Chrome heeft al een Metro-versie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ja ik zal even een andere browser installeren voor in Metro. Oh, wacht.
Ja, hij is nog vrij slecht hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Oh thanks dat heb ik helemaal gemist. Maar even downloaden dan.
Firefox!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nieuw leuk gedrag. Chrome dev build geinstalleerd, als standaard ingesteld. Werkt allemaal prima, ik blij.
Ik had een aantal websites op het Start screen gepint. Die openden eerst in Metro IE. Mogen jullie raden waar ze nu in openen.
Bedoel je niet Windows Me ipv 98?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef Copthorne het volgende:
Windows 8 lijkt me een versie van Windows die ik ga overslaan, net als Windows 98 en Windows Vista.
Ben je van Windows 95 naar Windows XP gegaan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:48 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die had ik ook overgeslagen ja.
Nee, klopt. Windows 98 was een prima besturingssysteem. Ik gebruikte het weleens op school.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ben je van Windows 95 naar Windows XP gegaan?
Daar zit 6 jaar tussen, lijkt me een beetje veel. Sowieso was Windows 95 snel hopeloos verouderd, al een paar jaar na de release. OSR-2 fixte een hoop, maar eigenlijk was er gewoon niks mis met Windows 98.
Wat bizar weinig voor iemand die al 17 jaar een computer heeft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Nee, klopt. Windows 98 was een prima besturingssysteem. Ik gebruikte het weleens op school.
Ik ben inderdaad van Windows 95 naar Windows XP gegaan destijds. En nu dus Windows 7 op laptop en pc, eigenlijk pas het derde besturingssysteem dat ik gebruik.
Allereerste pc had mijn vader gekocht. Ik was toen 6 of 7 ofzo. We waren vroeger vrij weinig met computers bezig, bijna niet eigenlijk. Dus ja, vandaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat bizar weinig voor iemand die al 17 jaar een computer heeft.
1 2 3 4 | c: cd games cd pacman pacman |
Ik vroeg elke keer nog tussendoor de directory list opquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik was 3 geloof ik
Ja, misschien is het ook wel niet zo raar, hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:46 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Allereerste pc had mijn vader gekocht. Ik was toen 6 of 7 ofzo. We waren vroeger vrij weinig met computers bezig, bijna niet eigenlijk. Dus ja, vandaar.
zuchtquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:24 schreef andreas612 het volgende:
Je ontwikkeling van de Nederlandse taal is wel wat achtergebleven.
Je bedoelt 98SE zeker? 98 was zo brak als het maar kon.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Nee, klopt. Windows 98 was een prima besturingssysteem. Ik gebruikte het weleens op school.
Ik ben inderdaad van Windows 95 naar Windows XP gegaan destijds. En nu dus Windows 7 op laptop en pc, eigenlijk pas het derde besturingssysteem dat ik gebruik.
Ik kan me echt niet herinneren dat ik zoveel moeite met 98 had. Ik heb later SE ook wel geïnstalleerd, maar niet omdat 98 zo slecht in elkaar stak.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je bedoelt 98SE zeker? 98 was zo brak als het maar kon.
Je kunt toch gewoon de upgrade alvast kopen, maar dan wachten met installeren?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:27 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb een nieuwe laptop met Windows 7 gekocht in Juli 2012 , dus kan ik upgraden naar Windows 8 voor ¤15,00 .
Maar ik wil nog wel zeker een jaartje met Windows 7 gaan werken en later pas gaan upgraden .
Nu is mijn vraag tot hoelang heb ik de tijd om voor die actie van ¤15,00 upgraden naar Windows 8 ???
Oké dan is dat wel mogelijk om Windows 8 op een externe harddrive te plaatsen en dan een jaar later te installeren .quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon de upgrade alvast kopen, maar dan wachten met installeren?
Waarom zou je wachten met Windows 8 te gebruiken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:27 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb een nieuwe laptop met Windows 7 gekocht in Juli 2012 , dus kan ik upgraden naar Windows 8 voor ¤15,00 .
Maar ik wil nog wel zeker een jaartje met Windows 7 gaan werken en later pas gaan upgraden .
Nu is mijn vraag tot hoelang heb ik de tijd om voor die actie van ¤15,00 upgraden naar Windows 8 ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |