Jij kan het hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:32 schreef tliciouz het volgende:
Dank jullie welJurkje is van de h&m voor 15 euro
![]()
Waar is kattengras ook al weer voor :$quote:Op maandag 4 juni 2012 14:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is kattengras voor mijn kat.![]()
hij zit echt super fijn, en is een beetje gebroken wit. Hij heeft mouwtjes maar die haal ik er af vind hem zo als nu mooier.
Wanneer waren jullie ookalweer met elkaar gegaan?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Tering man, 't had van mij wel een permaban mogen zijn.
Grappig.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wanneer waren jullie ookalweer met elkaar gegaan?
Ik heb hem zien hangen danquote:Op maandag 4 juni 2012 14:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
hij zit echt super fijn, en is een beetje gebroken wit. Hij heeft mouwtjes maar die haal ik er af vind hem zo als nu mooier.
Dat de haarballen er beter uit komenquote:
Weet je welke maat dit is? XSquote:Op maandag 4 juni 2012 14:34 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik heb hem zien hangen dan
Hijs inderdaad heel leuk ja. Alleen hadden ze hem niet in mijn maat. Problems problems
Dat heeft die van mij ook, krijg je een wit plasje maagsap met stukjes gras erinquote:Op maandag 4 juni 2012 14:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat de haarballen er beter uit komenTelkens na het eten staat hij te kokhalzen, komt alleen nooit wat mee
A wild ecto appearsquote:Op maandag 4 juni 2012 14:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet je welke maat dit is? XSDaar kom ik met mijn heupen normaal nooit in maar ik dacht ach ik probeer het gewoon omdat het kan, maar hij rekt echt goed mee.
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:36 schreef jna het volgende:
[..]
Dat heeft die van mij ook, krijg je een wit plasje maagsap met stukjes gras erinGeen haar te bekennen
Ik wou een grap maken over de kinderafdeling, maar dat zou je me nooit vergeven dus doe ik dat nietquote:Op maandag 4 juni 2012 14:34 schreef junamii het volgende:
Hijs inderdaad heel leuk ja. Alleen hadden ze hem niet in mijn maat. Problems problems
Dit onnozele ding hatenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zodat dat kutbeest stikt en dood gaat.
Katten
Poesjes![]()
![]()
Oh wauw! XS pas ik ook echt nooit vanwege heupen en borsten. Ik ben alsnog bang dat ik dat echt niet ga passenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet je welke maat dit is? XSDaar kom ik met mijn heupen normaal nooit in maar ik dacht ach ik probeer het gewoon omdat het kan, maar hij rekt echt goed mee.
Aaaawww hahaquote:Op maandag 4 juni 2012 14:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit onnozele ding haten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aaaawww hahaZiet er wel een beetje dikkig uit
Pensje
Doet me denken aan Etha, die gaat ook altijd zo liggen na het eten
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Pensje
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou een grap maken over de kinderafdeling, maar dat zou je me nooit vergeven dus doe ik dat niet![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haten op m'n foodcoma'squote:Op maandag 4 juni 2012 14:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Pensje
Ik normaal ook niet, krijg nooit jurkjes over mijn heupen heenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:38 schreef junamii het volgende:
[..]
Oh wauw! XS pas ik ook echt nooit vanwege heupen en borsten. Ik ben alsnog bang dat ik dat echt niet ga passen
Hij staat jou trouwens wel echt super tli!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |