ik moet daarna nog een maandjequote:Op donderdag 31 mei 2012 00:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nou wel goed leren dannnnkan je daarna ook lekker vakantie vieren.
sting?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:04 schreef MohMi het volgende:
OT doet me beseffen dat het al even geleden is dat Sting hier is geweest
Waar zou hij zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:04 schreef MohMi het volgende:
OT doet me beseffen dat het al even geleden is dat Sting hier is geweest
Oh, dat is wel kut.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:04 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik moet daarna nog een maandje
Ik begin al een weekje te vroeg met vieren op Rock Werchterquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:05 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh, dat is wel kut.dan kan je over een maandje vieren dat je vakantie hebt!
Hij is er ook niet vaak, maar soms komt ie om het hoekje kijken, maakt een paar bazen comments en is er weer vandoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:07 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
^^
het lampje begint te branden
dat verklaard!quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hij is er ook niet vaak, maar soms komt ie om het hoekje kijken, maakt een paar bazen comments en is er weer vandoor.
Hoezo tweedehands? Marktplaats ofzo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:10 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat verklaard!
oh ik heb zo de neiging om tweede hands Tenacious D kaartjes te kopen he, maar heb niemand om met te gaan..
jup, dan wel hardcopy..quote:
Extra week lessen? Klootzakken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:07 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ik begin al een weekje te vroeg met vieren op Rock Werchter.. ze hadden opeens besloten dat we een extra week lessen kunnen krijgen
ja was mijn gedachte ook, echt wtfquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:18 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Extra week lessen? Klootzakken.wel leuk dat je naar RW gaat tho.
Goede regeling weer van scholen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:19 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja was mijn gedachte ook, echt wtf.. komen ze een maand van te voren mee, ik ken genoeg mensen die in die week al een vakantie gepland hebben staan..
ja wordt leuk!
nope, achja we doen het er maar mee..quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Goede regeling weer van scholen.maarja, niks aan te doennnn.
Ik ga even een film kijken en dan slapen, slaap lekker hè
Seks? En .. neequote:Op donderdag 31 mei 2012 08:45 schreef Murdera het volgende:
Is de hele carriere van de beatles eigenlijk niet de beste beschrijving van het begin van een relatie tot het bittere einde?
We beginnen met Let's dance, if you leave me baby, to know her is to love her.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |