die hebben we hier nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Sounds like fun!quote:
Dat vond ik té. En er moesten natuurlijk tetten in de TT.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik was al bang voor een "Waar Dimens en Bambi elkaar gevonden hebben." tt ofzo.
Goeden tt!
Pas maar op. Ik zei dat ook eens een keer in een topic en toen heeft een mod het veranderd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik was al bang voor een "Waar Dimens en Bambi elkaar gevonden hebben." tt ofzo.
Goeden tt!
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die hebben we hier niet
Wie weet wie weet!
Als ik een keer in de buurt komGezellig, je bent altijd welkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat vond ik té. En er moesten natuurlijk tetten in de TT.
Mwehe.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Pas maar op. Ik zei dat ook eens een keer in een topic en toen heeft een mod het veranderd.
Mijn opa en oma doen het altijd zonder enig probleem.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vanuit Rijswijk was het kut in ieder geval![]()
Helemaal via Den Haag of helemaal via Rotterdam.... ja daaaaaag
En het schijnt niets ergs te zijnquote:
en dan jat ik zo al je cupcakesquote:
Kan me voorstellen dat je schrikt ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En het schijnt niets ergs te zijnEn de eerste keren schrik je je rot. Hij moet alleen even slikken en dan is het weer weg.
Dimens hartje xSummergirlxquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Mwehe.Wat voor tt was dat dan?
ik ben oud he... dus het is nu anders geworden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn opa en oma doen het altijd zonder enig probleem.
Truste voor Fiets!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:20 schreef RenRen- het volgende:
Nou, ik ga proberen te slapen. Iemand naast me snurkt al bijna, dus om nog langer te compooperen is ook zo aso
klinkt wel behoorlijk doorgefokt zegquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En het schijnt niets ergs te zijnEn de eerste keren schrik je je rot. Hij moet alleen even slikken en dan is het weer weg.
Woonde je wel in Zoetermeer dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben oud he... dus het is nu anders geworden.
Maar goed, boeit me niet meer, want ik ga nooit meer naar Z'meer en ik woon daar niet meer waar ik toen woonde
daar heb ik geen goesting naar dus die zal ik laten liggenquote:
slaap lekker voor beide!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Truste voor Fiets!
En slaap lekker Ren.
Tja, dat krijg je ervan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
En alleen maar omdat ik met haar ging meeten.
nee in Rijswijkquote:
Ja geen idee eigenlijk, ik moet eens aan de dierenarts vragen wat het is, want we hebben binnenkort een nieuwe.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klinkt wel behoorlijk doorgefokt zeg
Vervormde "binnenboel" zeg maar?
Dankjewelquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Truste voor Fiets!
En slaap lekker Ren.
Toen kende ik haar nog niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja hallo! Bambi is de enige voor je ja. Anders mag je haar niet hebben!
regel 1: Zoek het zelf maar uitquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ging allemaal nuttige dingen voor school doen enzo.
Ik heb 3 regels.
hehehehe, lekker vaag welquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk, ik moet eens aan de dierenarts vragen wat het is, want we hebben binnenkort een nieuwe.
Ja, echt sneu, maar ze ondervinden er niet echt last aan, ze vallen er niet van neer en ze kunnen vaak gewoon hun ding nog doen. Als Smeagol HEEL HEEL BLIJ IS dan krijgt hij dat, dus het is ook niet echt geassocieerd met iets vervelends voor hem
SPREEK VOOR UZELF, NAZIBLOEM!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Hihi, dat scheelt weer ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar gelukkig was het in een privé forum en heeft ze het niet gezien.
Oooh, als dat zou kunnen! Nee, over de ontwikkeling van de hersenen van pubers.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
regel 1: Zoek het zelf maar uit
Regel 2: vuile kuthoer
Regel 3: Dat was het, punt.
Zoiets? Want dan ben je klaar nu
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
SPREEK VOOR UZELF, NAZIBLOEM!HOE (heheheh) kom je aan mijn stamboomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Aids.
Jonge, hier zijn tettenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:26 schreef Dimens het volgende:
Bweh ik moet eigenlijk in bed liggen want morgen moet ik er weer vroeg uit. Ik wil niet.
over DE ontwikkeling van DE hersenen van EEN STANDAARD pubers???quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, als dat zou kunnen! Nee, over de ontwikkeling van de hersenen van pubers.
Je moet ook niet plannen maken op zaterdagochtend. Zaterdagochtenden zijn bedoeld om te slapen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:26 schreef Dimens het volgende:
Bweh ik moet eigenlijk in bed liggen want morgen moet ik er weer vroeg uit. Ik wil niet.
Aan jouw stampboom???quote:
dattus!quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
over DE ontwikkeling van DE hersenen van EEN STANDAARD pubers???
Man, dan heb je aan een proefschrift nog lang niet genoeg![]()
![]()
![]()
Of maak het over de ontwikkeling van de hersenen van een puber die een alcoholverslaving en eetstoornis heeft. Dan ontwikkelt er namelijk niet zoveel, ben je ook sneller klaar
Als ik dat niet doe, dan verdien ik geen geld voor leuke dingen als stappen en eten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je moet ook niet plannen maken op zaterdagochtend. Zaterdagochtenden zijn bedoeld om te slapen.
en wat moet je erover zeggen dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Jaja, ik weet wel dat daar heel veel over te zeggen valt, maar ik doe het heel basic en simpel uit twee boeken over het puberbrein die ik heb. Maar dan alsnog, had ik dit al af moeten hebben nu.
Doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe, dan verdien ik geen geld voor leuke dingen als stappen en eten.
da's allemaal overrated!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe, dan verdien ik geen geld voor leuke dingen als stappen en eten.
2 woorden: kontje + stationquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Mwehe, neuh fair enough. Je moet toch wat om aan je centen te komen he.
Nouja, we moeten dus een training schrijven voor vrijwilligers die huiswerkbegeleiding geven. En dan willen we dus kort uitleggen (vanuit de theorie hoe het puberbrein zich ontwikkelt) hoe jongeren omgaan met bepaalde dingen, hoe het voor hen is en wat hier dan dus de oorzaak van is.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en wat moet je erover zeggen dan?
Misschien kan ik je wel helpen, muts
Wat ben ik blij dat ik geen SPH meer doe als ik dit zo leesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, we moeten dus een training schrijven voor vrijwilligers die huiswerkbegeleiding geven. En dan willen we dus kort uitleggen (vanuit de theorie hoe het puberbrein zich ontwikkelt) hoe jongeren omgaan met bepaalde dingen, hoe het voor hen is en wat hier dan dus de oorzaak van is.
Ik slaap zondag en maandag wel gewoon uit. En de rest van de week ook trouwens.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Mwehe, nee hoor, fair enough. Je moet toch wat om aan je centen te komen he.
quote:
Ik vind het op zich echt wel leuk en interessant. Maar niet nu, en niet om zelf uit te schrijven.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik geen SPH meer doe als ik dit zo lees.
Oooh, dat scheelt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik slaap zondag en maandag wel gewoon uit. En de rest van de week ook trouwens.
Das toch fijn, kun je er meer afhandelen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn klanten komen altijd vroeg in de ochtend.
vanuit welk perspectief?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, we moeten dus een training schrijven voor vrijwilligers die huiswerkbegeleiding geven. En dan willen we dus kort uitleggen (vanuit de theorie hoe het puberbrein zich ontwikkelt) hoe jongeren omgaan met bepaalde dingen, hoe het voor hen is en wat hier dan dus de oorzaak van is.
als ze komen, ruimen ze het dan wel zelf op? Of zit dat ook in jouw prijs inbegrepen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn klanten komen altijd vroeg in de ochtend.
Heerlijke joghurt?quote:
Voornamelijk sociaal emotioneel, want het gaat er ook om dat het voor vrijwilligers lastig is een pedagogische relatie aan te gaan, ipv vriendschappelijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vanuit welk perspectief?
Biomedisch perspectief of sociaal emotioneel?
ja dat dus, hahahahahahhahahaquote:
Daar kom ik oorspronkelijk vandaan ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:35 schreef Mss het volgende:
Bewijst maar weer dat al het goeie uit Limburg komt.
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar kom ik oorspronkelijk vandaan ja.
Dat doet de plaatselijke opruimdienst.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als ze komen, ruimen ze het dan wel zelf op? Of zit dat ook in jouw prijs inbegrepen?
ja, daar ben ik dan weer niet goed in.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voornamelijk sociaal emotioneel, want het gaat er ook om dat het voor vrijwilligers lastig is een pedagogische relatie aan te gaan, ipv vriendschappelijk.
Maarja de bronnen heb ik dus wel, nu de taak om het anders te verwoorden, in te korten en er een leuk verhaaltje van te maken.
Geert Wilders???quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:35 schreef Mss het volgende:
Bewijst maar weer dat al het goeie uit Limburg komt.
netjes hoor!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat doet de plaatselijke opruimdienst.
Nee, ik was Bambi's huiswerk aan het doenquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, daar ben ik dan weer niet goed in.
Vanuit biomedisch gezien wat van toepassing is op benaderingswijze/strategie-aanpak:
Frontale hersenen zijn nog niet uitgerijpt, daardoor moeite met plannen, organiseren, zelfinhibitie, vooruit denken, problemen oplossen, consequenties van daden voorzien, inlevend vermogen kan verminderd zijn.
Oplossing qua benadering: structuur bieden, duidelijkheid, kaders waarbinnen ze zelfstandig op niveau kunnen werken, kleine haalbare doelen maken, direct wijzen op goed/slecht gedrag middels beelden/praktische zaken, niet teveel ouwehoeren, want dat snappen ze nog niet (nog niet voldoende inzicht in hun kunde en onkunde waardoor ze niet middels intellectuele acties leren, dus je moet niet vertellen, maar zelf laten ervaren en het laten zien).
Zoiets?
dat geeft voor mij vanuit mijn achtergrond en perspectief ook aan dat Montessorischolen, Tweede Fase e.d. echt bullshit zijn. Die kids worden vet overschat en er wordt aanspraak gedaan op vaardigheden die ze nog niet KUNNEN bezitten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Daar kan ik sowieso wel wat mee.
achterlijk onverstaanbaar dialect in Heerlen?quote:
Heerlen is geen Limburg. Alles ten zuidoosten van Sittard is Duitsland.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
achterlijk onverstaanbaar dialect in Heerlen?
Zoberzo, Heerlen
en alles ten noorden ervan is Brabant?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Heerlen is geen Limburg. Alles ten zuidoosten van Sittard is Duitsland.
Nee, dat isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en alles ten noorden ervan is Brabant?![]()
Er wordt aan mij gedacht.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Goed plan, ik ga ook mijn nest in duiken.
Slaap lekker dames en heer!
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat geeft voor mij vanuit mijn achtergrond en perspectief ook aan dat Montessorischolen, Tweede Fase e.d. echt bullshit zijn. Die kids worden vet overschat en er wordt aanspraak gedaan op vaardigheden die ze nog niet KUNNEN bezitten.
En ja, daar n ik boos ove,r omdat die kennis er allang is vanuit de neuropsychologie, onderwijskunde etc. en er wordt echt vrij weinig mee gedaan.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 05:47 schreef Incantrix het volgende:
Godverdommeik slaap nog steeds niet
hoe de ***** moet ik nou de hele dag op een festival in Nijmegen volmaken? Ik had me er echt zo erg op verheugd
Ik zag net hier op fok ook een topic met twee kaarten staan ivm ziektequote:Op zaterdag 2 juni 2012 07:54 schreef BGTes het volgende:
Heb iemand gemaild op marktplaats, hij zou nog 2 kaartjes voor FortaRock hebbenHoop dat het nog lukt..
Whut, ben je nu je geld kwijt dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:07 schreef BGTes het volgende:
.. Ik heb het al overgemaakt
Dan maar kopen via die fokker..
Jepquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Whut, ben je nu je geld kwijt dan?
Wel matig dat hoe-heet-hij-ook-alweer niks met je UI heeft gedaan, nadat je je tetten hebt laten zien.quote:
130 euro voor 2 kaartjes. Ben nu aangifte aan het doenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Altijd eerst googelen met fraudegevoelige zaken als concertkaartjes![]()
Veel geld?
Wanneer heb je overgemaakt? En wanneer zou je de kaarten krijgen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:10 schreef BGTes het volgende:
[..]
Jep
Dan maar aangifte doen, miss nog kans dat je het terugkrijgt
Gvd
* BGTes is een mongool
Een uur geleden en ongeveer nuquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wanneer heb je overgemaakt? En wanneer zou je de kaarten krijgen?
Dafuqquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:15 schreef BGTes het volgende:
[..]
130 euro voor 2 kaartjes. Ben nu aangifte aan het doen
Dan maar de kaartjes overkopen van de Fok!ker. Hij heeft meer dan 12000 posts en is al heel lang lid.. vertrouw ik iets meer.
Godverde
nogal ja...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel matig dat hoe-heet-hij-ook-alweer niks met je UI heeft gedaan, nadat je je tetten hebt laten zien.
Ik zou hem aanspreken in het UI-topic!quote:
Zou je dan niet heel even wachten met aangifte doen? Als je pas een uur geleden hebt overgemaakt?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:17 schreef BGTes het volgende:
[..]
Een uur geleden en ongeveer nuMaar we hebben ING al gebeld en die kunnen het niet meer terugvorderen
Ja. Ik ben domquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuqen via marktplaats?
En was er een reden om eerst te betalen en daarna te googelen?
Ik heb zijn naam en rekeningnummer gegoogeld en daar heeft hij 3 andere mensen ook opgelicht met festivalkaartjes en iPhones enzo..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zou je dan niet heel even wachten met aangifte doen? Als je pas een uur geleden hebt overgemaakt?
Zo van "jonge, ik laat jou m'n tetten zien, dan verwacht ik wel dat je iets met m'n UI doet!"quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou hem aanspreken in het UI-topic!
Nu al?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:20 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en dan nu mijn nest uit en friet bakken, hurray!
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier nog niks.
Damn, ik moet niet op fok komen als ik zat ben
Dat heb ik al eens vaker gehoordquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier nog niks.
Maar misschien wel de enige die binnen een uur na betaling tot die conclusie komtquote:
Whehehehe, proest!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier nog niks.
Succes! En have fun.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:24 schreef Incantrix het volgende:
Toch maar op weg, maar nu met de trein. Uiteraard is de ns weer aan het fucken, dus ik ben benieuwd of ik mijn favo band nu ga missen
Hallon ballon!quote:
Aww, die is ook cutequote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Succes! En have fun.
[..]
Hallon ballon!
[ afbeelding ]
Ola!quote:
SQ 2x, mijne, Mss. Dat was het volgensmij.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:22 schreef Incantrix het volgende:
Thnx Bambi
En wiens tetters? Waaaaar??![]()
BGT, is het nog gelukt?
De ns-fuck viel mee
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ola!
[..]
SQ 2x, mijne, Mss. Dat was het volgensmij.
Oh, altijd fijn als de ns wel een beetje mee wil werken!
Moet ik terug lezen? Op de een of andere manier mist nr 894 tm 897 uit mn ATquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn tettas waren toch niet erger dan die van bambi? Hoogstens wat groter
Mijn bh was niet zichtbaar.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn tettas waren toch niet erger dan die van bambi? Hoogstens wat groter
als je tettas wil zien welquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moet ik terug lezen? Op de een of andere manier mist nr 894 tm 897 uit mn AT
Waarom?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:34 schreef RenRen- het volgende:
Zo. Gerend. En een beetje teleurgesteld in mezelf.
Ik ook!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja maar zij had dus nog een bh aan?
Het was beter dan de eerste keer maar een stuk slechter dan de tweede keer. Na een minuut verzuren al mijn spieren al en dan kan ik niet meer. En daar moet ik dan doorheen ,maar de pijn is zo erg dat dat niet meer luktquote:
Hmm ja. Maar dat kost ook gewoon tijd he. Je kan geen wonderen verwachten in een paar dagen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het was beter dan de eerste keer maar een stuk slechter dan de tweede keer. Na een minuut verzuren al mijn spieren al en dan kan ik niet meer. En daar moet ik dan doorheen ,maar de pijn is zo erg dat dat niet meer lukt
Mwehe.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:36 schreef Incantrix het volgende:
Ik irriteer me gruwelijk aan al mijn medereizigers en heb in mijn hoofd al 2 bejaarden en een goois kakwijf kapotgestompt
Hormonen
DNA-onderzoek bijvoegen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb dus de ondertrouw papieren binnen, we moeten officieel verklaren dat we geen bloedverwanten zijn
Nee, maar ik had gehoopt dat die intense pijn minder zou worden... Gelukkig vergeet i kdat altijd de ochtend als ik weer ga rennen, anders kon ik dit nooit meer doenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm ja. Maar dat kost ook gewoon tijd he. Je kan geen wonderen verwachten in een paar dagen.
Maar snap heel goed dat het frustrerend is hoor!
[..]
Mwehe.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
En arme bambi, wij haar allemaal omlullen om die bruiloft af te zeggen
Dus op zich hebben jullie wel gelijk.quote:
Dankjewelquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
Gaat vanzelf beter ren! Its in your name! En ik vind je soberso stoer
dat altijdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Dus op zich hebben jullie wel gelijk.
daar zijn we voorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DankjewelI hope. Ik moet denk ik alleen de komende tijd na afloop nog even uitrazen hier :")
eindhoven brainport is niet zo geavanceerd helaas. Leading in technology my assquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:43 schreef Incantrix het volgende:
Wij zijn online in ondertrouw gegaanwie eckten nerds
Heb de mail nog: 'gefeliciteerd. U bent in ondertrouw.'
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eindhoven brainport is niet zo geavanceerd helaas. Leading in technology my ass
nee joh, je hebt genoeg tet om je gebreken te compenserenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als jullie het zat zijn ook zeggen hoor
Blijf er wel bij dat we een goeden punt haddenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
En arme bambi, wij haar allemaal omlullen om die bruiloft af te zeggen
als je spieren verzuren, ren je boven je kunnen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het was beter dan de eerste keer maar een stuk slechter dan de tweede keer. Na een minuut verzuren al mijn spieren al en dan kan ik niet meer. En daar moet ik dan doorheen ,maar de pijn is zo erg dat dat niet meer lukt
Dus, ik ging natuurlijk tetters kijken, komt vriendin van mn mam ineens achter me staan: goh A. heb je een nieuwe tablet? Dus ik duw die tablet met tetterfoto's in haar gezicht en ze schrok zichtbaar een beetjequote:
ach, met jou als dochter is die wel wat gewendquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dus, ik ging natuurlijk tetters kijken, komt vriendin van mn mam ineens achter me staan: goh A. heb je een nieuwe tablet? Dus ik duw die tablet met tetterfoto's in haar gezicht en ze schrok zichtbaar een beetje
Mag dat niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb dus de ondertrouw papieren binnen, we moeten officieel verklaren dat we geen bloedverwanten zijn
Mn mam wel ja maar die vriendin is echt een preutse trutquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, met jou als dochter is die wel wat gewend
ja, in friesland...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mag dat niet?ik ken een getrouwde neef en nicht en een samen wonende neef en nicht
Ik moest lachenquote:
oh ja, ik las verkeerdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mn mam wel ja maar die vriendin is echt een preutse trut
Dat bedacht ik me gister ookquote:
Pehehequote:
ik al ruim een jaar en er blijft uit komenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me gister ookgebruik het al een flink aantal maanden iedere dag en nog steeds lijkt het of er niets uit is
Nooooo echt niet hoor, ze is om te janken. Ain't nothing funny about herquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, ik las verkeerd
Moet je dr meenemen naar de meet, kunnen we lachen
Dus af en toe wat showen en jullie zijn blij? Mooiquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, je hebt genoeg tet om je gebreken te compenseren
Ik kan het proberen, ik vrees alleen dat mijjn spieren ook verzuren bij een langzamer tempo, maar het is het proberen waardquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als je spieren verzuren, ren je boven je kunnen.
probeer het tempo eens omlaag te schroeven, en als het kan je hartslagw at lager houden
aan het huilen maken! Nee?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nooooo echt niet hoor, ze is om te janken. Ain't nothing funny about her
Je rent heeel snel te hard, dat valt tegen. Het tempo extreem laag houden, sneller lopen komt vanzelf wel. In het begin hoef je niet eens sneller te lopen dan in normaal looptempo, het gaat om de jog-beweging.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus af en toe wat showen en jullie zijn blij? Mooi
[..]
Ik kan het proberen, ik vrees alleen dat mijjn spieren ook verzuren bij een langzamer tempo, maar het is het proberen waard
Jaaaaquote:
Ze is nog steeds zwangerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met dat hele zus-verhaal?
Heftig verhaal van je broer, hoe is het met hem nu?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ze is nog steeds zwangermaar heb met mn moeder afgesproken dat we haar eerst een kans moeten geven om goede moeder te worden, in plaats van haar direct af schrijven
Staan nu wel op gespannen voet want mn broer is woensdagavond opgenomen op de ic van het ziekenhuis met ernstige bloedvergiftiging en extreme koorts. Volgende ochtend gingen we naar hem toe en mevrouw zou mee. Nu heeft ze die nacht haar telefoon uit gezet en heeft ze geslapen tot 4 uur smiddags. Toen ze er achter kwam dat wij gewoon naar het ziekenhuis zijn gegaan was ze pissed want het was zo bedacht zodat zij niet mee kon (we hebben haar maar tig keer gebeld)
Ik vraag me dus ernstig af hoe je zo heerlijk kunt slapen als je broer dood kan gaan. Ik heb al nachten niet normaal geslapen en was enorm overstuur en zij tukt een eind weg. Ja oké, ze is zwanger dus moe. Maar dan houd je toch je telefoon aan en zet je de wekker.. zeker met onze geschiedenis toen onze andere broer overleed en bijna niemand normaal te bereiken was. Echt wat een wijf
he gets meid, wat een gedoe weerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ze is nog steeds zwangermaar heb met mn moeder afgesproken dat we haar eerst een kans moeten geven om goede moeder te worden, in plaats van haar direct af schrijven
Staan nu wel op gespannen voet want mn broer is woensdagavond opgenomen op de ic van het ziekenhuis met ernstige bloedvergiftiging en extreme koorts. Volgende ochtend gingen we naar hem toe en mevrouw zou mee. Nu heeft ze die nacht haar telefoon uit gezet en heeft ze geslapen tot 4 uur smiddags. Toen ze er achter kwam dat wij gewoon naar het ziekenhuis zijn gegaan was ze pissed want het was zo bedacht zodat zij niet mee kon (we hebben haar maar tig keer gebeld)
Ik vraag me dus ernstig af hoe je zo heerlijk kunt slapen als je broer dood kan gaan. Ik heb al nachten niet normaal geslapen en was enorm overstuur en zij tukt een eind weg. Ja oké, ze is zwanger dus moe. Maar dan houd je toch je telefoon aan en zet je de wekker.. zeker met onze geschiedenis toen onze andere broer overleed en bijna niemand normaal te bereiken was. Echt wat een wijf
Nee die andere kerel kreeg 100 euro per kaartje net, dus ik krijg nietsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:22 schreef Incantrix het volgende:
Thnx Bambi
En wiens tetters? Waaaaar??![]()
BGT, is het nog gelukt?
De ns-fuck viel mee
Hebben net weer gebeld en hij moet echt nog een tijdje blijven.. hij heeft grote open wonden van de vergiftiging waardoor er infectiegevaar is en de vergiftiging zelf gaat ook echt veel te langzaam weg dus hij is er nog lang niet. Hij was op weg om voor werk een paar maanden op reis te gaan en hoopte ontzettend dat ie straks gewoon weer mee kan. Arts heeft daarmee ook korte metten gemaakt en gezegd dat zn lichaam een veel te zware klap heeft gehad. Werken zit er voorlopig niet inquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
he gets meid, wat een gedoe weerhoe gaat het nu met je broer?
Dafuq, 100 euro?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:22 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nee die andere kerel kreeg 100 euro per kaartje net, dus ik krijg niets
Ik rij er straks gewoon met de bus langs
Maar heeeeeel veel plezier en doe Anthrax en Slayer de groeten
Ik had juist het idee dat ik wel een oké tempo had, maar ik ga dat gewoon proberenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je rent heeel snel te hard, dat valt tegen. Het tempo extreem laag houden, sneller lopen komt vanzelf wel. In het begin hoef je niet eens sneller te lopen dan in normaal looptempo, het gaat om de jog-beweging.
Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Nooit een aansteker kunnen vinden, je tas even uitruimen en er vier vinden. En 12 lipsticks
elfquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo herkenbaar![]()
Ben een keer gaan tellen hoeveel aanstekers ik bij me droeg in m'n tas en jaszakken. Het record is 11 stuks
DIT IS NOG EENS EEN TOF IDEEquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:52 schreef Mss het volgende:
Ik zou je tanden doen Sjaan. En dan lekker holo lakken!
Het is een huis tuin en keuken bacterie geweest die wrs is binnengekomen door een wondje aan zn hak door zn nieuwe schoenenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ach p-a, hoeveel ellende kan je hebben in 1 gezinhebben de artsen enig idee waar het vandaan komt??
wie ein ekte ghettobitchquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:52 schreef Mss het volgende:
Ik zou je tanden doen Sjaan. En dan lekker holo lakken!
Fuckquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
En mijn verstandskies vond dat mijn lichaam best nog wat gammeler kon en besloot te gaan ontsteken
De ontvanger van de belastingen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom wordt een brief van de belastingdienst getekend met
"hoogachtend,
de ontvanger."
?.
De ontvanger van wat?
Maar het was juist een brief omdat ze mijn belasting nog niet ontvangen haddenquote:
Haha, dat maakt hen niet minder de Ontvanger.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar het was juist een brief omdat ze mijn belasting nog niet ontvangen hadden.
En ik ben degene die de belasting ontvangt, zij krijgen juist verlichting, want zij krijgen mijn geld![]()
![]()
Ik heb hem ook net vandaag binnen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:08 schreef Mss het volgende:
Ik heb NOG STEEDS geen teruggave binnen. Wel keurig voor 1 april aangifte gedaan
.
samequote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:08 schreef Mss het volgende:
Ik heb NOG STEEDS geen teruggave binnen. Wel keurig voor 1 april aangifte gedaan
.
niks met hormonen te maken, alles met OV en de menschen die dat gebruikenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:36 schreef Incantrix het volgende:
Ik irriteer me gruwelijk aan al mijn medereizigers en heb in mijn hoofd al 2 bejaarden en een goois kakwijf kapotgestompt
Hormonen
Automatisch afschrijvenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit was een bericht of ik alsjeblieft toch wel even de wegenbelasting wilde betalen okthnxbye.
Was ik lichtelijk vergeten
Ik ook nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:08 schreef Mss het volgende:
.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij vanmiddag grofvuil wegbrengen....
Zij: "Toegangscontrole, mogen wij uw ID zien?"
Ik: "ok prima, hier is mijn rijbewijs"
Zij: "die is afgegeven in *insert andere plaatsnaam dan waar we nu wonen*.... woont u hier wel???"
Ik: "uhm ja... ik woon hier gewoon"
Hij (collega van zij): "weet u zeker dat u niet in *insert andere plaatsnaam dan waar we nu wonen* woont??? "
Ik: uhm ja ---> mijngezicht kwam al grondig opzetten <----- dat weet ik zeker
Hij: "dat staat niet op uw rijbewijs"
Ik: "ik woon hier 3 jaar en dit is een ouder rijbewijs![]()
![]()
"
Ik kon nog net een grondig harde "LAMLUL!" inhouden![]()
![]()
Gaat die gast van de vuilstort (dus niet een van die retards van de toegangscontrole) keihard staan lachen en zegt "komt u maar door hoor, ik snap hier ook niks van"
Dus ik zeg alsnog dat het een stelletje zwakzinnigen zijn met hun domme vragen.
En toen heeft die gast die toegangsfiguren weg gestuurd![]()
![]()
![]()
![]()
En meneer BBQ-kip werd toen boos omdat ik dat zo hard zei met de ramen open en die mensen het konden horen
Dat is zo schrikken, heeft hij wel wat anders? Is hij op zijn hoofd geland? Ik hoop dat het niets ergs isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:15 schreef milka82 het volgende:
godskelere.... De duivel schijt hier ook op 1 hoop.
Ben je druk in de weer met een zieke opa (flinke griep, kan even weing tot niets, dus bed verschonen, douchen, eten verzorgen etc.) omdat je vader een weekendje weg met zijn motor is (mijn vriend is ook mee, maar hee, daar gaat het niet om). Word je gebeld dat je vader onderuit gegaan is, motor in de prak (zonde, sun mooie...) en meneer in de kreukels. Mijn broertjes rijden er nu heen (Ardennen) en ik heb mijn vader net gesproken, alles deed hem zeer, hing aan de morfine, maar gelukkig niets gebroken.
Deed RenRen- ook bij de mcdrive..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij vanmiddag grofvuil wegbrengen....
Zij: "Toegangscontrole, mogen wij uw ID zien?"
Ik: "ok prima, hier is mijn rijbewijs"
Zij: "die is afgegeven in *insert andere plaatsnaam dan waar we nu wonen*.... woont u hier wel???"
Ik: "uhm ja... ik woon hier gewoon"
Hij (collega van zij): "weet u zeker dat u niet in *insert andere plaatsnaam dan waar we nu wonen* woont??? "
Ik: uhm ja ---> mijngezicht kwam al grondig opzetten <----- dat weet ik zeker
Hij: "dat staat niet op uw rijbewijs"
Ik: "ik woon hier 3 jaar en dit is een ouder rijbewijs![]()
![]()
"
Ik kon nog net een grondig harde "LAMLUL!" inhouden![]()
![]()
Gaat die gast van de vuilstort (dus niet een van die retards van de toegangscontrole) keihard staan lachen en zegt "komt u maar door hoor, ik snap hier ook niks van"
Dus ik zeg alsnog dat het een stelletje zwakzinnigen zijn met hun domme vragen.
En toen heeft die gast die toegangsfiguren weg gestuurd![]()
![]()
![]()
![]()
En meneer BBQ-kip werd toen boos omdat ik dat zo hard zei met de ramen open en die mensen het konden horen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:28 schreef Mss het volgende:
Het aantal views in dit topic is wel ineens een stuk hoger. Hoe zou dat toch komen
![]()
Keelpijn ook trouwensquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Gelukkig verdooft diclofenac ook kiezen
Issie schoon?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn ov chipkaart is de wasmachine geweest
is 'ie niet vies meerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn ov chipkaart is de wasmachine geweest
Maar kan storneren niet meer? Sukkels. Ze reageren nergens ook op helpticketsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:04 schreef Debsterr het volgende:
Echt, kak Photobucket. Stelen m'n geld, reageren vervolgens NOOIT. Schijtbedrijf.
Nee ik zie die optie in PayPal in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar kan storneren niet meer? Sukkels. Ze reageren nergens ook op helptickets
Kan binnen m'n free account blijven staan (van mijn blog stond daar sowieso al niet).quote:
Hm, Paypal mailen dan? Paypal is wel helemaal voor customer protection volgens mij...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee ik zie die optie in PayPal in ieder geval niet.
Al gedaan... ze kunnen me hier niet mee helpenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hm, Paypal mailen dan? Paypal is wel helemaal voor customer protection volgens mij...
Kan je terugvragen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:29 schreef Mss het volgende:
Verdomme, hoeren gvb heeft vorige week twee keer ¤4 afgeschreven omdat hun incheckpaaltjes het niet deden. Volgens hun medewerker moest het zo wel goed komen. Goeie kennis hebben ze daar.
sluit 'm op in de badkamerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:32 schreef Sharana_LV het volgende:
verdommeee ik sta voor de eindbaas zijn lair en milo blijft maar irritant doen en schreeuwen maar ik wil nog ff snel game uitspelen
geluid harder en doorgamen, like a bossquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij schreeuwt dan alsof hij dood gaat
Oh, dat viel bij mij wel mee. Maar wel veel meer werk dan gewoon fatsoenlijk uit kunnen checken natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Klopt, maar is heel omslachtig. Ga het wel doen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |