Dan mag ik hopen voor je dat je komende jaren al dat geld wel apart zet, want daar gaan ze heus wel een keer achter komen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:37 schreef bno798 het volgende:
Omdat ik dan sowieso moet betalen.. scheelt een hoop geld als ze hun fout niet ontdekken.. Het deel aflossing wordt overigens wel elke maand afgeschreven.
Dat dus.quote:
Wat m'n bank zou denken zou wel mijn laatste zorg zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:39 schreef Lienekien het volgende:
Wat een gepruts, man. Denk je dat je bank het je in dank afneemt dat je hier niet zelf melding van maakt?
Ja, hoe een bank over mij denkt zal me een zorg zijn, ze zijn m'n vrienden niet. Desalniettemin zal het geld toch een keer geclaimd gaan worden door de bank (ze zijn niet helemaal achterlijk) dus beter kan je zelf contact opnemen met de bank.quote:
Ik zei in dank afnemen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:40 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat m'n bank zou denken zou wel mijn laatste zorg zijn
Ah zo. Ja. Wat ze denken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:43 schreef Dennis101 het volgende:
Ja, hoe een bank over mij denkt zal me een zorg zijn
Ik zou me eerder druk maken om eventuele problemen met de BD. Sterker nog, ik zou me helemaal niet druk maken en gewoon je bank bellen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:45 schreef bno798 het volgende:
Die achterstallige rente heb ik wel op een spaarrekening staan dus daar ontvang ik nu rente op.. Dus als ze t in een x willen innen is dat geen probleem
Dat zal dan ook wel weer meevallen. De bank maakt hier zelf een fout, kan je moeilijk TS als wanbetaler aanmerken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zei in dank afnemen.
Of sta jij graag als wanbetaler te boek bij de insteling waar jij je hypotheek hebt?
O ja, het geweldige argument van ' ik wist het niet'.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:48 schreef bno798 het volgende:
Fraude? De bank maakt een fout door niet te incasseren.. weten zij veel hoe vaak ik mijn rekening check..
Maar goed, wat wil je nu gaan doen dan? Lekker dat geld op de rekening laten staan en dan zie je het verder wel wanneer ze er om komen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:48 schreef bno798 het volgende:
Fraude? De bank maakt een fout door niet te incasseren.. weten zij veel hoe vaak ik mijn rekening check..
Ja fraude. Je krijgt HRA en weet dat je dat nu ten onrechte krijgt omdat je geen rente betaald. De staat ziet dit gewoon als fraude. Maar geloof me gewoon niet. Maar ook niet zeuren dan als je gepakt wordt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:48 schreef bno798 het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:49 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ja fraude. Je krijgt HRA en weet dat je dat nu ten onrechte krijgt omdat je geen rente betaald. De staat ziet dit gewoon als fraude. Maar geloof me gewoon niet. Maar ook niet zeuren dan als je gepakt wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |