Nee, we moesten ook oefenen met zetten, dus op elkaar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want dat was de enige reden dat je ze hebt
En ik heb het toch al gezien.
DM/PMquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:25 schreef luciferist het volgende:
Nee parels, halve zoetwaterparels...
Dames zijn dol op parels was mij verteld...
Ik ga geen foto's hier neer zetten
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:28 schreef luciferist het volgende:
[..]
Nee, we moesten ook oefenen met zetten, dus op elkaar.
UUhm, niet die van mij he...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Mooie piep Luciferist
Maar het lijkt me érg pijnlijk.. Als ik het goed begrijp ben jij zelf piercer? Word er veel naar gevraagd? Om te laten zetten bedoel ik.
Niet echt hoor...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:03 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Jij ook al niet? Tsss, beetje dompertje heh.
Da's dan weer jammerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef luciferist het volgende:
[..]
UUhm, niet die van mij he...
En hobby een beetje, laatste tijd al lang niks meer gezet wegens stage etc.
Piercen is ook niet echt mijn ding, ik heb voornamelijk de piercer toen het tunnelen en hechten etc geleerd.. Ik implanteer heel veel afgiftepompjes in muizen etc, het is praktisch hetzelfde. En genitale piercings veel VCH's, maar dat kan ook mijn omgeving zijn. Bij mannen heel weinig, het zetten van mijn ampallang is zelfs gefilmd, laatst nog een kleine shot terug gezien in een pain clipje
Daarom modificeer ik hem ook tot iets aangenaams.. Laatst zei een lesbo, mijn viberator heeft ook draaiende parelsquote:
Ooow, maar dan kun je bij mij mooi een 'afgiftepompje' oestrogeen implanteren, gewoon met een beetje zo nu en dan, zodat dat ik aan die "cup groot" kan gaan werkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef luciferist het volgende:
[..]
UUhm, niet die van mij he...
En hobby een beetje, laatste tijd al lang niks meer gezet wegens stage etc.
Piercen is ook niet echt mijn ding, ik heb voornamelijk de piercer toen het tunnelen en hechten etc geleerd.. Ik implanteer heel veel afgiftepompjes in muizen etc, het is praktisch hetzelfde. En genitale piercings veel VCH's, maar dat kan ook mijn omgeving zijn. Bij mannen heel weinig, het zetten van mijn ampallang is zelfs gefilmd, laatst nog een kleine shot terug gezien in een pain clipje
Ja maar daar werd ik niet echt warm van hoor!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:06 schreef luciferist het volgende:
Haha, jij kreeg al een piemelpiercing voor je septum toegestuurd gisteren..
Als er iemand voor getrokken wordt..
ah zo!quote:
Gelukkig hebben we na enkele weken altijd nog de uitgebreide controlequote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Da's dan weer jammer
Dus dan mag je een keer aan een poesje zitten, ga je hem zitten martelen
We kunnen gewoon ook elke avond een infuus met fysiologisch zout in je borsten steken!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:08 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ooow, maar dan kun je bij mij mooi een 'afgiftepompje' oestrogeen implanteren, gewoon met een beetje zo nu en dan, zodat dat ik aan die "cup groot" kan gaan werken
[..]
Ja maar daar werd ik niet echt warm van hoor!!![]()
hahaha!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:10 schreef luciferist het volgende:
Gelukkig hebben we na enkele weken altijd nog de uitgebreide controle
Neemt mijn lichaam meteen weer op en plast het als een tierelier uit nuquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:12 schreef luciferist het volgende:
We kunnen gewoon ook elke avond een infuus met fysiologisch zout in je borsten steken!
Nier d'r maar weer uit danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:15 schreef luciferist het volgende:
[..]
* luciferist denkt na hoe we kunnen voorkomen dat luna3 gaat plassen.
...en; nope!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:14 schreef luciferist het volgende:
Ook niet als je iemand "ik heb een piemel in mijn neus" kan fluisteren?
Als dat ff zou kunnen! (kunnen misschien beter mijn hoofd op een ander lijf transplanteren dan)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |