quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is er dan? Ben je misschien gezakt?
quote:
Dikke hoofdpijn allezquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:03 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ook ee gekke avond gehad? De tering.
Ik voel je pijn broquote:
Klinkt meer als een nachtmerrie..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:20 schreef 1983scarface het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik nog een examen moest maken zonder dat ik het wist.
Soort van aardrijkskunde examen ofzo. Met koppijn maakte ik het examen en ik wist geen
1 antwoord. Ik dacht de hele tijd alleen maar kut ik ga blijven zitten etc...gelukkig was het maar een droom
Klinkt tof, wat ga je allemaal doen deze vakantie?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:36 schreef M-arijnn het volgende:
Haha leuke droom ^
Wat een saaie dag, gewerkt van 8:30 tot 15:00 en zit nu te wachten op een maatje die pas om 17:00 vrij is. Al m'n vrienden (ofja waar ik veel mee om ga) zijn naar Fantasy Island festivalIk wou wel mee maar moet sparen voor 3 festivals en 2-3 vakantiess
oja natuurlijk! ik wil ook op vakantie! wat zijn jouw plannen voor de komende periode?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
Heeeel erg veel zijn volgens mij ook op examenreis. Komt wel weer, zodra het tijd wordt voor herexamens.
haha mijnes zijn ook om series in te halen, beginnen aan nieuwe anime's, rijbewijs en een baantje zoeken...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:02 schreef Lilliesleaf het volgende:
op korte termijn? Dit volgen: www.youtube.com/e3
Verder m'n rijbewijzen A en B halen en voorbereiden op de herkansing.
Een chick die de E3 volgtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:02 schreef Lilliesleaf het volgende:
op korte termijn? Dit volgen: www.youtube.com/e3
Verder m'n rijbewijzen A en B halen en voorbereiden op de herkansing.
Kan je goed praten en met mensen omgaan? Dan kun je misschien bij streetwise werken net als ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:08 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
haha mijnes zijn ook om series in te halen, beginnen aan nieuwe anime's, rijbewijs en een baantje zoeken...
hmm ik ga wel ff checken dan!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:11 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Een chick die de E3 volgt
[..]
Kan je goed praten en met mensen omgaan? Dan kun je misschien bij streetwise werken net als ik
Zelf ga ik morgen naar walibi met vrienden![]()
Shit, dat is vandaag al. Moet 6 uur opstaan![]()
Ben slapen!![]()
Heb gisteren en afgelopen nacht dromen gehad dat ik examens aan het maken was.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:24 schreef Maisnon het volgende:
Trouwens, bereid je voor dat examendromen je nog jaren achtervolgen, haha
Toen ik op de middelbare school zat, droomde ik altijd over de basisschool, en toen ik eenmaal op de uni zat, over de middelbare
Blijft altijd 1 onderwijs instantie achterlopen lijkt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |