Ja precies, maar dat ze 45+ lijken is belangrijker dan of ze het daadwerkelijk zijn! Leeftijd zegt niet veel, uiterlijk wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind piercings eigenlijk wel leeftijdsgebonden.. Ik zie soms vrouwen van 45+ voorbij lopen met lip en wenkbrauw piercings...Het staat gewoon niet meer.
Maar dat is hetzelfde met te dikke vrouwen in hotpants of naveltruitjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kan zelf beoordelen heh, you know my pics, and my age, toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:24 schreef luciferist het volgende:
* luciferist herinnert zich een post dat luna vaak veel jonger ingeschat werd..
Ik denk dat het ook beetje ligt aan het type vrouw, nu denk ik spontaan aan van die kampvrouwen met een lelijk geblondeerd permanentje en veel gouden sieraden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind piercings eigenlijk wel leeftijdsgebonden.. Ik zie soms vrouwen van 45+ voorbij lopen met lip en wenkbrauw piercings...Het staat gewoon niet meer.
Maar dat is hetzelfde met te dikke vrouwen in hotpants of naveltruitjes.
Nou ja die bedoel ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:34 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook beetje ligt aan het type vrouw, nu denk ik spontaan aan van die kampvrouwen met een lelijk geblondeerd permanentje en veel gouden sieraden.
Dat zou ik juist wel weer ultra cool vinden. Het zou misschien ook goed zijn voor de acceptatie van (gezichts)piercings bij de oudere generaties!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Nou ja die bedoel ik ook![]()
Maar een keurige dame op leeftijd zie ik ook niet zo snel meer lopen met gezichtspiercings
Is 'ie net gezet, want als iets jeukt dan wil dat zeggen dat 'ie aan het genezen is!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:02 schreef babykitty het volgende:
Mijn navelpiercing velletje kriebelt! Zo irritant! Ik durf ook niet te krabben want ik ben bang dat ik erachter blijf haken. Zit wel zachtjes te krabben maar t werk niet
Jep. Moest m'n vinger aan de andere kant tegendrukken en 'm er echt doorheen prikken... Gaat snel dan ja, maar hij's natuurlijk pas twee weken 'vers'. Op hoeveel mm zat jij dan voor de 30-uur stop?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:01 schreef luciferist het volgende:
gelijk dicht?
Ik was ook laatst mijn septum vergeten in te doen na het douchen, dus meer dan 30 uur later gedaan, kwam nauwelijks nog een 3,5 mm in..
Die zijn mooi ja. Zou er best eentje willen aan het oor zonder de tragus. M'n hoofd in "evenwicht" zeg maar... Lijkt me wel pijnlijk trouwens, weet niet precies waarom ik dat denk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:03 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn handen jeuken om zo snel mogelijk een daith te laten zetten
Wow, lieve vriend: Denk dat stap 1 is dat je moet bedenken waar jij nog plek over hebtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:52 schreef GimmeGore het volgende:
ik moet nog een weekje of 5 wachten. Ik mag een nieuwe piercing uitzoeken van mijn vriend als ik jarig ben
(en nu kan ik niet bedenken wat ik als eerste wil)
Ik droeg daarvoor een 3,5 pincer maar er paste een 5 mm snor in, zal nu ook nog wel kunnen denk ik..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:34 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Jep. Moest m'n vinger aan de andere kant tegendrukken en 'm er echt doorheen prikken... Gaat snel dan ja, maar hij's natuurlijk pas twee weken 'vers'. Op hoeveel mm zat jij dan voor de 30-uur stop?
[..]
Die zijn mooi ja. Zou er best eentje willen aan het oor zonder de tragus. M'n hoofd in "evenwicht" zeg maar... Lijkt me wel pijnlijk trouwens, weet niet precies waarom ik dat denk.
[..]
Wow, lieve vriend: Denk dat stap 1 is dat je moet bedenken waar jij nog plek over hebt![]()
Oooh wat foutquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:57 schreef luciferist het volgende:
[..]
Ik droeg daarvoor een 3,5 pincer maar er paste een 5 mm snor in, zal nu ook nog wel kunnen denk ik..
Mijn foto is trouwens op aop geplaatst bij klantfoto's:
https://www.alloverpiercings.nl/artikel/septum-stache-hoorn
Nee, dat is dronkenmans attribuut... Vorige was van glas en is helaas gesneuveld.. Voordeel is wel dat veel chick je aanspreken, maar het is niet echt een handige piercing om je move te maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oooh wat fout
Ga je zo ook over straat?? Wat zijn de reacties?
Dan kan ik de humor er wel van inzienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:33 schreef luciferist het volgende:
[..]
Nee, dat is dronkenmans attribuut... Vorige was van glas en is helaas gesneuveld.. Voordeel is wel dat veel chick je aanspreken, maar het is niet echt een handige piercing om je move te maken.
Mijn ex vond hem zo erg dat ze de hele tijd in de deuk lag als ze me zag, toen heb ik er zelfs mee geslapen, gewoon omdat het kon..
Ik vind die snorren echt kei grappig!! Voor een feestje of een leuke photoshoot enzo, neem aan dat je er niet mee naar je werk ging, toch? Niet dat ik dat zelf ga dragen, want ik wil 'm niet op-/uitrekken; daar is mijn neus niet geschikt voor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Oooh wat fout
Ga je zo ook over straat?? Wat zijn de reacties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan kan ik de humor er wel van inzien![]()
Wat heb je er normaal inzitten dan?
Hahahahaa, briljant!!!quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:35 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik vind die snorren echt kei grappig!! Voor een feestje of een leuke photoshoot enzo, neem aan dat je er niet mee naar je werk ging, toch? Niet dat ik dat zelf ga dragen, want ik wil 'm niet op-/uitrekken; daar is mijn neus niet geschikt voor.via die link van jou vond ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.metalmafia.co(...)8_5&products_id=4859
voor in je septum...
Hehehe, charmant!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:48 schreef luciferist het volgende:
via die link van jou vond ik:
https://www.metalmafia.co(...)8_5&products_id=4859
voor in je septum...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |