Ja we maken er gewoon een weekendje vanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat je vandaag al gaat toch? Vroeg het me gewoon af!
Jij zou gaan! Ik was vergeten wie er van hier nog meer zou gaanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zou eigenlijk ook gaan, helaas verhinderd. Veel plezier man!
Ah lekker!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja we maken er gewoon een weekendje vanRijden over een uurtje weg, vanmiddag de stad in daar, vanavond beetje zuipen. En dan morgenavond
En dan rijden we maandag weer terug
Ga jij nog vandaag dan?
Zijn jullie rond acht uur al weg gegaan dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah lekker!Ik ben al onderweg, ben er om 10 uur ongeveer. Zul je zien dat ik je tegen kom
Haha moet je deze keer wel oplettenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah lekker!Ik ben al onderweg, ben er om 10 uur ongeveer. Zul je zien dat ik je tegen kom
Ook wat meegenomen hoop ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:10 schreef Michhas het volgende:
Langs Breda gereden, geldpakhuis van Niels gespot.
Nee we reden langs de achterkant, geen tijd om naar de voordeur te rijden, want dan zouden we het concert morgenavond missenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook wat meegenomen hoop ik?
net btw Project X gezien, man man man
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee we reden langs de achterkant, geen tijd om naar de voordeur te rijden, want dan zouden we het concert morgenavond missen
Project X is uberbazen filmquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook wat meegenomen hoop ik?
net btw Project X gezien, man man man
Beetje over de top, maar comedy? Alleen die scene met die dwerg uit de over is wel grappigquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Thnxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |