Enzymen zijn geen troepquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:16 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Old Amsterdam is heerlijke kaas (eet het zelf ook veel), alleen heb me door een kennis (kaasboer) laten vertellen dat het gros van die kazen in Duitsland d.m.v. het zogenaamde 'versneld rijpen' wordt gerijpt. Komt er op neer dat er een enorme hoeveelheid enzymen en andere troep in worden gespoten.
Ga jij nou maar weer lekker verder met rellen bioloogje van mequote:
Nee, ik dacht: even je onzin corrigeren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:18 schreef Im.Kant. het volgende:
Oh,
[..]
Ga jij nou maar weer lekker verder met rellen bioloogje van me
Het is goed met je.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht: even je onzin corrigeren.
Je doet maarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:20 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Het is goed met je.
Ik geloof mijn kaasboer.
... Die weet namelijk vast meer over kaas dan een eerstejaars biologiestudentje.quote:
Dat is wel waarschijnlijk inderdaadquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:21 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
... Die weet namelijk vast meer over kaas dan een eerstejaars biologiestudentje.
Dit is overigens veel interessanter dan kaas.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar steek ik precies een veer in m'n reet?
[..]
Onee, want ik heb nog niks gepresteerd in mijn leven en ik heb toch o zo'n grote bek! Ik ben echt een zelfingenomen arrogante rotzak.![]()
Ik snap echt niet waar je het vandaan haalt dat ik een grote bek heb en dat ik niks gepresteerd heb ER. En je noemt me vanaf nu geen Sammy meer, begrepen? Ik ben je beste vriendje niet.
Newsflash kaas is niks meer dan door bacteriën aangetaste bedorven melkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:16 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Old Amsterdam is heerlijke kaas (eet het zelf ook veel), alleen heb me door een kennis (kaasboer) laten vertellen dat het gros van die kazen in Duitsland d.m.v. het zogenaamde 'versneld rijpen' wordt gerijpt. Komt er op neer dat er een enorme hoeveelheid enzymen en andere troep in worden gespoten.
Ik zal mijn kaasboer dan toch eens vragen waarom hij 'uit principe' geen Old Amsterdam zou willen verkopen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Newsflash kaas is niks meer dan door bacteriën aangetaste bedorven melk
Afaik wordt Old Amsterdam niet met enzymen versneld gerijpt maar door hogere temperatuur en luchtvochtigheid.
Nee, maar het smaakt wel verrekte lekker over de macaroni, daar gaat het me omquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:12 schreef Erasmo het volgende:
Zolang je je maar realiseert dat Old Amsterdam geen oude kaas is
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Onee, want ik heb nog niks gepresteerd in mijn leven en ik heb toch o zo'n grote bek! Ik ben echt een zelfingenomen arrogante rotzak.![]()
Ik snap echt niet waar je het vandaan haalt dat ik een grote bek heb en dat ik niks gepresteerd heb ER. En je noemt me vanaf nu geen Sammy meer, begrepen? Ik ben je beste vriendje niet.
"Je kaasboer"quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:33 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ik zal mijn kaasboer dan toch eens vragen waarom hij 'uit principe' geen Old Amsterdam zou willen verkopen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
"Je kaasboer"____! Gewoon je pik eens wat vaker wassen dan gaat die lucht vanzelf weg
Doe nou maar gewoon effe lekker normaal in plaats van jezelf wat belangrijker voordoen dan je bent
Nee, vind ik niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:49 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een Galtfactory-Rubje situatie!
Neh, te weinig smilies.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:49 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een Galtfactory-Rubje situatie!
En gij, Sammy, gij vreet zeker biologisch verantwoord, met een tabel naast je bord om het in te vullen?quote:
Alles sal reg kom!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:58 schreef EllaN het volgende:
was ook ooit marinier in wording bij vrede en veiligheid. Toch best goed gekomen
.
Nee nee, wacht maar op Ravequote:
Hoewel ik betwijfel dat jouwquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:58 schreef EllaN het volgende:
was ook ooit marinier in wording bij vrede en veiligheid. Toch best goed gekomen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |