in de search gechecked hoeveel topics ik tot nu toe wel niet heb geopend.
er zijn 1131 topics gevonden die zijn verdeeld over 38 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.47 seconden
1131 x 38 = 42978
En ik maar van mezelf denken dat ik best wel een redelijk leven heb
Oh kutquote:
dat zijn toch je totaal aantal posts ongeveer?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:05 schreef o.us het volgende:
Ik heb in de search gechecked hoeveel topics ik tot nu toe wel niet heb geopend.
er zijn 1131 topics gevonden die zijn verdeeld over 38 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.47 seconden
1131 x 38 = 42978
En ik maar van mezelf denken dat ik best wel een redelijk leven heb
Ja heel Twente volgens mij. Behalve mensen die in Enschede wonen, die gaan gewoon daar, maar boeren willen daar niet heen.quote:
Jawel.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
dat zijn toch je totaal aantal posts ongeveer?
Maak pics en wapp het mij.quote:
Ohja over tumblr gesproken, JACKIE. Geef me je tumblr dan kan ik soppenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
als je nou even een pic submit op m'n tumblr kan ik het zien.
jij tukster?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heel Twente volgens mij. Behalve mensen die in Enschede wonen, die gaan gewoon daar, maar boeren willen daar niet heen.
Wat geef jij mij dan in ruil daarvoorquote:Op maandag 4 juni 2012 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja over tumblr gesproken, JACKIE. Geef me je tumblr dan kan ik soppen
Een digitale kuz :$quote:Op maandag 4 juni 2012 14:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat geef jij mij dan in ruil daarvoor
oja achterhoek hequote:
oja drenthequote:
oh inderdaadquote:
Pics.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:22 schreef tliciouz het volgende:
YesEindelijk voor vakantie nog het perfect kanten jurkje gevonden.
Laatst stond er ergens reclame voor fietsen in de Achterhoek, stond er een foto van de skyline van Deventer bij.quote:
Tits wintquote:Op maandag 4 juni 2012 14:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik geef je er een echte kus voor hoor Jackie.
dicht bij m'n familie in buurt enzoquote:
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 4 juni 2012 14:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Tits wint
Pics van jurkje (aan natuurlijk zodat we kunnen zien hoe die precies valt)
Even wat rechtzetten nog though: Het gebrek aan intelligentie bij jou blijkt maar weer eens op pijnlijke wijze. Ik stuurde je die foto via WhatsApp, jij upload 'm vervolgens en deelt 'm uit. De foto van haar stond al online, door haarzelf geplaatstquote:Op maandag 4 juni 2012 10:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dWc moet ook niet zo gaan doen want toen ik die foto van hem postte in notabene de sc waar alleen fernandes-users zaten werd ie ook fucking kwaad
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Laatst stond er ergens reclame voor fietsen in de Achterhoek, stond er een foto van de skyline van Deventer bij.
Ik zou hem gwn op de facebook posten is veiligerquote:Op maandag 4 juni 2012 14:24 schreef tliciouz het volgende:
Stuur dan gewoon via dm!Ik ga even een foto maken.
Ehm nay want dan kan ik het niet zienquote:Op maandag 4 juni 2012 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou hem gwn op de facebook posten is veiliger
Moeilijke woorden gebruiken om slimmer te lijken, goed van je zeg.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je wel dit zeggen, het is echter een saillant detail en schept dé nuance. Dom wicht
Jij vindt 'saillant detail' en 'nuance' moeilijke woordenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moeilijke woorden gebruiken om slimmer te lijken, goed van je zeg.
Waarom zou je dat soort woorden op FOK! gebruiken? Juist, om slimmer over te komen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sma's die alleen de saus bovenop je broodje döner kebab gooien. Ze was wel cute, dat wel.
[..]
Jij vindt 'saillant detail' en 'nuance' moeilijke woorden![]()
![]()
?
Einde discussie, je bent werkelijk te dom om te poepen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij komt juist dommer over, omdat ik je met de neus op de feiten druk en je nu over bijzaken begintquote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat soort woorden op FOK! gebruiken? Juist, om slimmer over te komen.
Laatste tijd wel meer van dat soort filmpjes uit die regio gezien, ze kennen geen angst ofzoquote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef jna het volgende:
Gewoon klamme handen door het alleen al te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:29 schreef tliciouz het volgende:
Even snel gemaakt en onduidelijk als wat, maar het gaat om het ideeDit jurkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tli zelf
Cute!
Even snel gemaakt en onduidelijk als wat, maar het gaat om het ideeDat plantjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
Even snel gemaakt en onduidelijk als wat, maar het gaat om het ideeGoed lichaam, verdorie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even snel gemaakt en onduidelijk als wat, maar het gaat om het ideeNice!! Staat je goed manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar heb je die vandaan?
Even snel gemaakt en onduidelijk als wat, maar het gaat om het ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Even snel gemaakt en onduidelijk als wat, maar het gaat om het ideeOok even quoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Is net het brein van Vasquote:Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt wel gewoon een graspol in een potje..
Dat is kattengras voor mijn kat.quote:
Jij kan het hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:32 schreef tliciouz het volgende:
Dank jullie welJurkje is van de h&m voor 15 euro
![]()
Waar is kattengras ook al weer voor :$quote:Op maandag 4 juni 2012 14:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is kattengras voor mijn kat.![]()
hij zit echt super fijn, en is een beetje gebroken wit. Hij heeft mouwtjes maar die haal ik er af vind hem zo als nu mooier.
Wanneer waren jullie ookalweer met elkaar gegaan?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Tering man, 't had van mij wel een permaban mogen zijn.
Grappig.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wanneer waren jullie ookalweer met elkaar gegaan?
Ik heb hem zien hangen danquote:Op maandag 4 juni 2012 14:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
hij zit echt super fijn, en is een beetje gebroken wit. Hij heeft mouwtjes maar die haal ik er af vind hem zo als nu mooier.
Dat de haarballen er beter uit komenquote:
Weet je welke maat dit is? XSquote:Op maandag 4 juni 2012 14:34 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik heb hem zien hangen dan
Hijs inderdaad heel leuk ja. Alleen hadden ze hem niet in mijn maat. Problems problems
Dat heeft die van mij ook, krijg je een wit plasje maagsap met stukjes gras erinquote:Op maandag 4 juni 2012 14:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat de haarballen er beter uit komenTelkens na het eten staat hij te kokhalzen, komt alleen nooit wat mee
A wild ecto appearsquote:Op maandag 4 juni 2012 14:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet je welke maat dit is? XSDaar kom ik met mijn heupen normaal nooit in maar ik dacht ach ik probeer het gewoon omdat het kan, maar hij rekt echt goed mee.
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:36 schreef jna het volgende:
[..]
Dat heeft die van mij ook, krijg je een wit plasje maagsap met stukjes gras erinGeen haar te bekennen
Ik wou een grap maken over de kinderafdeling, maar dat zou je me nooit vergeven dus doe ik dat nietquote:Op maandag 4 juni 2012 14:34 schreef junamii het volgende:
Hijs inderdaad heel leuk ja. Alleen hadden ze hem niet in mijn maat. Problems problems
Dit onnozele ding hatenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zodat dat kutbeest stikt en dood gaat.
Katten
Poesjes![]()
![]()
Oh wauw! XS pas ik ook echt nooit vanwege heupen en borsten. Ik ben alsnog bang dat ik dat echt niet ga passenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet je welke maat dit is? XSDaar kom ik met mijn heupen normaal nooit in maar ik dacht ach ik probeer het gewoon omdat het kan, maar hij rekt echt goed mee.
Aaaawww hahaquote:Op maandag 4 juni 2012 14:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit onnozele ding haten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aaaawww hahaZiet er wel een beetje dikkig uit
Pensje
Doet me denken aan Etha, die gaat ook altijd zo liggen na het eten
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Pensje
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou een grap maken over de kinderafdeling, maar dat zou je me nooit vergeven dus doe ik dat niet![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haten op m'n foodcoma'squote:Op maandag 4 juni 2012 14:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Pensje
Ik normaal ook niet, krijg nooit jurkjes over mijn heupen heenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:38 schreef junamii het volgende:
[..]
Oh wauw! XS pas ik ook echt nooit vanwege heupen en borsten. Ik ben alsnog bang dat ik dat echt niet ga passen
Hij staat jou trouwens wel echt super tli!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |