Na een paar apps geprobeert te hebben, toch een goede gevonden. My VIP calls!quote:Op zondag 17 juni 2012 01:16 schreef theKiD het volgende:
Ik zoek eigenlijk een app en ik heb geen idee of die wel bestaat. Zal wel, maar krijg mdan iig niet gevonden.
Ik zoek een soort van profielmanager (die heb ik al gevonden) maar waar je het geluid dus op stil kunt zetten, maar een uitzondering kunt maken voor 1 of 2 bepaalde vooraf aangegeven telefoonnummers. En vooral dat laatste gedeelte gaat het mij om.
Als ik nachtdienst heb gehad en overdag lig te slapen, zijn er maar een paar waar ik voor wakker zou willen worden. Bestaat zoiets? Zo ja, hoe heet het dan?
Uhm. Hem terugbrengen en laten repareren?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:25 schreef Dreamday het volgende:
Hallo, even een vraagje, want ik heb de Galaxy S Plus
Heel mijn GPS werkt niet, nouja hij gaat wel aan, maar of ik nu binnen of buiten sta of op de openbare weg, hij werkt gewoon niet.
Wat kan ik doen zodat hij wel werkt?
Njaaa. Als hij stuk is, kan niemand je hier helpen vrees ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:23 schreef Dreamday het volgende:
Heb hem net nieuw.. GPS heeft het nooit gedaan nee.. en terugsturen wil ik best als je dan een vervangende telefoon voor die tijd ? Kan er namelijk echt niet zonder... Maar iemand misschien enig idee waar het aan kan liggen ?heb btw al.zo'n app gedownload maar begrijp hier niks van...
zo'n app, kan je aub iets duidelijker zijn? waarvoor gebruik je gps en met welke apps?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:23 schreef Dreamday het volgende:
Heb hem net nieuw.. GPS heeft het nooit gedaan nee.. en terugsturen wil ik best als je dan een vervangende telefoon voor die tijd ? Kan er namelijk echt niet zonder... Maar iemand misschien enig idee waar het aan kan liggen ?heb btw al.zo'n app gedownload maar begrijp hier niks van...
o wacht..niet goed gelezen..quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:15 schreef ufopiloot12 het volgende:
Een vraagje: Ik ben bezig cm9 te flashen en ik heb de rom en de gapps op mijn interne sd gezet, maar nu kan mijn telefoon deze files niet vinden wanneer ikchoose zip from sdcard kies, wat moet ik doen?
Ik draai nu stock 2.3.6 met semaphore kernel.
Ik heb geen externe sd, dus dat gaat moeilijk, maar bedankt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:47 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
o wacht..niet goed gelezen..
heb dit ook eens gehad, en sindsdien zet ik alles altijd op interne én externe sd..
verder kan ik je niet helpen![]()
Je hebt in die Recovery de mogelijkheid om een sd kaart te mounten...misschien dat dat moet gebeuren...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:52 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Ik heb geen externe sd, dus dat gaat moeilijk, maar bedankt.
Het is al gelukt, ik heb hem nu op de telefoon geheugen opgeslagen en nu kon hij hem wel vinden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je hebt in die Recovery de mogelijkheid om een sd kaart te mounten...misschien dat dat moet gebeuren...
Had ik ook, dus gewoon via de site gedaan..maakt ook niet uit.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:49 schreef Crutch het volgende:
Ik kan de laatste (Slim-ICS) ROM-versie niet downloaden.
Meer mensen last van?
[ afbeelding ]
Oja..natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 21:38 schreef Crutch het volgende:
Ja altijd doen, just in case.
Je verliest er geen appdata mee ofzo.
Al lijkt accu eronder te lijdenquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:46 schreef Parafernalia het volgende:
Slim ics 4.2 met deel van dat Linaro gedoe.. Weer wat sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |