abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112426502
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:09 schreef Bleie het volgende:
Huilen na spugen lijkt mij toch wel een teken dat hij er last van heeft hoor. Pietje spuugt ook altijd wat na een voeding, maar hij lijkt het niet eens door te hebben. Hij doet gewoon zijn mond open en dan komt er een golf melk uit (liefst over mij heen natuurlijk :P). Als hij erbij zou huilen, en het komt echt in bogen eruit, dan zou ik me wél zorgen maken.
Ja, zo ging het hier ook meestal. Maar als er echt teveel in zijn maag kwam (vooral tijdens de kraamweek was dat) ging hij wel overstuur huilen. (maar dat is weer wat anders dan huilen omdat het maagzuur brandt, dat kreeg hij later ook).
Het lijkt trouwens wel meer dan het is als ze spugen, gooi maar eens een half glas om ;)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 4 juni 2012 @ 15:23:17 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_112426727
Bleie, hier belandt het ook meestal op mij. Bij voorkeur op een net schoon aangetrokken shirt (want dat andere shirt was al volgespuugd en daar is dan geen lol meer aan ;) ).
En inderdaad het is meer mond open en klots/golf :Y)
  maandag 4 juni 2012 @ 15:24:20 #253
100412 mefke79
komt goed!
pi_112426778
Oja, dat het meer lijkt is waar. Als ze echt een hele fles eruit gooien in 1 keer dan kun je gaan douchen. Gelukkig gebeurde dat niet al te vaak hier. Wordt zo'n zooitje anders.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 4 juni 2012 @ 15:25:20 #254
100412 mefke79
komt goed!
pi_112426817
BoogJES spugen mag. BOGEN spugen niet. Het record ver spugen staat bij mijn man op anderhalve meter geloof ik. En dan met kracht. Maar goed, die had dan ook een afwijking aan zijn maag.
pi_112426972
Matthias spuugde niet altijd heel ver maar wel vaak en veel. Echt van fles tot fles. Als je hem iets bewoog kwam er weer een golf. Was niet eens zuur. Daar had het de kans niet eens voor!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 4 juni 2012 @ 15:33:19 #256
100412 mefke79
komt goed!
pi_112427151
MeNicole, maar dat is dus normaal. Want dat maagklepje doet zijn werk nog niet al te best, dus dan gaat het niet van slokdarm naar maag. En dan komt het er dus snel uit bij beweging. Gaat vanzelf over.
pi_112427289
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:33 schreef mefke79 het volgende:
MeNicole, maar dat is dus normaal. Want dat maagklepje doet zijn werk nog niet al te best, dus dan gaat het niet van slokdarm naar maag. En dan komt het er dus snel uit bij beweging. Gaat vanzelf over.
Tis al over :P Hij is ondertussen al bijna 9 maand he :Y

Maar zoveel als hij spuugde was niet normaal hoor. Het was niet een mondje terug geven.
Maar maakt ook niet uit. Bij hem heeft nutriton goed geholpen en als het bij een volgende weer nodig zou zijn zou ik het weer proberen.
  maandag 4 juni 2012 @ 15:48:50 #258
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_112427821
Nutriton deed niks qua verstopping. Het was eerder dunner..
( om het er weer niet makkelijker op te maken..)
  maandag 4 juni 2012 @ 15:53:26 #259
100412 mefke79
komt goed!
pi_112428057
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:36 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Tis al over :P Hij is ondertussen al bijna 9 maand he :Y

Maar zoveel als hij spuugde was niet normaal hoor. Het was niet een mondje terug geven.
Maar maakt ook niet uit. Bij hem heeft nutriton goed geholpen en als het bij een volgende weer nodig zou zijn zou ik het weer proberen.
Hier is het nog niet over, dat teruggeven en weer doorslikken. Ondanks dat ie bijna een jaar is. Maar het schijnt normaal te zijn tot anderhalf, dus we hebben nog even.
pi_112428163
Scheeld misschien ook dat Matthias nog maar 2 flessen krijgt.
  maandag 4 juni 2012 @ 16:00:59 #261
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112428401
Fijne foto Twinkly :P
Hier spuugt Anouk ook wel, maar dat is meer eruit gooien en weer verder spelen en dan het liefst er doorheen met je armen :X
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_112431695
kinderarts heeft net terug gebeld. en lisa heeft waarschinlijk verborgen reflux. moet nu 2 schepjs nutriton op 120 geven 6 keer per dag. hopelijk spuugt ze dan minder en door de dikte heeft ze dan misschien ook minder honger omdat het zwaarder op de maag ligt en er meer moeite voor moet doen als dit niet helpt tegen de honger bespreekt ze vrijdag de andere opties. Receptje voor eventuele obstipatie tegen te gaan word thuis gestuurd en word vrijdag terug gebeld om te kijken hoe het gegaan is. hopelijk is dit het en gaat het vanaf nu goed. nu alleen kijken of het met of zonder maagzuur is anders ook nog aan de maagzuur remmers maar als dan alles goed gaat met mn meisje ben ik tevreden.

Over de fantomalt de kinderarts dacht dat haar collega dat voorgeschreven had omdat van 7 keer 150 terug naar 6 keer 120 ineens een grote overstap was en hoopte hiermee lisa toch tevbrede te houden. ze zei al dat hij dit niet had gemogen omdat dit niet nodig is. dat ze nu dus zoveel laat staan zal waarschijnlijk komen omdat het dan veel te veel callorieen geeft terwijl dat niet nodig is alleen moet ze meer verzadigd worden.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_112432807
Ik reageer hier niet echt op want geen verstand van, het is net alsof ik chinees lees :@ maar succes Sam!! :*

En spugen heeft R heeeeeel veel gedaan!! golven en golven, de bank en vloer helemaal eronder...ze bleef maar spugen maar ze huilde nooit daarna ze wou gewoon meteen weer drinken :D nu is het alleen mondjes terug en hoef ik minder te wassen :P
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_112433090
Fijn Sam, dan weet je nu waarom ze huilt! Hoop dat de nutrilon gaat helpen :*
pi_112433145
MeNicole fijn dat het teruggeven weer over is bij Matthias!

Mefke, ik wist niet, dat het zolang kon duren voordat het over is. Maar dan heb je idd nog tijd. :Y

Sam, ik hoop dat jullie gauw iets vinden, wat werkt voor Lisa kwa aantal voedingen en hoeveelheid.

Eerder werd er gesproken over krampjes. Ik dacht altijd dat die pas wat later optraden en het hoogtepunt was tussen 4 en 6 weken. Het is idd zielig als ze daar last van hebben. Vaak kun je dan heel weinig doen om ze beter te laten voelen ook als je bv geeft hoor.

Hoe was dat eigenlijk wat betreft zuigbehoefte. Wanneer treed dat weer op en wanneer is het het sterkst?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_112433155
Juud! Het hielp of het was flink toeval maar zn mondje ging een flink eind verder open ^O^
hij heet nog steeds niet veel, na een hap of 6 gelooft hij het wel en gaat hij pruttelen met zn lippen en alles wat je er dan in schuift komt er net zo hard weer uit :Y)

Dat ik banaan niet meer geef is op advies van Stefan Kleintjes. Het is een fabel dat het verstoppend is, maar de vezels die er inzitten kunnen wel stoppend werken. (Kan het op twitter niet meer terug vinden, het is te lang geleden) (Het nadeel van twitter, het houd je geschiedenis niet bij :( En zoeken lukt ook niet makkelijk)

Magoe. dat doen we dus gewoon nog niet. Dat poepen moet gewoon goed gaan. Hij heeft vanmiddag van een appel gekloven en hij vond het wel grappig. Met 7 maanden mag je volledig brood toch? Ik zal het schema er weer eens bijzoeken. :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_112433311
Jullie gaan trouwens echt snel als ik moet werken ik hou het niet bij
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 4 juni 2012 @ 18:21:07 #268
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112434283
Midas is ook een spugertje. Ook met nutriton (hier trouwens ook geen last van obstipatie daardoor). Hij krijgt nu standaard een slab om maar die stopt ie in zijn mond om vervolgens naast de slap te spugen }:| En inderdaad, bank, kussen en mama zitten ook regelmatig onder. Ach ja, maar daarom moet ie wel heel veel kleertjes hebben natuurlijk O-)

Fijn dat je weer een stapje verder bent Sam. En goed dat je actie hebt ondernomen ^O^
pi_112434466
Ja ik heb 2 slabbetjes maar die gebruik ik niet meer, heeft echt hekel aan, stopt het in haar mond en vecht ermee..en als ze tomaat zit te eten komt het toch op haar mouwen en broek dus ja geen slab meer :P
  maandag 4 juni 2012 @ 18:29:03 #270
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112434611
Midas vindt ze juist geweldig. Speelgoed. Maar dat schiet ook niet echt op.

Op het kdv dekken ze zichzelf maar in met hydrofielen ipv hem...
  maandag 4 juni 2012 @ 18:29:45 #271
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112434652
Hoe krijg je d'r kleertjes schoon Bitterend? Want hier krijg ik die bende vaak niet eens uit de mouwen...moet er dus niet aan denken als alle kleren onder zitten.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_112435427
Alleen banaan kreeg ik niet uit, avocado, perzik, tomaat ging wel uit op 60c. Ik heb het wel meteen gewassen! een romper heb ik niet meteen gewassen en daar gaat het niet meer uit :')
pi_112435982
Je hebt ook van die slab-t-shirts. Vinden jullie die niet handig of hebben jullie die nog niet geprobeerd?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 4 juni 2012 @ 18:59:16 #274
100412 mefke79
komt goed!
pi_112435990
dames, je moet ook slabbers met mouwen nemen he. De sillybillies of de nepperds daarvan. Werkt prima
  maandag 4 juni 2012 @ 19:02:34 #275
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112436128
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:46 schreef bitterend het volgende:
Alleen banaan kreeg ik niet uit, avocado, perzik, tomaat ging wel uit op 60c. Ik heb het wel meteen gewassen! een romper heb ik niet meteen gewassen en daar gaat het niet meer uit :')
Banaan moet je in de zon leggen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')