Is een sloppy joe (bbq pork). Vind t alleen niet lekker.quote:
Zo niet eerlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe ik heb hier drie KFC's binnen een straal van 10 km
Ik weet wat het is, maar vind het er niet uitzien, en ook niet lekker trouwens.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is een sloppy joe (bbq pork). Vind t alleen niet lekker.
Precies, dat werkt helemaal niet met goeie worst, en zeker niet met te weinig worst. Ik krijg het pakje roggebrood lang niet op met één zo'n worstbolletje, de verhouding roggebrood/smeerworst moet ongeveer 1 op 1 zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:22 schreef foodlover het volgende:
Fries roggebrood met een dikke laag smeerkaas en sambal badjak, of met goedkope smeerworst (29ct. ofzo) van de Aldi.
Ik ga overigens niet vaakquote:
Ik ben al 2 jaar niet meer geweest... en ik vind die hotwings zo ontzettend lekker!!!!quote:Op zondag 24 maart 2013 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga overigens niet vaak1 x in de 3 maanden maximaal
Kaasragoutbroodjes, oh dear, wat ben jij slecht...quote:
verbeterdquote:Op zondag 24 maart 2013 14:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik gooi op al mijn broodbeleg knoflooksaus of mayo. Daarom ben ik nu ook een wintervriendin
Ik had op een gegeven moment een hele doos mayo uit Belgie meegenomen, en vlak daarna lag die mayo ineens in de supermarkt hier. Toen ik vaker dan eens per week een nieuwe pot moest halen toen werd ik ook wel dik ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik gooi op al mijn broodbeleg knoflooksaus of mayo. Daarom ben ik nu ook een vette zeekoe
Juist!quote:Op zondag 24 maart 2013 13:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Precies, dat werkt helemaal niet met goeie worst, en zeker niet met te weinig worst. Ik krijg het pakje roggebrood lang niet op met één zo'n worstbolletje, de verhouding roggebrood/smeerworst moet ongeveer 1 op 1 zijn.
Hoe kun je een sloppy joe nou niet lekker vinden.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik weet wat het is, maar vind het er niet uitzien, en ook niet lekker trouwens.
Prut in een broodje. Nee dank je. Dit is het soort voer wat 19 jarigen in elkaar zetten als ze op kamers gaan en voor het eerst proberen te kokenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:06 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Hoe kun je een sloppy joe nou niet lekker vinden.![]()
Chef John disagrees:quote:Op zondag 24 maart 2013 16:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Prut in een broodje. Nee dank je. Dit is het soort voer wat 19 jarigen in elkaar zetten als ze op kamers gaan en voor het eerst proberen te koken
Oh, ik ga zo even naar de Lidlquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
De broodjes bapao van de lidl, 2st. voor 50 cent, maar de lekkerste die ik ken!
En idd de diepvries Mora broodjes, vooral cheeseburger en frikandel.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |