Ja, zo ging het hier ook meestal. Maar als er echt teveel in zijn maag kwam (vooral tijdens de kraamweek was dat) ging hij wel overstuur huilen. (maar dat is weer wat anders dan huilen omdat het maagzuur brandt, dat kreeg hij later ook).quote:Op maandag 4 juni 2012 15:09 schreef Bleie het volgende:
Huilen na spugen lijkt mij toch wel een teken dat hij er last van heeft hoor. Pietje spuugt ook altijd wat na een voeding, maar hij lijkt het niet eens door te hebben. Hij doet gewoon zijn mond open en dan komt er een golf melk uit (liefst over mij heen natuurlijk). Als hij erbij zou huilen, en het komt echt in bogen eruit, dan zou ik me wél zorgen maken.
Tis al overquote:Op maandag 4 juni 2012 15:33 schreef mefke79 het volgende:
MeNicole, maar dat is dus normaal. Want dat maagklepje doet zijn werk nog niet al te best, dus dan gaat het niet van slokdarm naar maag. En dan komt het er dus snel uit bij beweging. Gaat vanzelf over.
Hier is het nog niet over, dat teruggeven en weer doorslikken. Ondanks dat ie bijna een jaar is. Maar het schijnt normaal te zijn tot anderhalf, dus we hebben nog even.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:36 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Tis al overHij is ondertussen al bijna 9 maand he
![]()
Maar zoveel als hij spuugde was niet normaal hoor. Het was niet een mondje terug geven.
Maar maakt ook niet uit. Bij hem heeft nutriton goed geholpen en als het bij een volgende weer nodig zou zijn zou ik het weer proberen.
Banaan moet je in de zon leggen.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:46 schreef bitterend het volgende:
Alleen banaan kreeg ik niet uit, avocado, perzik, tomaat ging wel uit op 60c. Ik heb het wel meteen gewassen! een romper heb ik niet meteen gewassen en daar gaat het niet meer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |