Dit!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En wassup met je facebook-status?
+ 1 heb het rete druk maar zat even op fb en toen kwam ik even hier aangehold... Was er aan de hand??quote:
Ja dat.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
oh, ik weet het al phew
Desalniettemin hugs voor trixie!
Ik vind ze eng, straks gaan ze nooit meer losquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
En schaar: Van die kipfilet plakdingetjes dragen![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:52 schreef Incantrix het volgende:
Oh, sorry mopjens, moest even iemand een berichtje sturen.. We hebben daarstraks Gabriëls as verstrooid. Het was heel mooi en bijzonder en precies goedEn ik heb gejankt jonguh.. Daarna gingen we taart eten
Oh, sorry mopjens, moest even iemand een berichtje sturen.. We hebben daarstraks Gabriëls as verstrooid. Het was heel mooi en bijzonder en precies goedEn ik heb gejankt jonguh.. Daarna gingen we taart eten
Goed gedaan meissie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:52 schreef Incantrix het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:55 schreef Incantrix het volgende:
Thnx moppies, en sorry dat ik jullie liet schrikkenWas niet mijn bedoeling.. Het was echt wel heftig ja, vooral toen mijn lief onverwachts zijn telefoon uit zijn zak haalde (echt, sta je het doosje met de as open te maken, gaat hij zijn telefoon pakken, wtf?) en toen Gabriël van Lamb aanzette, zo lief en doordacht
Toen moest ik dus al keihard janken
Niet meer gaan zitten en je bent de manquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh zo kan het ook natuurlijk!
[ afbeelding ]
Op het strand, bij de opslag waar we meestal naar het strand gaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Hadden jullie nog een speciale plek?
Ahhh mooie plekquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Op het strand, bij de opslag waar we meestal naar het strand gaanWe houden allebei erg van de zee
Stef heeft ook een handje verstrooid, zo lief
Mooie plek trixquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Op het strand, bij de opslag waar we meestal naar het strand gaanWe houden allebei erg van de zee
quote:
Mooie plek. Daar kom je ook nog vaker terug, maar niet zo vaak dat het niet meer speciaal is. Mooiquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |