abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112304303
De Baby's

01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
16 juli 2011: Elise, dochter van Sannne
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
23 september 2011: Linus, zoon van Kaarr
23 September 2011: Destin Liam, zoon van Scorpionsworld
28 september 2011: Leonore, dochter van Bass-Miss
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos
29 september 2011: Kyan, zoon van Lujaxa
05 oktober 2011: Adam, zoon van Sandous
24 oktober 2011: Anouk, dochter van susie
26 oktober 2011: Danne, zoon van Nirak & Faithz
04 november 2011: Jelte zoon van Vlindur
05 november 2011: Rowan, zoon van meissie1595
19 november 2011: Rayen, zoon van Timejumper
24 november 2011: 'SC-tje', dochter van SummerBreeze & SocialDisorder
28 november 2011: Ollie, zoon van _evenstar_
16 december 2011: 'Draakje', dochter van NotTheSame
21 december 2011: Daan, zoon van Deepfreeze En _FlasH_
31 december 2011: Mia, dochter van Octopussy
11 januari 2012: Midas, zoon van Kyara en Argento
25 januari 2012: 'Pietje', zoon van Bleie
10 februari 2012: Sander, zoon van Fee-nix
3 maart 2012: Cristel, dochter van PureEvil
3 mei 2012: Cara, dochter van Xanteh
9 mei 2012: Lior Nethanel, zoon van Tinuviel & Iamredleader
9 mei 2012: Lisa, dochter van Sam1993
12 mei 2012: S.ara dochter van zoë23

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_112304414
NTS moet even nog het vorige deel lezen :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en Jelte slaapt nu zonder puckababy en dat gaat best goed!

(In winterslaapzak want vies rotweer }:| )
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:33:59 #3
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112305334
Wat een lieve foto Vlindur. O+
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:38:36 #4
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_112305486
Sannne *O* wat leuk! Een spannende date nog wel, oelala ;).

Vlindur wat een lieve foto!

NTS alles is al zo'n beetje gezegd.... maar ik wil toch ook even zeggen dat ik het heel rot voor je vind! Die nachten van jou zijn ook gewoon niet vol te houden :N . Nachtje bijslapen is wel fijn, maar natuurlijk wel een druppel op een gloeiende plaat... Het lijkt mij het belangrijkst (en het moeilijkst) om er achter te komen waarom Draakje nou zo huilt steeds en waarom ze geen langere tijd kan slapen. Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan. Misschien naar een haptonoom, osteopaat of iets dergelijks? Ik heb geen idee wat je allemaal al hebt geprobeerd hoor. Ik roep ook maar wat. Heel veel sterkte in ieder geval :* . En heb je op de buik laten slapen al geprobeerd?
pi_112305646
Sorry dat mn dateverhaal offtopic was, wil het niet in een ander topic, ik klets met jullie, niet met de rest van fok ;) (Weet wel dat iedereen meeleest hoor, maar voelt zo niet relevant om daar ineens te gaan vertellen over een date)

Maar zal voortaan ontopic blijven :)

NTS Dikke knuf meis..
Jelte O+ Gaat goed met slapen dus!! Fijn!
Hier ook steeds beter, Elise heeft vannacht ook de hele nacht in dr bedje geslapen.
Alleen had ze er om 5 uur genoeg van, dus maar met haar opgestaan..
pi_112305764
Het is enkel een OUD topic Sannne ;) De mama's die je ook tegen komt in het fototopic en kleertjestopic etc :D

Maar goed, juist NTS kan daar misschien nog wel tips krijgen van mama's die niet hier meelezen maar hetzelfde hebben meegemaakt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_112305812
Jawel, maar schrijf daar nooit mee.. En weet ook niet of ze op de hoogte zijn van mijn single-mama-zijn.. Ik wals niet graag een topic binnen waar ik niet actief in ben hihi.
pi_112305902
Niemand is daar actief :D Het komt af en toe omhoog als mensen iets positiefs of negatiefs te melden hebben wat niet zo zeer in de kind topics past.
[OUD] Hoe gaat het met ons? #13

Het moet niet maar dan krijg je wat minder de kleine lettertjes en spoilers en 'eigenlijk is dit off topic' etc en hoef je je niet schuldig te voelen :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_112306394
NTS :*
Erg frustrerend!

Wij stoppen de lakentjes ook goed in bij S want ze maakt zichzelf ook wakker.
Als we haar armpjes eventjes vasthouden & weer onder het dekentje wordt ze wel rustiger. Inbakenen vind ze dan weer niet prettig..

Kan me voorstellen dat als je van alles geprobeerd hebt en het lijkt niet te helpen.. Dat je er dan doorheen zit :*

Sannne
*O* :D

S wil al de hele ochtend/begin vd middag drinken,drinken,drinken.
12u bedachten we dat we wilden eten, en pas rond 1u / half 2 kwamen we daar aan toe :9
Ze lijkt wel eindeloos te kunnen drinken :@
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:07:04 #10
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112306598
Wat ligt J er lekker bij Vlindur O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_112307206
Lieve NTS, ik zal je een PM sturen :*
(ik ben elke nacht om de 2 uur wakker en slapen in de avond duurt ook langer dan in het begin)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_112307235
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:02 schreef Zoë23 het volgende:

S wil al de hele ochtend/begin vd middag drinken,drinken,drinken.
12u bedachten we dat we wilden eten, en pas rond 1u / half 2 kwamen we daar aan toe :9
Ze lijkt wel eindeloos te kunnen drinken :@
Jaaaaaaaaaaaa clusteren! of regelen! ze groeit en je melk komt opgang!! *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_112307349
Vlindur wat slaapt Jelte zoet O+

NTS dikke knuffel voor jou! Het is al gezegd maar ik denk ook, dat een nacht zonder draakje je misschien weer even wat rust geeft en verder een oplossing voor het probleem vinden. Ik wens je veel sterkte.

Sanne wat fin van de date *O* En E heeft de hele dag in haar eigen bed geslapen.

Wij stppen lakentje/ hydrofiel luier ook goed in. Alleen L wil graag op zijn handjes sabbelen, dus soms stop ik het ook om zijn lichaam heen, in.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_112307535
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:25 schreef bitterend het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaa clusteren! of regelen! ze groeit en je melk komt opgang!! *O*
M'n kleine mupje! :D
Ik zie dr gewoon groeien haha
pi_112307774
Gefeliciteerd Seilram en Sam!
pi_112309371
*O* voor sanne en :* voor NTS
Heb je iemand die een keer op kan passen (uit logeren) Dan kun je even een keer eruit, je gedachten verzetten en een keer uitslapen?

En die foto vlindur O+ wat vredig
pi_112311913
Vlindur, wat een lieve foto!
pi_112311933

Nts, hij ligt er nu weer in hier kun je goed zien hoe Jelte slaapt. Ik heb z'n matrasje helemaal naar een kant en twee in elkaar gerolde hydrofielen aan de andere kant zodat ik heel strak kan instoppen. Hij trapt zichzelf nu niet los. Zijn linkerarm ligt naar beneden en het lakentje ligt ook hoger pas ingestopt. Zo heeft hij beperkte ruimte en slaapt hij beter.

Ik hoop dat dit voor R ook iets is.. :*

(Jelte was van de bank gevallen. Ik was aan het voeden en Rienk moest even gauw iets, Jelte had al los gelaten dus ik leg hem even gauw helemaal tegen de leuning aan en help Rienk snel.. Hoor ik ineens *bof* *KRIJS* ligt Jelte op de grond te spartelen met z'n hoofd op een kussen en z'n arm vast onder z'n lichaampje ;( Dat was dus ook de laatste keer. Normaal gaat het altijd goed :') dus na een flinke troostvoeding waar hij in slaap viel heb ik hem over gelegd in bed.)

Edit: Tijdens de slaap wriemelt hij beide armen wel omhoog, maar met inslapen verloopt het net wat soepeler. Want Jelte wrijft ook heel erg in zn ogen en trekt zn speen uit zn mond :')

Soms werkt het helemaal niet hoor, dan maak ik met mijn eigen armen een nestje en leg ik mn gezicht in zn nekje. Dan is hij gelijk stil, dan ga ik heel langzaam omhoog en als hij begint te huilen gelijk weer terug, maar ik ben er net 3 dagen mee bezig, jij al veel langer. Sterkte met dit, ze groeien er uiteindelijk overheen, maar ik kan hem ook echt niet laten huilen. :N

En waarom heb je haar eerst niet ingebakerd? :@ Er zijn meerdere soorten, Jelte sliep heerlijk in de puckababy maar moest er uit omdat hij rollen kan..

[ Bericht 5% gewijzigd door Vlinder op 01-06-2012 16:35:00 ]
  vrijdag 1 juni 2012 @ 17:18:28 #20
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112314030
Oh Vlindur, dat was wel even schrikken. Hier gelukkig nog geen valincidentje maar ik het lees het hier wel vaker. In een onbewaakt ogenblik kan het dus toch snel gebeuren.

Wat een schatje meissie! Mooie lach!

Hier weer een verkleedfestijn vandaag. Eerst een plasincidentje (meneer trekt tegenwoodig de billendoekjes weg die dat moeten voorkomen... en hij stopt ze dan natuurlijk meteen in zijn mond :X ). En een boel gespuug. Het was eventjes wat minder met spugen maar de laatste dagen komt er toch wel veel uit. En soms ook pas uren na de fles. Hij krijgt al een flinke schep nutriton door zijn fles en boeren doet ie ook goed.

En nog even mijn bijdrage in de babyfotoshow (vind hem zelf erg goed gelukt moet ik zeggen zowel baby als foto ;))

pi_112314154
wat een vreselijk mooie foto Kyara! En wat erop te zien is natuurlijk ook!
  vrijdag 1 juni 2012 @ 17:23:01 #22
250838 Fee-nix
pi_112314189
Wow Kyara, beide idd erg goed gelukt ;).
pi_112314972
O+

Wat een knapperds!

En wat een mooie ogen heeft jou boef kyara O+

:o ik dacht vandaag (was wat zw.schaps kleding aan t opruimen) ik zou best wel weer zwanger willen worden ooit

Niet gedacht dat ik dat zo snel weer zou denken :9
niet dat ik van plan ben snel weer zwanger te worden ivm bekken enzo
  vrijdag 1 juni 2012 @ 17:50:22 #24
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112315201
Bedankt dames!

Je bent niet de enige hoor Zoe. Niets doet zo hard rammelen als je eigen kind (vind ik dan).
  vrijdag 1 juni 2012 @ 17:53:21 #25
250838 Fee-nix
pi_112315324
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:50 schreef Kyara het volgende:
Je bent niet de enige hoor Zoe. Niets doet zo hard rammelen als je eigen kind (vind ik dan).
Ja mee eens ;). Alleen is het nu voor mij ook niet echt verstandig qua lichaam en dat het dan een derde ks zou worden... Plus dat ik het nu meestal ook wel druk genoeg vind op het moment ;). Maar we sluiten een derde nog niet uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')