quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan sjaan niet helpen (druk weekend)... maar ik kan je wel een hallon ballon sturen ter ondersteuning![]()
Thehehehe
OMFG DAT IS ET! Zonder mijn tetters en lakjes kreeg ik geen hulp!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Moet de TT niet zijn "waar we allemaal Sjaan helpen, want Tetten EINZ"?
En kaddersquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG DAT IS ET! Zonder mijn tetters en lakjes kreeg ik geen hulp!
Ik pak je layla holo's wel even voor je inquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG DAT IS ET! Zonder mijn tetters en lakjes kreeg ik geen hulp!
Hij is gewoon al gefixt ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Moet de TT niet zijn "waar we allemaal Sjaan helpen, want Tetten EINZ"?
en LV en Chanel tassenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik pak je layla holo's wel even voor je in
Mogen we dan ook nagellak en remover op den vloer morsen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Als ik straks weer in huis huis zit en het dan ECHT bijna af is mogen jullie hier allemaal komen en lakken en katten en tettenknijpen enenen
ik las plassen en dacht "WHUUTTTTT, zei Bambi dat, NO WAY!!!!"quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil wel op je kadders passen Sjaan?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mogen we dan ook nagellak en remover op den vloer morsen?
Dan kom ik om je epic guitar hero skills te zienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Als ik straks weer in huis huis zit en het dan ECHT bijna af is mogen jullie hier allemaal komen en lakken en katten en tettenknijpen enenen
binnen 2 dagen heb je burn outquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil wel op je kadders passen Sjaan?
CHALLENGE ACCEPTEDquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan kom ik om je epic guitar hero skills te zien
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan kom ik om je epic guitar hero skills te zien
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik las plassen en dacht "WHUUTTTTT, zei Bambi dat, NO WAY!!!!"
Maar dan wel met liefde.quote:
mijn tandenborstel lag eergister achter de wc pot verstopt, geloof mij.... ze vinden wel watquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar dan wel met liefde.En bij mij hebben ze heel geen plek om dingen te verstoppen.
so truequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
Welke meet is geen tettenmeetNee seriously....
Lolwhut.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn tandenborstel lag eergister achter de wc pot verstopt, geloof mij.... ze vinden wel wat
En mirjam heeft hun stalk eigenschap mogen meemaken
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn tandenborstel lag eergister achter de wc pot verstopt, geloof mij.... ze vinden wel wat
En mirjam heeft hun stalk eigenschap mogen meemaken
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik bedoelde de meet, tettengewijsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]behalve dat hij beet toen ik zei "dit is milo de dikzak"
hij had gewoon honger man! Gemenerd!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]behalve dat hij beet toen ik zei "dit is milo de dikzak"
Ja maar op die meet was ik er nietquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar op die meet was ik er niet
Zelfs de bios meet ging ik tetten knijpen
nerds horen op een meetquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Beide wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vergeten de badkamer deur dicht te doen
of bedoelde je het stalken?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
mja ze vinden t leuk om te stalkenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ze vinden t leuk om te stalkendan verstoppen ze zich ergens en dan blijven ze je aanstaren
Oh stom! Maar het is dus maar tijdelijk? Wat het niet minder kut en stressvol maakt om je huis uit te gaan natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Alles moet het huis uit want mijn vloer moet deze wek en volgende weke opnieuw gedaan worden
Nee het is voor ma/di/wo en dan volgende week ook ma/di/woquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh stom! Maar het is dus maar tijdelijk? Wat het niet minder kut en stressvol maakt om je huis uit te gaan natuurlijk
Zegquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij en Priem niet, en SQ was nuchter. Dan is het opeens heel rustig.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG ik google afbeeldingen fuzzy peach want ik wou die swatch zien zie ik dit
[ afbeelding ]!!!!!!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]!!!!!!
ik deed heel snel een "opslaan als..."quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]!!!!!!
Ahwquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]!!!!!!
wie nu weer?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg nog steeds ooguitkrabneigingen van het trouwtopic
Die ene keer. Moet je maar geen hont meenemen, ik ben zelfs voor jou met ruzie met bb naar de kroeg gekomenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je geeft Jill meer aandacht op meet dan mij
Ik ben trouwens heel blij dat ik niet de enige mongool ben die blij wordt van een beetje wol met een smylie erinquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik deed heel snel een "opslaan als..."
Cute!
Why?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg nog steeds ooguitkrabneigingen van het trouwtopic
DAT IS ZOOOOOOOOO WAARquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die ene keer. Moet je maar geen hont meenemen, ik ben zelfs voor jou met ruzie met bb naar de kroeg gekomen
Nee, die Martine. Niet feliciteren, maar vragen of alles volgens plan is verlopen. Over controlfreaks gesproken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wie nu weer?
Dat mens met d'r 2 jurken waarvan 1 een GTST-jurk?
Maar kjoet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben trouwens heel blij dat ik niet de enige mongool ben die blij wordt van een beetje wol met een smylie erin![]()
Ja, maar met alcohol durf je veel meer tetten te knijpen dan zonder.quote:
Ik kan daar ook heel blij van worden ja!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben trouwens heel blij dat ik niet de enige mongool ben die blij wordt van een beetje wol met een smylie erin![]()
Dat welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, maar met alcohol durf je veel meer tetten te knijpen dan zonder.
I still love sober you though.
Pahahhahahahquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, die Martine. Niet feliciteren, maar vragen of alles volgens plan is verlopen. Over controlfreaks gesproken.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kan daar ook heel blij van worden ja!
Moet zeggen dat in in real life niet heel erg veel mensen ken die dat ook hebben
whehehehehe.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, die Martine. Niet feliciteren, maar vragen of alles volgens plan is verlopen. Over controlfreaks gesproken.
bij mij deed ze het nuchter hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, maar met alcohol durf je veel meer tetten te knijpen dan zonder.
I still love sober you though.
koetsjiekoetsjie!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar hij is zo schattig!!!!
Net als deze als je hem klein maakt ->![]()
Nou ja, je weet niet of ik altijd druk ben met alcohol.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, daar ging het toch over, over tettenmeets. Pfft.
Awwwwquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bij mij deed ze het nuchter hoor
Maar vroeg het wel eerst heel lief
Bij mij vroeg ze het heel niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja maar ik zei dat het rustig was qua tetten knijpen omdat je nuchter was. Wel het hele gesprek lezen voordat je commentaar levert.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, je weet niet of ik altijd druk ben met alcohol.
Ik ben het wel, maar dat weet je niet!
toet toet!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
AwwwwIk vraag het niet...
Ik knijp als ik zin heb... ask unf
Hehehe, waarheid dit.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij mij werd niks gevraagd...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga toch geen SC teruglezenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij mij vroeg ze het heel niet.Maarja, bier.
[..]
Ja maar ik zei dat het rustig was qua tetten knijpen omdat je nuchter was. Wel het hele gesprek lezen voordat je commentaar levert.
En ik had dus wel gelijk.
Jamaar toen was ik wel dronkersquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij mij werd niks gevraagd...
Werd alleen gezegd "jonge, dit is alleen stuffing" en stak vervolgens hand in BH.
En ze had heul koude handen
Wij doen wel meer als we dronken zijn he he he *wink wink nudge nudge*quote:
Verassing?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bij mij kwam Skjoe ook als een verrassinggeen onaangename heur
ik werk met hersenletselpatiënten en aso's (soms ongeveer hetzelfde), dus ik ben wel wat gewendquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Drom... En als ik het doe; dan verwacht iedereen van de nagelmeiden dat eik ook dusjahquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik werk met hersenletselpatiënten en aso's (soms ongeveer hetzelfde), dus ik ben wel wat gewend
Dat deed je wel rap jaquote:
Goeien faalsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:25 schreef Dwyn het volgende:
Een sjaal, een kussentje, twee riemen, een paar schoenen, zes lakjes, een luchtje, drie blousjes en zes shirtjes.
whehehehe, nice!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij mij werd niks gevraagd...
Werd alleen gezegd "jonge, dit is alleen stuffing" en stak vervolgens hand in BH.
En ze had heul koude handen
True thatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Volgens mij is SQ de enige die een "beste tetters" top 10 kan maken van de SC
Pics!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:25 schreef Dwyn het volgende:
Een sjaal, een kussentje, twee riemen, een paar schoenen, zes lakjes, een luchtje, drie blousjes en zes shirtjes.
Is een beetje hoe jij te herkennen bent..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Drom... En als ik het doe; dan verwacht iedereen van de nagelmeiden dat eik ook dusjah
Hehehehe jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Volgens mij is SQ de enige die een "beste tetters" top 10 kan maken van de SC
Gij bescheiden persoon!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:26 schreef PriemGirl het volgende:
Op mijn lijst staat:
- lin
- skjoe
- puckzz
- unf
- eigen tetters
.....
Omg vlg mij was dat em al !!!![]()
![]()
Zodat ik je tetters kan boopen?quote:
je mag dit ook wel gewoon gelijk zeggen hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil aan Priem dr tetters zitten ook meeten!
Jah.... kan ook niet anders als ik bijna nog niemand anders gemeet hebquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jah.... kan ook niet anders als ik bijna nog niemand anders gemeet heb
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zodat ik je tetters kan boopen?![]()
![]()
Excellent !!
Ok.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je mag dit ook wel gewoon gelijk zeggen hoor
tenzij UNF ze wil cremeren....quote:
Ja maar jijes 1x en debs heb ik ook nog niet geknepen en die van ijs ook niet en en enquote:
Nergens heen, ze had het goed getypt ....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat dus! Waar zijn onze taalnasi's heen?
Ja maar jouw tettenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:28 schreef Mss het volgende:
Ik weet niet eens meer wie er allemaal aan mijn tetten heeft gezeten. Skjoe sowieso
Nooezzzzquote:
Ikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:28 schreef Mss het volgende:
Ik weet niet eens meer wie er allemaal aan mijn tetten heeft gezeten. Skjoe sowieso
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nergens heen, ze had het goed getypt ....
ik ben toch heul niet boosquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Doe dan ook niet boos worden.
[..]
Dat dus.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij doen wel meer als we dronken zijn he he he *wink wink nudge nudge*![]()
![]()
Zal ik gewoon na die bruiloft de trein nemen en om 11 uur ofzo nog heel blij binnen komen lopen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:30 schreef PriemGirl het volgende:
Oehhh... ik mag een boel nieuwen tetters op mijn lijstje toevoegen na de meet![]()
ja dan komt mijn innerlijke autist naar bovenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat deed je wel rap ja
En in den beginne was je ook al heul druk, maar dat was door de velen mensen ineens waarvan je vond dat die allemaal koffie en thee moesten hebben geloof ik
Als je je in de auto maar inhoudt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik durfde nog niet zo goed afgelopen meet, maar de volgende meet jongeuh bohhknijpfestijn wordt dat.
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zal ik gewoon na die bruiloft de trein nemen en om 11 uur ofzo nog heel blij binnen komen lopen?
Dat was zeker loik!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hebben we eigenlijk al een sponsor voor een lakjes-bingo?![]()
Dat was loik
die zijn er ook helemaal niet geweest, die hebben ze gewoon verzonnen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar jijes 1x en debs heb ik ook nog niet geknepen en die van ijs ook niet en en en
Maar bij grote dronken meets ben ik verder nog nooit aanwezig geweest; dus kon ook niet![]()
je mag slapenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zal ik gewoon na die bruiloft de trein nemen en om 11 uur ofzo nog heel blij binnen komen lopen?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dan komt mijn innerlijke autist naar boven
quote:
Naja, dag ervoor kom ik met auto, dus met auto naar Ehv lijkt me het meest logisch.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]gaan wij samen karren? Wat is het plan de campagne?
het duurt nog 4 weken joh!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heb jij ook al iemand zover gekregen dat ze bij jou in de auto durven?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, dag ervoor kom ik met auto, dus met auto naar Ehv lijkt me het meest logisch.
quote:
jij ging toch bij spees slapen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ze zijn gek dat ze het doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb jij ook al iemand zover gekregen dat ze bij jou in de auto durven?
die heeft goeden tetters iddquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
tetten top tien wordt lastig, ik weet wel mijn nummer 1:
Princess-a
De taxichauffeurquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
*overweegt het serieus* Ik ga eens kijken hoe lang het duurt en wat het kost om naar Eindhoven te komen. Welke nuchtere lieverd kom mij dan van het station halen?
Ahjaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, dag ervoor kom ik met auto, dus met auto naar Ehv lijkt me het meest logisch.
Ik dacht ik heb heul alle plannen gemistquote:
Ik heb al 3 keer bij IJs in de auto gezetenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb jij ook al iemand zover gekregen dat ze bij jou in de auto durven?
Motivatie??quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
tetten top tien wordt lastig, ik weet wel mijn nummer 1:
Princess-a
En dat je ook punten kan krijgen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef Mss het volgende:
Misschien moeten we zo'n schema maken van wie aan wiens tetten heeft gezeten. Net als bij studentenverenigingen met tongen.
komt ze daar nu al mee?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef PriemGirl het volgende:
Oh... man is terecht.... buurvrouw kwam vragen of morgen al hun spullen in onze garage gezet mag worden. Zondag is doop van hun kleine....
M.a.w: Wij moeten morgen even heel de garage zooi opruimen zodat hun spullen er bij kunnen![]()
![]()
Onze garage is altijd een teringbende
Dan heb ik Schaarpunten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat je ook punten kan krijgen?
Kleinere cupmaat=meer punten, want moeilijker te vinden
Ja, de dag van te voren is de foute party, daar gaat IJs ook mee naartoequote:
Al 3 keer? Jullie doen gewoon stiekeme mini-meets he!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahja
[..]
Ik dacht ik heb heul alle plannen gemist
[..]
Ik heb al 3 keer bij IJs in de auto gezeten
Jonguh, ik moet m'n treinkaartje al betalen dan. Weet je hoeveel dat kost?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahja
[..]
Ik dacht ik heb heul alle plannen gemist
[..]
Ik heb al 3 keer bij IJs in de auto gezeten
Had jij de mijne ook gehad?quote:
die van lindy zijn zeer goedquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:36 schreef Mss het volgende:
Skjoe ik vind dat die top-10 best verder kan. Lindy bijvoorbeeld!
Ja, ik zelf ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik krijg heule andere associaties bij schaarpunten!!
1x na de bioscoop meet in Ehv, en met koninginnedag 1 keer heen en 1 keer terugquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Al 3 keer? Jullie doen gewoon stiekeme mini-meets he!
[..]
Jonguh, ik moet m'n treinkaartje al betalen dan. Weet je hoeveel dat kost?
in de garage?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nee zondag hebben ze koffie en gebak etc etc met familie/vrienden... Doen ze bij hun thuis... Maar willen morgen dus alles al klaar zetten; want zondag moeten ze al vroeg weg.
Op zich best logisch. Alleen zijn wij niet zo'n.... euh... net stel...
Ja dat was leukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spouwer achterin vond ik best lollig stiekem.
Ohhhh jij gaat voor size... Ok ok... begrijpbaar.....quote:
Mij.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had jij de mijne ook gehad?.
Ik weet nog dat SQ iemand had aangeraden aan mijn boobies te zitten, maar weet niet meer wie
Oh, die waren niet zo stiekem inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
1x na de bioscoop meet in Ehv, en met koninginnedag 1 keer heen en 1 keer terug
Gaat formaat om met of zonder BH?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohhhh jij gaat voor size... Ok ok... begrijpbaar.....Eigenlijk moeten we een lijstje opstellen:
- Grootte:
- Tepels:
- Stevigheid:
- Vorm:
En dan raten met sterretjes oehhhhh !!!Thehehehhe...
JIJ WAS HET MET DIE KOUWE KLAUWEN!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mij.
En extreem koude jatten, want ik had bier vast.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JIJ WAS HET MET DIE KOUWE KLAUWEN!
Had Mss niet de dag erna nog per ongeluk een lakje in haar bh gevonden?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mss, jij ging toch ook lakjes bij je tetten verstoppen?
Jaaaa.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mss, jij ging toch ook lakjes bij je tetten verstoppen?
Ze zetten hun garage open.. Dus... tuin en garage wordt open gezet (en hopelijk mooi weer dus); zodat men ook daar kan staan. Maar in de garage staan hun fietsen; buggy; etc etc... En of ze die even bij ons in de garage mogen zetten.quote:
Nu ben ik heel benieuwd naar p-aquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
naja, okee, ik kan me de meeste tetten weinig herinneren
Die van p-a maakten de meeste indruk
Ja toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had Mss niet de dag erna nog per ongeluk een lakje in haar bh gevonden?
Dan heb je echt goede memmen, als er lak tussen kan zitten zonder dat je het door hebtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:39 schreef Mss het volgende:
Joysa had een lakje tussen mijn tetten verstopt. Daar kwam ik bij thuiskomst achter.
dat was echt fantastischquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:39 schreef Mss het volgende:
Joysa had een lakje tussen mijn tetten verstopt. Daar kwam ik bij thuiskomst achter.
Dat dacht ik nou ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan heb je echt goede memmen, als er lak tussen kan zitten zonder dat je het door hebt
De tuin van Mir.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
Die van Bambi en Schaar weet ik ook nog wel. En die van Loqi. En puckzzz. En Lindy natuurlijk. En Priem. En Sjaan. De tepels van IJs.
Damn, ik kan mij veel tetten herinneren eiks
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
Die van Bambi en Schaar weet ik ook nog wel. En die van Loqi. En puckzzz. En Lindy natuurlijk. En Priem. En Sjaan. De tepels van IJs.
Damn, ik kan mij veel tetten herinneren eiks
Pahahahahahhahahhaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:39 schreef Mss het volgende:
Hahahaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:40 schreef Mss het volgende:
Ik trok mijn bh uit en er kletterde wat op de grond..
die van jou ook wel. En van spees. Buzzwheedle. Mirjam. Fuck ik heb alle tetten gehad behalve bubselquote:
Ik kan me de pousse niet echt herinneren geloof ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met die pousse
En baco, en lindy. en regen
Wat leuk allemaal!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:41 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Nagellakjes, riemen, luchtje en tasje
[ afbeelding ]
Schoenen![]()
[ afbeelding ]
Kussentje en sjaal
[ afbeelding ]
Jurkje
[ afbeelding ]
Blousje
[ afbeelding ]
Blousje
[ afbeelding ]
Drie shirtjes
[ afbeelding ]
Blousje
[ afbeelding ]
Twee shirtjes
Hebben ze het er nog lang over gehad?quote:
jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hebben ze het er nog lang over gehad?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van jou ook wel. En van spees. Buzzwheedle. Mirjam. Fuck ik heb alle tetten gehad behalve bubsel
Hulde aan Dimens!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:23 schreef Dimens het volgende:
We doen dit allemaal inclusief bier, olijven, een groot scherm, een tweede scherm voor als het nodig is en goede muziek op de achtergrond.![]()
en terechtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Door spees ben ik ook al regelmatig geknepen en gepoked
quote:
Heb je wat ruimte over in je kleed?quote:
Wait whut ! I THOUGHT I WAS SPECIALquote:
Dat geloof ikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik was toch zo blij dat ik al een keer met een vriendin gezoend had.
WIE?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
incluis miss moana en lisszszzszssle![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat?! Jullie hebben echt gezoend op die meet?
Ik nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gezoend met liszle?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
incluis miss moana en lisszszzszssle![]()
![]()
Euh, jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Even serieuzen zaken tussendoor (whehehehe), goeie shopfaal Dwyn!
Je was er nog wel.quote:
ah crap dan had ik er toch nix aanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Euh, ja
We deden cherry poppen, als je nog nooit met een meisje had gezoend werd je gepakt![]()
Ik heb nog nooit met een meisje gezoendquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Euh, ja
We deden cherry poppen, als je nog nooit met een meisje had gezoend werd je gepakt![]()
Ik ook niet.quote:
DIBS!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een meisje gezoend
de eersten, kwam liszzle niet met jullie mee?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Welke was dat dan?Ik dacht dat ze al heel lang niet hier kwam
De eerste bij Mir was ze bij, dat cherrypoppen was bij Skjoe.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die urste bij Mir, die heb jij nog meegenomen mensquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die urste bij Mir, die heb jij nog meegenomen mens
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
wishlist qua tetten:
Bubsel
Megamandy
Jacqie
Lies
Miss Cong.
Bibi
Voor de rest heb ik ze wel gehad geloof ik
Jawel, en ging met ons weg, vandaar dat ik dacht "uhhh, ik heb wat gemist", maar als er niet met haar gezoend is dan klopt het weerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de eersten, kwam liszzle niet met jullie mee?
Godver, je gaat lijdenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een meisje gezoend
Ja maar het zoenen heb ik dus gemist, vandaarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die urste bij Mir, die heb jij nog meegenomen mens
Dat kan ik bevestigen.quote:
die was ook niet bij mij maar bij skjoequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja maar het zoenen heb ik dus gemist, vandaar
heb ik jou wel geknijpt?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:50 schreef bibi het volgende:
[..]![]()
![]()
Dwyn waar ben je wezen shoppen? Want ik zie een blouse, die ik ook vandaag heb gekocht. Ik was in Essen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Wordt gevolgd door de rest.quote:
Oooooohquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die was ook niet bij mij maar bij skjoe
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:51 schreef PriemGirl het volgende:
IK BEN OOK NOG NOOIT GEZOEND GEWEEST DOOR EEN MEISJE![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:51 schreef PriemGirl het volgende:
IK BEN OOK NOG NOOIT GEZOEND GEWEEST DOOR EEN MEISJE![]()
Jawel, jij hebt ze zelf allemaal gezoend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in Essen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:50 schreef bibi het volgende:
[..]![]()
![]()
Dwyn waar ben je wezen shoppen? Want ik zie een blouse, die ik ook vandaag heb gekocht. Ik was in Essen.
Betersssssquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |