Mwa betwijfel het, normaal heb ik een handtekening onder mijn mails..quote:
quote:
Wat is het probleem? Komop man. Denk nou even na.quote:ik stuurde haar een fucking E-MAIL om te vertellen dat ik geen internet meer heb.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:58 schreef nick77 het volgende:
Redding in nood:
Zeg dat je de e-mail verstuurde vanaf je smartphone..
Waarom weet je onderwijsinstelling eigenlijk dat je telefoon kapot isquote:ze weet dat mijn telefoon kaduuk is.
Geen dank. Probleem opgelost. Je maakte je druk om niks.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Komop man. Denk nou even na.
ZEER scherp!quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Komop man. Denk nou even na.
DAN ZOU JE OOK IN STAAT GEWEEST OM DIE VRAGENLIJST VAN TIEN MINUTEN IN TE VULLEN ganst door mijn hoofd als ik dat zou zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:59 schreef Dutchlike het volgende:
Je bent gewoon even naar een vriend van je geweest om het op te sturen zodat het alsnog enigszins op tijd zou zijn.
HOEZO JE KWAM ER TE LAAT ACHTER DAT JE INTERNET STUK WAS EN TOEN GING JE SNEL NAAR DIE VRIEND MAAR HELAAS JE WAS TE LAAT.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:00 schreef o.us het volgende:
[..]
DAN ZOU JE OOK IN STAAT GEWEEST OM DIE VRAGENLIJST VAN TIEN MINUTEN IN TE VULLEN ganst door mijn hoofd als ik dat zou zeggen.
Ik kwam een x te laat voor een afspraak door een file en vroeg aan mijn klasgenoten of zij mij konden whatsappen. Omdat ze helemaal niet aankwamen gaf ik bij binnenkomst door dat mijn telefoon kapot was.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Waarom weet je onderwijsinstelling eigenlijk dat je telefoon kapot is
Ik vier vandaag Patty Brarddag.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat krijg je van slaaptekort heDoe eens even je UI terug vlegel! Ik herkende je niet eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |