opnieuw flashen?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:44 schreef exile79 het volgende:
Grrr, zit met een bootloop. Opnieuw opgestart vanmiddag en sindsdien wil hij niet meer opstarten. Iemand tips?
Vrees ervoor dat ik met odin moet gaan kutten.
Maar dit is het sgs1 topicquote:Op maandag 16 juli 2012 02:07 schreef GurbbNL het volgende:
hoe je bij de Galaxy S2 in recovery mode komt.
1 zet je telefoon uit.
2 hou de Vol+ en Power knop ingedrukt.
3 wanneer het "SAMSUNG" logo verschijnt laat je beide knoppen los.
4 als het"Android out of the Box logo" verschijnt druk op de menu touchknop.
Druk niet op de Home-knoptijdens het opstarten!Anders kom je in de RAM-Dump-modus.
Krijg ik ook gewoon het opstartscherm.quote:Op maandag 16 juli 2012 02:22 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
dacht t wel ja...wat gebeurt er dan?
ik passquote:Op maandag 16 juli 2012 10:11 schreef exile79 het volgende:
[..]
Krijg ik ook gewoon het opstartscherm.
Heeft iemand nog een pda.tar link? Dan ga ik het nog even met Odin proberen. Downloadmodus kan ik nog wel in.
slim ics...maar die is maar voor beperkt aantal toestellenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:26 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
hm welke ICS rom welke ICS rom
kiezen is moeilijk
(Zit nog op MIUI)
Ja Helaasquote:Op maandag 16 juli 2012 19:30 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
slim ics...maar die is maar voor beperkt aantal toestellen
cm9quote:Op maandag 16 juli 2012 19:31 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Ja Helaas
Wil toch eindelijk eens af van GB maar weet gewoon niet wat ik moet kiezen enzo
Hmm, ik wacht liever tot er echte nightlies voor zijn en er een RC voor is geweest.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jelly Bean in de vorm van CM10 voor onze i9000: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1778526
Werkt alles gewoon?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb m geïnstalleerd, ging vloeiend. Apps met data terugzetten met titanium lukt ook.
Nee niet alle apps. Maar dat ligt niet aan CM10, maar aan de apps. Die kunnen gewoon nog niet overweg met 4.1quote:
oh, verleidelijk. Loopt het ook lekker vloeiend?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben nog geen bugs tegengekomen. Sms / bellen / wifi / 3g / camera / etc werkt allemaal. Google Now ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |