een tt zonder tieten is een tt niet geleefdquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
jullie hebben wel vaak een TT die over tieten gaat niet waar ?
Nooit, tieten zijn prive einz!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Welnee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Tetten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Oeh, dat is altijd zo heerlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, mijn vriendin gaat 4 zakken kleding en 2 zakken schoenen wegdoen en ik mag komen graaien
Ik wil best op je boobs komen liggenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:08 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil ook een boobiepillow, ik is ziek
Of nouja, eigenlijk gewoon zwanger, maar hey
Je mag wel even langs komen voor een boobiepillowquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:08 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil ook een boobiepillow, ik is ziek
Of nouja, eigenlijk gewoon zwanger, maar hey
ik meende laatst ergens te lezen dat je medicijnen ervoor had gekregen of helpen die niks meer?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:20 schreef Incantrix het volgende:
ik nestel mij virtueel bij jullie
weer misselijk idd Swarte, ging een paar dagen beter dus dan is het ff extra zwaar als je alles er weer constant uitgooit. Maar geevnie, ik lig nuin mijn bed een beetje te hangen, dat is wel fijn
Voor den numero uno or duoquote:
In welke context?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Priemke wat betekent tiens in het Bels?
Ja in die context inderdaad thanks!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In welke context?
Als in: Tiens, dat ziet er vreemd uit !
Zoiets?
Is FransSoort van euh... 'Nou, dat ziet er vreemd uit !'
Beetje een tussenwoordje eik....
Als je iets anders bedoelt; heb ik werkelijk geen idee![]()
Jup doet het gewoon ben dapper mijn winkelmandje aan het volgooienquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe![]()
En tha fuuuck... doet wehkamp het bij jullie???Ik wou tassen shoppen
Oeh nu doet ie het weerquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja in die context inderdaad thanks!
[..]
Jup doet het gewoon ben dapper mijn winkelmandje aan het volgooien
Ik heb net op de bestel knop geramdquote:
Ze halen het ergste eraf, dus minder erge dagen kan ik doorkomen met wat eten en zonder overgeven. Erge dagengeef ik dan nog wel een paar keer over. Maar niet zo erg als zonder medicatie. Zonder medicatie durf ik niet, vooralsnogquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ik meende laatst ergens te lezen dat je medicijnen ervoor had gekregen of helpen die niks meer?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ze halen het ergste eraf, dus minder erge dagen kan ik doorkomen met wat eten en zonder overgeven. Erge dagengeef ik dan nog wel een paar keer over. Maar niet zo erg als zonder medicatie. Zonder medicatie durf ik niet, vooralsnog
Zet ze uit, je wordt er gek van anders.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Shit man, heel m'n mailbox overspoeld met facebook updates
Ja, denk dat ik dat maar ga doen jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zet ze uit, je wordt er gek van anders.
Dat is gelukkig wel het verschil dat de medicijnen. Maken, daar ben ik niet meer heel bang voorquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]zolang je maar niet uitdroogt
gelukkig maarquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is gelukkig wel het verschil dat de medicijnen. Maken, daar ben ik niet meer heel bang voor
Naisquote:
Oehquote:
Die eerste 2 waren allebei $5 in de salequote:Op donderdag 31 mei 2012 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh
En bleh... kan mijn ding niet vinden qua tassen...
Goeien dealquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die eerste 2 waren allebei $5 in de sale.
quote:
Rub it... rub it nowwwwquote:
Omdat je houdt van holland!quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Waarom wil ik het oranje Supertrash jurkje (winning ways ofzo?) ook nog, terwijl ik al 2 Bavaria-jurkjes heb en verder nooit oranje draag?
Omdatquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Waarom wil ik het oranje Supertrash jurkje (winning ways ofzo?) ook nog, terwijl ik al 2 Bavaria-jurkjes heb en verder nooit oranje draag?
quote:
quote:
Die wil ik ook!quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Je kan hem ook online bestellen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die wil ik ook!
Alleen vandaag bij de appie al uitverkocht
Als ik jouw figuur had zou ik sowieso alles dragen, dus ik zeg DOENquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]![]()
En omdat hij leuk is want hij kan op heel veel manieren gedragen. Maar mezelf kennende betekent dat alleen maar dat ik in de knoop raak.
+1quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als ik jouw figuur had zou ik sowieso alles dragen, dus ik zeg DOEN
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als ik jouw figuur had zou ik sowieso alles dragen, dus ik zeg DOEN
OEH, goeden matigen vermaak voor straks.quote:
Da's precies zo'n jurk inderdaadquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ga er nog eventjes over denken. Ga gewoon binnenkort even een Albert Heijn opzoeken, kom ik hem daar tegen dan neem ik hem wel mee denk ik.Heb deze week toch geen boodschappen gedaan, dus daar heb ik die 10 euro alweer mee bespaard.
Werkt hier prima.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallon
Werkt facebook bij jullie? Ik krijg steeds de melding dat mijn account niet beschikbaar is?
Hij doet het bij mij nog gewoonquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallon
Werkt facebook bij jullie? Ik krijg steeds de melding dat mijn account niet beschikbaar is?
De mijne werkt op dit moment gewoonquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallon
Precies, want ze spelen toch sowieso 3 keer, dus nu kan ik elke wedstrijd een ander oranje jurkje aan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Da's precies zo'n jurk inderdaadEn je kan moeilijk elke wedstrijd hetzelfde aandoen toch
Dus heb je hem nodig
Goeden reden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Precies, want ze spelen toch sowieso 3 keer, dus nu kan ik elke wedstrijd een ander oranje jurkje aan.Maar ik wil hem ook gewoon! Dit lijkt nog wel iets te zijn wat ik buiten het EK om ook nog wel eens aandurf.
Succes daarmee! Ik heb vanochtend een half uur lang mijn getoupeerde haar uit staan kammen. Ook zo'n leuke activiteit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar ik ga eens douchen. Moet die brandlucht nog uit m'n haar wassen![]()
En morgen om 7 uur ('s ochtends ja) op weg naar Mary in AlkmaarPfff, vroeg opstaan
phehehe goeden testquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ha, ik heb de ultieme test bedacht.Als ik er morgen eerder voor m'n bed uit kan komen dan wil ik hem echt!
Ja maar tis maar 10 euro...quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
Fuck; dat jurkje is idd echt heel gaaf bambiMaar ik ken mezelf.. Ga em nooit naast het ek aan doen verder dan
![]()
Als ik dat als test aan moet houden wil ik opeens maar heel weinig dingen echt heel graagquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ha, ik heb de ultieme test bedacht.Als ik er morgen eerder voor m'n bed uit kan komen dan wil ik hem echt!
Ja he.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
Fuck; dat jurkje is idd echt heel gaaf bambiMaar ik ken mezelf.. Ga em nooit naast het ek aan doen verder dan
![]()
Precies.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ik dat als test aan moet houden wil ik opeens maar heel weinig dingen echt heel graag
Ik heb 2 bavariajurkjes, verder niks.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:37 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb niets oranjes. Ik heb een koraalrode korte broek. Meer niet
Nouja ik zou hem echt alleen op ek/wk en koninginnedag ofzo dragen dan.... verder niet... en ik heb ook al beide bavariajurkjesquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja he.Maar 10 euro. En jij kan hem naar je werk aan, en op alles wat met Nederland te maken heeft want jij bent een oranjemongool.
Ik vind het wel leuk, hier in de stad hoor ik het toch wel als ze winnen of verliezen, dus dan kijk ik gewoon... Als er niets leukers op tv isquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik weiger gewoon mee te doen aan die EK zooi
Vind ik eigenlijk ook. Maar kiek nou!quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja ik zou hem echt alleen op ek/wk en koninginnedag ofzo dragen dan.... verder niet... en ik heb ook al beide bavariajurkjesvind dat eik wel genoeg
Maar ik wil wel pic zien als jij em hebt![]()
Ja maar jurkjes.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik weiger gewoon mee te doen aan die EK zooi
Alle wedstrijden? Dat is wel balen... Helemaal nu je zo'n mooi lichaam hebt voor EK-jurkjes!quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:39 schreef Dwyn het volgende:
Ik moet waarschijnlijk toch werken met de wedstrijden dus helaas.
Datquote:
Die wedstrijden zijn meestal 's avonds toch? Ik werk 3 van de 7 avonden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Alle wedstrijden? Dat is wel balen... Helemaal nu je zo'n mooi lichaam hebt voor EK-jurkjes!
Die hangen hier standaard in de keuken en de rest van het studentencomplex kleurt ook steeds meer oranje.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatEn oranjeeee
![]()
Ik kan niet wachten tot ik de vlaggetjes eindelijk kan uithangen
Klopt ja. Volgende week zaterdag begint om 6 uur, maar meestal rond 8 a 9 idd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Die wedstrijden zijn meestal 's avonds toch? Ik werk 3 van de 7 avonden.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die hangen hier standaard in de keuken en de rest van het studentencomplex kleurt ook steeds meer oranje.
Ik had dat ook steeds. Die bruiloft gister was in mijn hoofd ook nog heel ver weg.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
Jaaaa volgende week kan ik toch wel 1 keer als nen oranjen mongol naar het werk gaan![]()
*edit: correctie: over 2 weken
Wtf ik denk ook voortdurend dat mijn collega vlg week gaat trouwen; terwijl het de 14de is![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had dat ook steeds. Die bruiloft gister was in mijn hoofd ook nog heel ver weg.
Dat was gister ook een leuke trouwens. Ik gisteren ballerina's voor wanneer de pumps teveel pijn deden, doen de ballerina's meer pijn dan de pumps.
Fail.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had dat ook steeds. Die bruiloft gister was in mijn hoofd ook nog heel ver weg.
Dat was gister ook een leuke trouwens. Ik gisteren ballerina's voor wanneer de pumps teveel pijn deden, doen de ballerina's meer pijn dan de pumps.
Echt veel!quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb er sowieso 4 dit jaar.
wat werd het?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen die en die op Net 5
die leek mij anders ook matigquote:
grootste kutfilm van de 'grappige parodie' films.quote:
Ik heb het in de gaten ondertussenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
grootste kutfilm van de 'grappige parodie' films.
Oooh, ik wil jou in trouwjurk zien.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:04 schreef RenRen- het volgende:
Ik dénk dat mijn eerste echte bruiloft, niet een saaie waarbij de bruid niet eens een mooie jurk aanheeft, mijn eigen bruiloft gaat zijn
fiets schiet s opquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, ik wil jou in trouwjurk zien.![]()
Kun je nog lang wachten! En smeagol gaat ook in pak. Of met een ringending op zijn rugquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, ik wil jou in trouwjurk zien.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kun je nog lang wachten! En smeagol gaat ook in pak. Of met een ringending op zijn rug
Jammer wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Schoonheidsglans is wel snel bijgelezen op het moment, wanneer je de filmpjes altijd overslaat.
Ik niet, maar ben ook wel benieuwd!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
ik zoek een leuk jurkje met bloemetjes een soort hippie achtig iets net boven de knie iemand nog goede tips?
ze waren al aan het miepen in de comments bij lipglans dat schoonheidsglans teveel filmpjes plaatstequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Schoonheidsglans is wel snel bijgelezen op het moment, wanneer je de filmpjes altijd overslaat.
Heb wel wat gevonden maar steeds in mijn maat uitverkochtquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heb wel wat gevonden maar steeds in mijn maat uitverkocht
quote:
Heb er gelukkig maar 1 dit jaarquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah 4 dit jaar als je de mijne er ook bij rekent
trusten Priemquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
Bruiloften![]()
Ennnnn.... ik ben eik ook best moe; dus duik mijn bed maar in
Sweeeeet!quote:
Gefeliciteerd met je zusjequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Hallon?
Mijn zusje gaat volgend voorjaar trouwen heeft ze vorige week aangekondigd
Binnenkort maar lente/zomerjurk scoren![]()
![]()
![]()
Een zwierige A-lijn met lekkere blommen derop ofzo
Wat leuk! Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Hallon?
Mijn zusje gaat volgend voorjaar trouwen heeft ze vorige week aangekondigd
Binnenkort maar lente/zomerjurk scoren![]()
![]()
![]()
Een zwierige A-lijn met lekkere blommen derop ofzo
Thanks!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je zusje
En:
Bavariajurk!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:53 schreef Mss het volgende:
Ik heb over een maand een bruiloft, en ik heb geeeeeeen idee wat ik aan moet trekken.
Thanks!quote:
Ik dus ook een echte mooien in maat 44/46 maar echt niet te vindenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Thanks!
En ik meen het, ik ben dol op bloemen jurken
Ik zoek nog een écht mooie, maar die zijn lastig in mijn mega maat te vinden.
Al ben ik toch wel al wat afgevallen, heb zelfs een omvangmaatje kleiner en het valt mijn collega's ook op
Verder wat stabiliteitstraining gedaan gisteren en vandaag voor mijn knieën, ik heb een aantal weken geleden met een rare beklimming mijn knie verdraaid en omdat ik al van die hypermobiele wobbelknieën heb (en X-benen, zéér charmant) kwam dat even te hard aan, hele boel zeer.
Maar goed, dat ben ik dus nu ook aan het steviger maken
Personal trainer/fysio FTW
Dat is zo leuk, om te zien wat voor jurk mensen kiezen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Thanks!
Ik vind het ook echt leuk voor ze![]()
Mijn kleine schattige zusje!
Ze is 1.54 m dus ben benieuwd wat voor jurk zij wil
Ze heeft gelukkig verder een prima figuur met tetten, goeie kont en slanke taille
En dan mee op pas afspraak en dan zelf gaan kwijlen over de trouwjurkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Thanks!
Ik vind het ook echt leuk voor ze![]()
Mijn kleine schattige zusje!
Ze is 1.54 m dus ben benieuwd wat voor jurk zij wil
Ze heeft gelukkig verder een prima figuur met tetten, goeie kont en slanke taille
Tot 42 is het wel te doen denk ik, daarboven is het echt heel matig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik dus ook een echte mooien in maat 44/46 maar echt niet te vinden![]()
Maar dat is toch goed, en iedere kilo eraf is er toch weer een af
Ik ben al getrouwd he, nog geen jaar geledenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
En dan mee op pas afspraak en dan zelf gaan kwijlen over de trouwjurken
Ik ga er even kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Boden.co.uk heeft goeie bloemetjesjurken
Geen flauw idee kijk ik niet naquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tot 42 is het wel te doen denk ik, daarboven is het echt heel matig.
Ik ga maar eens shoppen in Duitsland denk ik, daar hebben ze vaak veel mooiere kleding en jurken in grotere maten en ook ruimte voor tetten in de jurken
En elke kilo is er zeker eentje
Al weeg ik niet, want dat helpt me niet.
Vanavond lekker stuk chocolade genomen, morgen eerst naar het ziekenhuis voor een afspraak en dan lekker fietsen. Mits goed weer, anders ga ik in huis klussen
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben al getrouwd he, nog geen jaar geleden![]()
Maar ik mag mee op eerste uitzoek afspraak, samen met onze grote zus, heel tof!
Onze ongeduldige moeder mag later pas kijken, als de jurk al uitgekozen is
Bij Promiss vind ik vaak mooie jurkjesquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik dus ook een echte mooien in maat 44/46 maar echt niet te vinden![]()
Maar dat is toch goed, en iedere kilo eraf is er toch weer een af
Duitse Esprit (Düsseldorf) heb ik al heel veel truitjes en broeken vandaan, heel tofquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Geen flauw idee kijk ik niet na![]()
Duitsland is ook wel een goed idee denk ik inderdaad!
wegen wordt je volgens mij ook alleen maar depri van ik mag mijzelf 1 keer in de 2 weken wegen ofzo
nom nom nom chocolade
Vandaar de dubbele naamquote:
daar ben ik te vet voor of het model past niet mooi bij mij. Is denk ik meer qua maten/vorm voor wat kleinere vrouwen, heb ik het idee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bij Promiss vind ik vaak mooie jurkjes
Slaap lekker!quote:
Whehehehehe, ernstig...quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Goffer, volgens mij heb ik dat lijk uit Hotter than my daughter wel eens zien lopen.
Ook eng.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehehehe, ernstig...
Maar het kan nu nog erger... Ik dacht laatst toch dat ik Masja zag lopen![]()
Bij promiss is tot 3 juni nog 12.50 korting op alles met een minimale besteding van 50 euroquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
dus morgen even kijken bij promiss en boden thanks!
Ik heb geen kabel hierboven.quote:
Transsexuelen met enge mannenstemmen en neptetten endezoquote:
Gaaf.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Transsexuelen met enge mannenstemmen en neptetten endezo
*eeuwen later*quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:53 schreef Mss het volgende:
Ik heb over een maand een bruiloft, en ik heb geeeeeeen idee wat ik aan moet trekken.
Zo'n jasje is niks als je dik bent Bambi, tenminste, ik vind het niks. Het benadrukt precies je niet gewenste punten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
*eeuwen later*
Inspiratie:
[ afbeelding ]
En dan met zulke nagels:
[ afbeelding ]
Hihi, maar ken het probleem idd.
Shemale.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:22 schreef Diconnected het volgende:
IK ZIE EEN PIEMEL EN TIETEN TEGELIJK OP 1 MENSCH WAT IS DEZON
Tot 100 of 150 jaar geleden werd er heel vaak in het zwart getrouwd, wit was voor begrafenissenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
En op de bruiloft van m'n zus was ik in het zwart.
da's dus die transsexueel???quote:
Je sais, maar da's nu niet meer.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tot 100 of 150 jaar geleden werd er heel vaak in het zwart getrouwd, wit was voor begrafenissen
FTFYquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:22 schreef Diconnected het volgende:
IK ZIE EEN PIEMEL EN TIETEN TEGELIJK OP 1 HOMP VLEESCH WAT IS DEZON
Echt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daar ben ik te vet voor of het model past niet mooi bij mij. Is denk ik meer qua maten/vorm voor wat kleinere vrouwen, heb ik het idee.
Ook niet met kleding aan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Jammer dat ik niet mag linken naar shemales want banwaardig.
dan zie je er toch niks vanquote:
Nou en, gewoon doen, OMDAT HET KAN!!!!!quote:
Ik heb het al gedaan, vorig jaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou en, gewoon doen, OMDAT HET KAN!!!!!
Van mij mag je hoor, trek lekker aan wat je wilt, het is een feestje
Kan ook heeeel mooi zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
En op de bruiloft van m'n zus was ik in het zwart.
Tja, dat weet ik dus niet zo goed. Maar het meisje naast mij is meteen nog een optie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo'n jasje is niks als je dik bent Bambi, tenminste, ik vind het niks. Het benadrukt precies je niet gewenste punten.
Staat jou wel heel leuk en die nagels zijn ook echt superleuk!
om een of andere reden lijk ik dan een soort bejaarde potquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt?ik pas daar vrijwel alles en heb toch best een lastig figuur
brrrrrrrrrrquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die rooie vent met die clit zo groot als een pink
Bulten in kledij?quote:
Foto's!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Ik heb een berg nieuwe topjes
Pics!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Ik heb een berg nieuwe topjes
Zijn er uberhaupt plaatjes van met kleren aan?quote:
Ik bedoelde meer, als ik weer ooit zou trouwen zou je gewoon in het zwart mogen aankomen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het al gedaan, vorig jaar.
Niet heel handig neequote:Op donderdag 31 mei 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
om een of andere reden lijk ik dan een soort bejaarde pot
Slaap lekker!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Niet heel handig nee
Ik ga slapen, was weer een kort rondje fok![]()
Lekker slapen dames!
Oh, ik trek sowieso aan waar ik zin in heb. Alleen veel mensen vinden zwart not-done, vandaar dequote:Op donderdag 31 mei 2012 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, als ik weer ooit zou trouwen zou je gewoon in het zwart mogen aankomen.
Maar ik ben allang getrouwd dus laat maar, ik faal
Ja maar ja maar, alsjeblieieft?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga heul geen slekten foto's maken van 10 topjes
(en een paar schoenen, plus nog een rokje en een legging waarvan ik nog geen zin heb gehad om ze te passen)
Ik heb hier twee beesten met zulke ogen jonge, daar trap ik al niet meer inquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, alsjeblieieft?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb hier twee beesten met zulke ogen jonge, daar trap ik al niet meer in![]()
En al zou ik willen, slekt licht en mobiel = slekte combinatie
Whaha, geweldig!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en ze had net dus twee vuilniszakken gevuld met schoenen om weg te doen, nu had ze nog 45 paar over, exclusief slippers en sportschoenen![]()
SQ, zie je dat je heul meevalt!
quote:
quote:
Ik kom alleen sleckten foto's tegen...quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt plaatjes van met kleren aan?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kom alleen sleckten foto's tegen...
Nou ja, dan post ik ze toch maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=v]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Ik wel hoor, mooi juist, ook bij bruiloftenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik trek sowieso aan waar ik zin in heb. Alleen veel mensen vinden zwart not-done, vandaar de![]()
vet lief van jouw meneer manquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb nog chocoladetaart.
Maar. Ligt zo zwaar op den maag
Zulks een briljanten film dat!quote:
Ik voelde me in ieder geval heel sjiek.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wel hoor, mooi juist, ook bij bruiloften
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zulks een briljanten film dat!
Vooral als der tetten in de hens staan hehehehehhe
qualiteitsfilmquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zulks een briljanten film dat!
Vooral als der tetten in de hens staan hehehehehhe
Ja ik heb een hele lieve meneerquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vet lief van jouw meneer man![]()
Kersenvulling?
Ach, beter dan met een smetteloos wit jurkje de gore kroeg in duikenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik voelde me in ieder geval heel sjiek.
Ook leuk in de kroeg daarna.
Omnomnomquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik heb een hele lieve meneer![]()
Nee, alles choco, omnomnomhij had ook brownies gemaakt, maar die zijn een beetje hard want die hebben te lang in de oven gestaan
oh laptop is bijna leeg even aan de stroom zwengelen. le fu zat lekker op de bank
FTFY!quote:
M'n tieten hebben nog nooit zoveel bekijks gehad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ach, beter dan met een smetteloos wit jurkje de gore kroeg in duiken
echt superlief!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik heb een hele lieve meneer![]()
Nee, alles choco, omnomnomhij had ook brownies gemaakt, maar die zijn een beetje hard want die hebben te lang in de oven gestaan
oh laptop is bijna leeg even aan de stroom zwengelen. le fu zat lekker op de bank
Ja, goed plan, binnenkort eens de download aanslingeren film kopenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet 'm echt weer eens kijken.
Wel met velen alcoholischen versnaperingen.
Goeden planners, wij hebben zequote:Op donderdag 31 mei 2012 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, goed plan, binnenkort eens de download aanslingeren film kopen
Goeie nieuwe UI voor jou man!quote:
AAAAAWWWWOOOOOOOEEEEEEHHHHAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n tieten hebben nog nooit zoveel bekijks gehad.
Strapless jurk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
AAAAAWWWWOOOOOOOEEEEEEHHHHAAAAAAAAAAAAAA![]()
Honka honka! hehehehehe
Jaaaaaquote:
Maar ik heb al zo'n bazen-uiquote:
voorlopig eerst morgenavond die superheroes matigen nepfilm kijken, die heb ik opgenomenquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
voorlopig eerst morgenavond die superheroes matigen nepfilm kijken, die heb ik opgenomen
en morgen vloertje leggen in toilet (want vanavond drempel opgehaald) en wc monteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil weer een reden om 'm te dragen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
heerlijk, superverliefd zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
JaaaaaHij was vanochtend om half 7 weg dus heb em maar heel ff gezien maar we hadden wel hele lekkore seks vannacht
maar morgen zie ik hem weer want ugh mis hem verschrikkelijk
![]()
verliefd zijn
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
JurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil weer een reden om 'm te dragen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die staat je echt heel mooi!
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Mijn dubbelganger.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier is het net Arnie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
JurkMoooooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil weer een reden om 'm te dragen.
Erg mooie jurk, mooi model en mooi lijf erin!
Als je zaterdagavond niet hoeft te werken ofzo, dan die jurk dragen en je lekker optutten
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Of vampier Bill Comptonquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier is het net Arnie![]()
[ afbeelding ]
PS neem ik aanquote:
Misschien wel een goei. Als ik eraan denk om 'm in de auto te flikkeren vrijdags.quote:
Ik zou er niet vanuit gaan.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien wel een goei. Als ik eraan denk om 'm in de auto te flikkeren vrijdags.
Het is dat ik er niet ben, maar doe hem maar aan, staat je super!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien wel een goei. Als ik eraan denk om 'm in de auto te flikkeren vrijdags.
Slaap lekker mevrouwtje Bambi!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
IJs, wat mooooooi!
Meiden, ik ga slapen.Truste!
Truste chick.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
IJs, wat mooooooi!
Meiden, ik ga slapen.Truste!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hallo![]()
Ik voelde de aantrekkingskracht van Ijs dr mooie foto
*slingert download aan*quote:
quote:
stiekem lekker wijf he!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hallo![]()
Ik voelde de aantrekkingskracht van IJs dr mooie foto
welke site ging het ook alweer over?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Damn, die jurkjes op die site zijn echt leuk! Nu maar eens kijken of de maten ook "toereikend" zijn
leuke prijzen ookquote:
Valt toch wel mee?quote:
sex, duhquote:
Ik vind het duur. Maar ik ben ook cheap-assquote:
Nee is van het vliegtuig denk ik, lekker krappe stoeltjes enzoquote:
Het is niet duur vind ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het duur. Maar ik ben ook cheap-ass
Of de combi vliegtuig opgevouwen zitten en daarna uit elkaar getrokken worden door meneer chocotaart?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee is van het vliegtuig denk ik, lekker krappe stoeltjes enzo
Goede mogelijkheid jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of de combi vliegtuig opgevouwen zitten en daarna uit elkaar getrokken worden door meneer chocotaart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |