Ja, het RG-publiek is het ergste publiek dat er bestaat volgens mij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ja. Het (Parijse) RG is een stuk erger dan een Nederlands publiek.
Ergerde me daar de tering aan de bobo's die gewoon midden in een punt opstaan en gaan lopenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:59 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik was dit jaar bij Rotterdam. Het publiek is voornamelijk van die foute kakkers. Mannen met oranje broeken en vrouwen met teveel make-up en sieraden.
US Open publiekquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het RG-publiek is het ergste publiek dat er bestaat volgens mij.
Het is op de US Open wel rumouriger maar daar zijn ze veel minder showvinistisch.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:52 schreef Lagrinta het volgende:
US Open is toch echt wat rumouriger dacht ik.
erg triestquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:02 schreef Tim86 het volgende:
Zuid-Amerikanen (Argentijnen en Chilenen vooral) bij Davis Cup is de ergste soort. Die spugen op tegenstanders en proberen ze met spiegeltjes en laserlampjes af te leiden.
Je moet ook wel een bepaald masochisme hebben om Chardy te supporten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:12 schreef TheArt het volgende:
GSM Benneteau
En vanaf hier werp ik Jeremy een groot stokbrood tegen zijn hoofd
Vreemd, dat had ik nou nooit verwacht!quote:
Behoorlijk jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Je moet ook wel een bepaald masochisme hebben om Chardy te supporten.
Kijk, dat vind ik nou wel mooi. Wat is daar nou precies mismee? Het probleem van het Franse publiek is dat ze alles en iedereen uitfluiten die niet Frans isquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:20 schreef TheArt het volgende:
Aran en Razzano komen de baan op en er beginnen gelijk al een portie Fransen 'Virginie....Virginie' te scanderen
Was meer een voorbode van het sfeertje. Dequote:Op donderdag 31 mei 2012 18:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik nou wel mooi. Wat is daar nou precies mismee? Het probleem van het Franse publiek is dat ze alles en iedereen uitfluiten die niet Frans is
Omdat er op gewed is denk ik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:18 schreef Norrage het volgende:
Mathieu! Sinds wanneer is ie zo geliefd op dit forum? Normaal wordt hij de grond ingestampt
Maar ik klaag niet hoor, een van mijn favoriete alltime spelerSinds die partij tegen Rafa op RG 2005...Dat blijft de allerbeste wedstrijd die ik ooit gezien heb
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |