Ik ben benieuwdquote:Op maandag 4 juni 2012 14:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Tits wint
Pics van jurkje (aan natuurlijk zodat we kunnen zien hoe die precies valt)
Even wat rechtzetten nog though: Het gebrek aan intelligentie bij jou blijkt maar weer eens op pijnlijke wijze. Ik stuurde je die foto via WhatsApp, jij upload 'm vervolgens en deelt 'm uit. De foto van haar stond al online, door haarzelf geplaatstquote:Op maandag 4 juni 2012 10:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dWc moet ook niet zo gaan doen want toen ik die foto van hem postte in notabene de sc waar alleen fernandes-users zaten werd ie ook fucking kwaad
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Laatst stond er ergens reclame voor fietsen in de Achterhoek, stond er een foto van de skyline van Deventer bij.
Ik zou hem gwn op de facebook posten is veiligerquote:Op maandag 4 juni 2012 14:24 schreef tliciouz het volgende:
Stuur dan gewoon via dm!Ik ga even een foto maken.
Ehm nay want dan kan ik het niet zienquote:Op maandag 4 juni 2012 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou hem gwn op de facebook posten is veiliger
Moeilijke woorden gebruiken om slimmer te lijken, goed van je zeg.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je wel dit zeggen, het is echter een saillant detail en schept dé nuance. Dom wicht
Jij vindt 'saillant detail' en 'nuance' moeilijke woordenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moeilijke woorden gebruiken om slimmer te lijken, goed van je zeg.
Waarom zou je dat soort woorden op FOK! gebruiken? Juist, om slimmer over te komen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sma's die alleen de saus bovenop je broodje döner kebab gooien. Ze was wel cute, dat wel.
[..]
Jij vindt 'saillant detail' en 'nuance' moeilijke woorden![]()
![]()
?
Einde discussie, je bent werkelijk te dom om te poepen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij komt juist dommer over, omdat ik je met de neus op de feiten druk en je nu over bijzaken begintquote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat soort woorden op FOK! gebruiken? Juist, om slimmer over te komen.
Laatste tijd wel meer van dat soort filmpjes uit die regio gezien, ze kennen geen angst ofzoquote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef jna het volgende:
Gewoon klamme handen door het alleen al te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:29 schreef tliciouz het volgende:
Even snel gemaakt en onduidelijk als wat, maar het gaat om het ideeDit jurkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tli zelf
Cute!
Even snel gemaakt en onduidelijk als wat, maar het gaat om het ideeDat plantjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
Even snel gemaakt en onduidelijk als wat, maar het gaat om het ideeGoed lichaam, verdorie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even snel gemaakt en onduidelijk als wat, maar het gaat om het ideeNice!! Staat je goed manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar heb je die vandaan?
Even snel gemaakt en onduidelijk als wat, maar het gaat om het ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Even snel gemaakt en onduidelijk als wat, maar het gaat om het ideeOok even quoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Is net het brein van Vasquote:Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt wel gewoon een graspol in een potje..
Dat is kattengras voor mijn kat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |