quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan sjaan niet helpen (druk weekend)... maar ik kan je wel een hallon ballon sturen ter ondersteuning![]()
Thehehehe
OMFG DAT IS ET! Zonder mijn tetters en lakjes kreeg ik geen hulp!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Moet de TT niet zijn "waar we allemaal Sjaan helpen, want Tetten EINZ"?
En kaddersquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG DAT IS ET! Zonder mijn tetters en lakjes kreeg ik geen hulp!
Ik pak je layla holo's wel even voor je inquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG DAT IS ET! Zonder mijn tetters en lakjes kreeg ik geen hulp!
Hij is gewoon al gefixt ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Moet de TT niet zijn "waar we allemaal Sjaan helpen, want Tetten EINZ"?
en LV en Chanel tassenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik pak je layla holo's wel even voor je in
Mogen we dan ook nagellak en remover op den vloer morsen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Als ik straks weer in huis huis zit en het dan ECHT bijna af is mogen jullie hier allemaal komen en lakken en katten en tettenknijpen enenen
ik las plassen en dacht "WHUUTTTTT, zei Bambi dat, NO WAY!!!!"quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil wel op je kadders passen Sjaan?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mogen we dan ook nagellak en remover op den vloer morsen?
Dan kom ik om je epic guitar hero skills te zienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Als ik straks weer in huis huis zit en het dan ECHT bijna af is mogen jullie hier allemaal komen en lakken en katten en tettenknijpen enenen
binnen 2 dagen heb je burn outquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil wel op je kadders passen Sjaan?
CHALLENGE ACCEPTEDquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan kom ik om je epic guitar hero skills te zien
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan kom ik om je epic guitar hero skills te zien
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik las plassen en dacht "WHUUTTTTT, zei Bambi dat, NO WAY!!!!"
Maar dan wel met liefde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |