abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113390456
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:41 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Ik kan nog aan spulletjes komen die van mijn neefje zijn geweest en als opslag hier zijn voor als ik ooit op die toer ga (maar dat duurt nog wel een jaar of 8 :') ) Dus als je nog wat nodig hebt, laat maar weten :)
:*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 26 juni 2012 @ 13:12:16 #52
195247 MaikelS
Living each day!
pi_113408714
Hmm wij hebben de laatste keer ik denk wel 2 volle vuilniszaken kinderkleding in de max bak gedaan.. Ik zal vrouwlief eens vragen wat hij aan kinder spullen nog hebben / kleding waar we niets mee doen. Ik kom hier dus later nog op terug voor je. Kom ook uit Tilburg trouwens.
Zo trots op mijn twee kleine jongens !!!!
pi_113410192
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 13:12 schreef MaikelS het volgende:
Hmm wij hebben de laatste keer ik denk wel 2 volle vuilniszaken kinderkleding in de max bak gedaan.. Ik zal vrouwlief eens vragen wat hij aan kinder spullen nog hebben / kleding waar we niets mee doen. Ik kom hier dus later nog op terug voor je. Kom ook uit Tilburg trouwens.
Lief van je!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 23:39:19 #54
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_113438586
Vanuit hier komt volgende week een pakketje kleding mt 50/56/62, omslagdoeken en nog wat klein spul. Nog ff wachten op mijn vriendinnetje en de kinderbijslag
pi_113457846
Heb je nu nog spullen nodig?
pi_113464651
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:04 schreef tammie04 het volgende:
Wil je even een lijstje neerzetten wat je nog precies allemaal nodig hebt. Dan kan ik even door mijn spullen kijken.
Volgens mij zijn de noodzakelijke zaken aanwezig! ( of onderweg )
*O*
pi_113588367
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 13:57 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Maak maar een lijstje, gooi het in een PMmetje met je adres en dan komt er volgende week een doosje jouw kant op!

ik woon niet in Nederland, vandaar de deadline van vrijdag 18.00. Daarna gaat de koffer dicht en gaan wij slapen zodat we 's nachts kunnen gaan reizen :)
Doos is aangekomen! O+
Zoogkompressen had ik zelf nog helemaal niet aangedacht! Tnx! Ook voor de rest van de extra spulletjes!
Doos kwam tegelijk met de zwangerdoos van Felicitas ( ik was de kaart kwijtgeraakt en schijnbaar sturen ze 'm dan op :P ) en 's avonds kwam Sam nog langs met een grote zak vol kleertjes! En ik was gewoon vergeten even naar haar mooie meisje te kijken die in de auto zat te wachten! :o

Lieve Fokkers ik kan het niet zo goed onder woorden brengen, maar jullie weten me telkens enorm te ontroeren! :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 juni 2012 @ 11:23:50 #58
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_113588476
Vamp! Gefeliciteerd O+ Wanneer komt je nieuwe spruit ongeveer?

Ik heb geen babyspul meer geloof ik maar als je nog iets nodig hebt geef dan effe een gil ja? ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_113589496
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 11:23 schreef Rewimo het volgende:
Vamp! Gefeliciteerd O+ Wanneer komt je nieuwe spruit ongeveer?

Ik heb geen babyspul meer geloof ik maar als je nog iets nodig hebt geef dan effe een gil ja? ;)
Komt goed lieverd! :*

Rond 16 augustus wordt ie verwacht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')