Mij belachelijk maken met dat nummer?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah dan is het goed. Nummer is wel relaxed, maar was niet om je belachelijk te maken ofzo
never mindquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mij belachelijk maken met dat nummer?
Zij is al stukken beter dan Rihanna, want dat is me toch een monster, maar deze zou ik ook nog niet doen.quote:
Zij is blank joekel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zij is al stukken beter dan Rihanna, want dat is me toch een monster, maar deze zou ik ook nog niet doen.
Negerinnen/negerin-achtigen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De drakenvanger uit Delft zou Rihanna niet doen
haha doet ie wel, net alsof ie weg loopt als dat mens langs hem ligtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De drakenvanger uit Delft zou Rihanna niet doen
Ik wou net zeggen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha doet ie wel, net alsof ie weg loopt als dat mens langs hem ligt
Gaan we met ze 2enquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:28 schreef Michhas het volgende:
Zit ik hier met een halve liter Hertog in mijn eentje los te gaan op dit nummer
Kan echt niet wachten op zijn nieuwe album, Disc-overy was een van de meest vernieuwende, frisse en beste albums die ik de laatste jaren heb gehoord.quote:
Stefje B B Qquote:
Ik doe gewoon net alsof ik die Schulten Brau niet heb gezien, maar wat is dat voor pleuris muziekquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:32 schreef SoldMayor het volgende:
Zit ik hier met een halve liter Schulten Brau in mijn eentje los te gaan op dit nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WEet ik veel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik doe gewoon net alsof ik die Schulten Brau niet heb gezien, maar wat is dat voor pleuris muziek
Lekker tochquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:34 schreef Michhas het volgende:
Zit ik hier met mijn halve liter Smirnoff Ice in mijn eentje los te gaan op dit nummerLuilak hang je jas opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |