een tt zonder tieten is een tt niet geleefdquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
jullie hebben wel vaak een TT die over tieten gaat niet waar ?
Nooit, tieten zijn prive einz!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Welnee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Tetten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Oeh, dat is altijd zo heerlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, mijn vriendin gaat 4 zakken kleding en 2 zakken schoenen wegdoen en ik mag komen graaien
Ik wil best op je boobs komen liggenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:08 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil ook een boobiepillow, ik is ziek
Of nouja, eigenlijk gewoon zwanger, maar hey
Je mag wel even langs komen voor een boobiepillowquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:08 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil ook een boobiepillow, ik is ziek
Of nouja, eigenlijk gewoon zwanger, maar hey
ik meende laatst ergens te lezen dat je medicijnen ervoor had gekregen of helpen die niks meer?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:20 schreef Incantrix het volgende:
ik nestel mij virtueel bij jullie
weer misselijk idd Swarte, ging een paar dagen beter dus dan is het ff extra zwaar als je alles er weer constant uitgooit. Maar geevnie, ik lig nuin mijn bed een beetje te hangen, dat is wel fijn
Voor den numero uno or duoquote:
In welke context?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Priemke wat betekent tiens in het Bels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |