quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lekker losjes in de club
Denk dat alleen Pierre hem kentEn misschien onze oude reus Rossje
Zo'n schijt hekel aan wijven die geen kut om voetbal geven, maar dan wel doen alsof ze helemaal voetbal fan zijnquote:
Boeie, het zijn wijven.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo'n schijt hekel aan wijven die geen kut om voetbal geven, maar dan wel doen alsof ze helemaal voetbal fan zijn
Dat sowieso ! Moet jij niet nog weg zijn?quote:
Voor 12 uur nooit.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat sowieso ! Moet jij niet nog weg zijn?
Gelijk heb jequote:
Ik vind haar oprecht lelijk. En ik ben standaardloze Stef niet. Maargoed, dat jullie nog steeds, dankzij een etiketje dat Nick mij heeft opgeplakt, denken dat ik wijven regel die ik lelijk vind, dat interesseert me echt geen bal.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De drakenvanger uit Delft zou Rihanna niet doen
Kan wel zijn, maar ze is zeker negerin-achtig.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zij is blank joekel.
Engels-Kosovo is het merk.
Dude, ik heb niks opgeplakt. jij en ik in 1 tent, wij regelen alles, zelfs de toilet jufquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind haar oprecht lelijk. En ik ben standaardloze Stef niet. Maargoed, dat jullie nog steeds, dankzij een etiketje dat Nick mij heeft opgeplakt, denken dat ik wijven regel die ik lelijk vind, dat interesseert me echt geen bal.
Je bedoelt toen jij 20 was en ik 15?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dude, ik heb niks opgeplakt. jij en ik in 1 tent, wij regelen alles, zelfs de toilet juf
Als je nou vaker naar DB ging, dan hadden wij die shit al eeuwen geldeden gefixed
Daar zit wel iets in jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je bedoelt toen jij 20 was en ik 15._!
4 uur nigga.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
toen ik 15 was gingen we om 21.00, Maar toen was alles maar tot 2 uur open
. En wow tegenwoordig tot 3 uur
Ja dat kloptquote:
Behalve Middeleeuwse bard muziek. Al komt die natuurlijk niet alleen uit Frankrijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Betere nummers krijg je niet uit Frankrijk !
Middeleeuwenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Behalve Middeleeuwse bard muziek. Al komt die natuurlijk niet alleen uit Frankrijk.
Kan uren hiernaar luisteren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |