Je kan die doosjes ook bij AH XL krijgen, wist je dat?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij Kruidvat groot blik gekocht, normaal 13 euro nog wat, nu 8 euro zoveel. Ik heb er 2 gekocht voor het geval uitverkocht. Eentje heb ik er verstopt. Anders krijg ik commentaar van mijn man.
Dit deed ik vroeger ook, heelveel in 1 keer zodat het een enorme plak werdquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:15 schreef -Miauw- het volgende:
Over schaamte gesproken...koffiecreamersticksvroeger kon ik er zo een paar opeten. Tegenwoordig doe ik dat natuurlijk niet meer. Nooit nee.
Ken ik nietquote:Op zondag 23 juni 2013 10:02 schreef Copycat het volgende:
Crunchy Cheese Curlz van Tesi Bon. Daar kan geen Chipito tegenop. Ook niet qua oranje vingers.
Yep! Koop ze meestal bij de toko. Jamin heeft ze ook, maar die gooit er driedubbele marge overheen.quote:
Doordat deze luchtiger zijn, valt dan weer wel het 'tandplakgehalte' mee.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind chipito's namelijk al erg lekker, maar je zit idd met van die oranje vingers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |