SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 9 juni.
Waar?
Scheveningen.
Mensen die zeker komen:
IhaveAmnesia
Onder voorbehoud:
Sylvesterrrquote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivo
[ Bericht 48% gewijzigd door LaPeach op 31-05-2012 01:15:59 ]There is nothing permanent except change.
Help eens mee om iets te verzinnen danquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:03 schreef JK1982 het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen?
Wel een saaie OP trouwens hoor..
Ja, weet ik het.. lijstje met regelmatige users ofzo, misschien ook een linkje naar komende meets, link naar het algemene topic, andersom staat er nl. wel een link in etc. etc.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:04 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Help eens mee om iets te verzinnen dan![]()
haha was zelf al beetje aant prutsen maar komt vanzelf, we beginnen net
U vraagt, wij draaien:quote:
jaja JK het is weer mooi met jou.. haha ik ga morgen wel even iets in elkaar prutsen, nu ga ik er niet meer aan beginnen. veel te laatquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, weet ik het.. lijstje met regelmatige users ofzo, misschien ook een linkje naar komende meets, link naar het algemene topic, andersom staat er nl. wel een link in etc. etc.
En plaatjes idd.. je weet toch dat mannen visueel ingesteld zijn?![]()
Veel te laat?! Dat ben ik niet van je gewend. Tis kinderbedtijdquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:08 schreef LaPeach het volgende:
[..]
jaja JK het is weer mooi met jou.. haha ik ga morgen wel even iets in elkaar prutsen, nu ga ik er niet meer aan beginnen. veel te laat
Ahhhhh!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je krijgt nog 1 uurtje van papa kingtoppie.
1 uurtje maar? Strenge papa zeg..quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je krijgt nog 1 uurtje van papa kingtoppie.
Ja I know..quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Veel te laat?! Dat ben ik niet van je gewend. Tis kinderbedtijd
Deze ook goed?quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:12 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja I know..maar ff een bizarre dag geweest vandaag, concentratie is ver te zoeken
![]()
Maar ik ben al beetje bezig
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:12 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja I know..maar ff een bizarre dag geweest vandaag, concentratie is ver te zoeken
![]()
Maar ik ben al beetje bezig
Ah, absoluut. Van het beste album van de heren, daarna werd het toch een stuk minder.quote:
Na een paar weken toch? Dacht juist dat jij dat aanvankelijk een minder idee vond, van dat aparte SC-topic.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:02 schreef LaPeach het volgende:
Deze SC is afkomstig van deze reeks.
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #13
Omdat er in het voorsteltopic te veel sc plaats vond was het onduidelijk bij te houden wie zich voor gesteld had en wie zich wilde aanmelden voor de eventuele meets.
Er is daarom besloten om een apart SC topic aan te maken.. Deze dus
Hier kunnen we gezellig kletsen over van alles en nog wat!!
Hier de OP uit het voorstel topic
In navolging van het Eenzame jongeren tussen 18-25 jaar topic willen we graag een verzamelplek voor mensen tussen de 25-35 jaar maken. Dit omdat we ervan overtuigd zijn dat er meer mensen van onze leeftijd zijn die zich ook weleens eenzaam voelen en graag meer contacten zouden willen opdoen.
Wellicht leren we via dit topic dan wel mensen kennen waar we het goed mee kunnen vinden.
Stel jezelf voor in dit topic en wie weet doe je wel leuke contacten op
Users op een rijtje die zich reeds uitgebreid voorstelden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
[..]
[..]
deze op staat hier. Graag jezelf even in de OP plakken als je daar behoefte aan hebt en daarna even melden dat je de wiki hebt aangepast.LaPeach da bomb!
![]()
Ik denk dat dat pas kwam na de meet van vrijdagquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:30 schreef automatic_ het volgende:
Eerste instantie vond ik het idd meevallen maar daarna werd het wel erg
Geen drankquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meer drank? Komt goed, wat wil je?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:30 schreef automatic_ het volgende:
Eerste instantie vond ik het idd meevallen maar daarna werd het wel erg
Ja, ik ben een pedante klootzak. En het was toén al ergquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:00 schreef automatic_ het volgende:
Ik snap dat dat irritant is![]()
Ik denk dat een gekoppeld SC alleen maar verwarrend is en dat het dan allemaal (te) erg door elkaar gaat lopen. Dan wordt er misschien iets in de SC gezet, wat meer van toepassing is hier & dan is iedereen het overzicht kwijt.
Ah,quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Geen drankdan ga ik waarscheinlijk stuiteren
Kloptquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ben een pedante klootzak.
donequote:Op woensdag 30 mei 2012 23:43 schreef Pien85 het volgende:
LaPeach, wil je even het wiki-regeltje uit de OP halen óf een nieuwe wiki aanmaken voor de SC reeks? Dit om te voorkomen dat mensen aan een OP gaan zitten waar ze niet aan zouden moeten gaan zitten.
Yep. Maar dan wel één met een vooruitziende blik.quote:
Ja, mooi. Rape-victims?quote:
Hier een last minute dagje vrij zelfs!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:56 schreef JK1982 het volgende:
Wat gaan jullie morgen allemaal doehoen??
Ik weer saai werken..
Anders neem je even een voorbeeld aan dit plaatje, kun je 't nadoen? Doen danquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
Hihi, laten we maar verkrachtingsslachtoffers uitlachen....
Ik heb welgeteld anderhalf uur werk morgenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:56 schreef JK1982 het volgende:
Wat gaan jullie morgen allemaal doehoen??
Ik weer saai werken..
Nu ja. Ik kan er ook niks aan doen dat je een foute en misschien wel verdomd harige oom had natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
Hihi, laten we maar verkrachtingsslachtoffers uitlachen....
Er valt weinig om te lachen als je - zoals ik - mensen kent die zulke shit echt hebben meegemaakt, alhoewel humor relativeert. Maar ik snap de bedoeling van die plaatjes niet zo. Moet dat in de OP?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
Sorry hoor, maakte maar een grapjeJe mag ze van mij gewoon uitlachen hoor.
Doe je UI nou weer normaalquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Er valt weinig om te lachen als je - zoals ik - mensen kent die zulke shit echt hebben meegemaakt, alhoewel humor relativeert. Maar ik snap de bedoeling van die plaatjes niet zo. Moet dat in de OP?
Het zou wel leuk zijn om dit SC-topic als iets minder sneu te profileren, me dunkt.
Nouja het ging over eenzame mensen en als je naar google gaat dan zijn dat de eerste plaatjes die je krijgtquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Er valt weinig om te lachen als je - zoals ik - mensen kent die zulke shit echt hebben meegemaakt, alhoewel humor relativeert. Maar ik snap de bedoeling van die plaatjes niet zo. Moet dat in de OP?
Het zou wel leuk zijn om dit SC-topic als iets minder sneu te profileren, me dunkt.
hmmz, vind de plaatjes ook een beetje deprimerend hoor.. Andere!quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja het ging over eenzame mensen en als je naar google gaat dan zijn dat de eerste plaatjes die je krijgt
Eenzame mensen? In de TT van dit topic én het andere topic gaat het om 'mensen die op zoek zijn naar nieuwe contacten'quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja het ging over eenzame mensen en als je naar google gaat dan zijn dat de eerste plaatjes die je krijgt
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eenzame mensen? In de TT van dit topic én het andere topic gaat het om 'mensen die op zoek zijn naar nieuwe contacten'
quote:In navolging van het Eenzame jongeren tussen 18-25 jaar topic willen we graag een verzamelplek voor mensen tussen de 25-35 jaar maken. Dit omdat we ervan overtuigd zijn dat er meer mensen van onze leeftijd zijn die zich ook weleens eenzaam voelen en graag meer contacten zouden willen opdoen.
Kudo's for trying, maar het komt niet echt uitnodigend over natuurlijk. En niet iedereen hier is per definitie eenzaam en zielig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:
quote:In navolging van het Eenzame jongeren tussen 18-25 jaar topic willen we graag een verzamelplek voor mensen tussen de 25-35 jaar maken. Dit omdat we ervan overtuigd zijn dat er meer mensen van onze leeftijd zijn die zich ook weleens eenzaam voelen en graag meer contacten zouden willen opdoen.
In navolging van het Eenzame jongeren tussen 18-25 jaar topic willen we graag een verzamelplek voor mensen tussen de 25-35 jaar maken. Dit omdat we ervan overtuigd zijn dat er meer mensen van onze leeftijd zijn die zich ook weleens eenzaam voelen en graag meer contacten zouden willen opdoen.quote:
Mijn punt is: je hoeft toch niet per definitie volledig vereenzaamd te zijn om hier te mogen posten?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In navolging van het Eenzame jongeren tussen 18-25 jaar topic willen we graag een verzamelplek voor mensen tussen de 25-35 jaar maken. Dit omdat we ervan overtuigd zijn dat er meer mensen van onze leeftijd zijn die zich ook weleens eenzaam voelen en graag meer contacten zouden willen opdoen.
Ah, ik snapte je punt niet dan, daar ben ik het wel mee eens hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn punt is: je hoeft toch niet per definitie volledig vereenzaamd te zijn om hier te mogen posten?
Kingtoppie komt uit de ''als versieren niet zo makkelijk..'' reeks volgens mij. En alhoewel hij het vast goed bedoelt denk ik dat de insteek hier nét iets anders ligt als in die reeks.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn punt is: je hoeft toch niet per definitie volledig vereenzaamd te zijn om hier te mogen posten?
Eh, ik bedoelde het niet eens slecht.. Ouwehoer vrolijk mee! Free for all enzo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
Ik laat jullie wel weer even met rust...
zonder die taalfout, spelfout en uitroeptekens...quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:53 schreef LaPeach het volgende:
[ link | afbeelding ]
vinden jullie dit misschien iets voor in de op?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
zonder die taalfout, spelfout en uitroeptekens...
Wat? Ik mis weer van alles!quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:53 schreef LaPeach het volgende:
vinden jullie dit misschien iets voor in de op?
Link naar afbeelding staat nog in mijn quotequote:
Even mijn bril pakken. En een sterrenkijker.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Link naar afbeelding staat nog in mijn quote
Je kan ook de nieuwe OP bekijkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Even mijn bril pakken. En een sterrenkijker.
LaPeach, het zuigt FINAAL apekloten. Sorry. Fontje is verkeerd, de tekst komt uit de libelle van vorige week...quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:09 schreef LaPeach het volgende:
OP is al veranderdplaatje wat er stond was nog al uhh fout
![]()
Haha hey ik ben niet gelijk beledigd hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Om te janken zelfs....
Luister, LaPeach, zal ik morgen een poging doen? Dat je dan mij tegen mijn kloten trapt als het je niet aanstaat? Het moet beter kunnen dan dit.
Was ook niet mijn bedoeling je te beledigen, maar ik ben vrij directquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:17 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Haha hey ik ben niet gelijk beledigd hoorwas ook maar gewoon een poging
Ik vind het prima als iemand anders het leuker en beter kan
Dat geeft niet, dat is beter toch.. gelijk directquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Was ook niet mijn bedoeling je te beledigen, maar ik ben vrij direct
En ik wil best een poging wagen, mocht dat niks zijn schieten jullie mij maar af
Samen photoshoppen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Was ook niet mijn bedoeling je te beledigen, maar ik ben vrij direct
En ik wil best een poging wagen, mocht dat niks zijn schieten jullie mij maar af
Het is weer even geleden voor me, maar het is wel een tijdje een hobby van me geweest, dat weet je.quote:
Tip voor de volgende keer: leg een hamer op je nachtkastje. Mocht je 's nachts wakker worden, doe danquote:Op donderdag 31 mei 2012 04:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
5 melatonine ipv 10 werkt niet. Toch maar 10 erbij geslikt nu.
Hier ook nietquote:
Dubbele horrorquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:00 schreef automatic_ het volgende:
Je hebt trouwens de verdubbeling van TijnBrein gemist
Hoe?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:00 schreef automatic_ het volgende:
Je hebt trouwens de verdubbeling van TijnBrein gemist
Er waren er een aantal die de avatar van Tijnbrein haddenquote:
Oh wacht. Dat heb ik gezien. Ik vroeg me nog af, waarom moet ik lachen om tijn?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er waren er een aantal die de avatar van Tijnbrein hadden
quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HJ heeft dat nog steedsquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ai... Dat is wel een beetje engquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HJ heeft dat nog steedsIrritant, ik ben steeds bang dat ie me vrijdag van het station ophaalt en ie dan echt op Tijn lijkt
Hahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh wacht. Dat heb ik gezien. Ik vroeg me nog af, waarom moet ik lachen om tijn?
Corrigerende tik doet wonderenquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HJ heeft dat nog steedsIrritant, ik ben steeds bang dat ie me vrijdag van het station ophaalt en ie dan echt op Tijn lijkt
Misschien moet ik dat dan maar gewoon meteen doen als ik vrijdag aankomquote:
Ik riep dinsdag exact het zelfdequote:
Ja!quote:
29 Juni ben ik er al te vindenquote:
Dat jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Efteling, is dat niet waar al die voormalige Idols/The Voice of Holland winnaars eindigen, als elf verkleed zingend voor de bezoekers?
Hehe. Maar toch was het een schattige musicalquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Efteling, is dat niet waar al die voormalige Idols/The Voice of Holland winnaars eindigen, als elf verkleed zingend voor de bezoekers?
Jaren terug eens geweest, vond er weinig aanquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:19 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben ook geen achtbaan fan, dus ben daarom ook nog nooit naar Walibi geweestq
Verzuurde ouwe mannen mogen niet meequote:Op donderdag 31 mei 2012 10:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
*lekker in de rij staan met in oranje uitgedoste debielen.
*4 euro betalen voor een broodje bal.
*in dat karretje van droomvlucht zitten en voor de zoveelste keer van 20 meter hoogte eruit lazeren nadat je de overgebleven schoen van de trollenkoning probeert te pakken.
*stilstaan in het poppentheaterding omdat er weer eens iemand in een rolstoel mee moet.
*met die carnaval festival muziek op de achtergrond.
*obscene grappen aanhoren bij holle bolle gijs die nog maar 33.567 keer gemaakt zijn.
*geestelijk murw gebeukt door die carnaval festival muziek thuiskomen en op pad gaan om een postkantoor leeg te schieten.
Ja, klinkt goed. Wanneer gaan we?
H_Jquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
*lekker in de rij staan met in oranje uitgedoste debielen.
*4 euro betalen voor een broodje bal.
*in dat karretje van droomvlucht zitten en voor de zoveelste keer van 20 meter hoogte eruit lazeren nadat je de overgebleven schoen van de trollenkoning probeert te pakken.
*stilstaan in het poppentheaterding omdat er weer eens iemand in een rolstoel mee moet.
*met die carnaval festival muziek op de achtergrond.
*obscene grappen aanhoren bij holle bolle gijs die nog maar 33.567 keer gemaakt zijn.
*geestelijk murw gebeukt door die carnaval festival muziek thuiskomen en op pad gaan om een postkantoor leeg te schieten.
Ja, klinkt goed. Wanneer gaan we?
Ik vind Walibi geweldig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Jaren terug eens geweest, vond er weinig aan
Alleen Goliath is wel leuk
Zeg dat maar tegen Hugo de bokkenrijder, van Villa Volta!quote:
omg villa volta!quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Hugo, van Villa Volta!
Succesquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:25 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga maar 's richting werk denk ik... Heb wel een heel uur werk te doen vandaag![]()
Die is wel iets meer dan verzuurd onderhand.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Hugo de bokkenrijder, van Villa Volta!
Misschien bij het 100 jarig bestaan wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
En nog steeds niemand die de vloek opheft... volgens mij loopt de eftelingdirectie hem gewoon te trollen.
Je moet nietsquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet nog steeds in de Vliegende Hollander
Ik ben er zowat elk jaar te vinden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar even serieus, ik kwam er best vaak. Mijn ex was er nogal idolaat van
Die nieuwe achtbaan, Joris en de draak ken ik niet. Is dat wat?
Oke, ik wil nog steeds daarin, haha.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:29 schreef Solique het volgende:
Je moet niets
Binnenkort dus maar eens naar de Efteling
Dan heb je wel steeds pech gehad, er is wel vaak wat mee inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, ik wil nog steeds daarin, haha.
Ik ben er nu 4x geweest sinds hij open is en telkens is / was er wel wat mee
Het is de bedoeling dat je het tegen elkaar opneemt toch? En hoe moet ik dat zien?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben er zowat elk jaar te vinden.
Vind het zelf een heerlijk baantje, zeker een aanrader.
Dat is dan wel weer tof. Ik zou best een goeie highlander zijn.quote:
Je raced tegen elkaar op de baan wie het eerst bij het einde is wint.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je het tegen elkaar opneemt toch? En hoe moet ik dat zien?
Dat je elkaar tegemoet raced in zo'n achtbaan en de ander dan met zo'n ridderlans uit z'n karretje probeert te stoten?
Die heb ik dan nooit gehadquote:
Hoe/wat bepaalt de snelheid dan? Heb je daar zelf invloed op?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Je raced tegen elkaar op de baan wie het eerst bij het einde is wint.
Veel kan je er zelf niet aan doen, misschien wat zwaardere mensen in 1 treintje proppen
[..]
Die heb ik dan nooit gehad![]()
Moment dat karretjes los gaan van ketting, gewicht van treintjes, weer invloed, etc.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe/wat bepaalt de snelheid dan? Heb je daar zelf invloed op?
Alle dikke mensen aan de ene kant?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Moment dat karretjes los gaan van ketting, gewicht van treintjes, weer invloed, etc.
Veel kan je er zelf niet aan doen
Ja, dat is het enigequote:
Efteling is gewoon een gezellig dagje uit, je moet het niet voor de thrill doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:42 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Op de een of andere manier heb ik er altijd weinig aan gevonden in de Efteling. Walibi nog nooit geweest. Wel vorig jaar een keer op date geweest naar de dierentuin, maar ook dat geloof ik wel weer voorlopig.
Ik heb wel eens een date meegenomen naar de dierentuin, was heel erg geslaagd. Sowieso vind ik 'iets doen' leuker dan geforceerd tegenover elkaar zitten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Efteling is gewoon een gezellig dagje uit, je moet het niet voor de thrill doen.
Walibi heeft meer thrill, maar ik vind het park zelf zielloos (al hoor ik dat er dit jaar veel verbeterd is)
Met een date naar een dierentuin, dat zou nou niet direct mijn keus wezen maar ok.
'iets doen' is ook leuker, maar een dierentuin niet direct mijn eerste keus.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een date meegenomen naar de dierentuin, was heel erg geslaagd. Sowieso vind ik 'iets doen' leuker dan geforceerd tegenover elkaar zitten.
De afstelling is soms nog ver te zoeken inderdaad.quote:
Ik ben al heel druk bezig op werkquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Over tuin gesproken...ik moet eens wat doen hier.
Met een beetje goed weer is een tuin opknappen nog wel te doen, al blijft het een gedoe.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik niet, maar ik moet die tuin eens opknappen bij mezelf. En als ik ergens een teringhekel aan heb...
Het dan toch met wat meer personen doen, dan is het al gauw wat gezelliger en sneller klaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik niet, maar ik moet die tuin eens opknappen bij mezelf. En als ik ergens een teringhekel aan heb...
Ik ook niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest
Ik 23 juni waarschijnlijk al..quote:
Dat vind ik nou aardig, wanneer komen jullie? Er moet 8 kuub grond de tuin uit en 8 kuub zand erin..quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:05 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het dan toch met wat meer personen doen, dan is het al gauw wat gezelliger en sneller klaar.
Zoiets?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
Als ik later een huis met tuin heb, dan ga ik voor de verwilderde tuin.
Tuinieren
Ohja, jij woont er vlak bij... Zeg... zin om een keer naar de efteling te gaan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar even serieus, ik kwam er best vaak. Mijn ex was er nogal idolaat van en ik woon er vlakbij
Die nieuwe achtbaan, Joris en de draak ken ik niet. Is dat wat?
Ik zou er niet meer in durven omdat er steeds wat mis mee isquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan heb je wel steeds pech gehad, er is wel vaak wat mee inderdaad.
Tot nu toe steeds kunnen doen
Ben wel benieuwd naar nieuwe karretjes op de Python, ze zeggen dat ze nog krapper zijn.
Had vorig jaar al blauwe knieën
Maar hoe werkt dat dan? Wat is het eigenlijk?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Moment dat karretjes los gaan van ketting, gewicht van treintjes, weer invloed, etc.
Veel kan je er zelf niet aan doen
Eindelijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Aaaaaah.... weer mezelf.
Het voelt onwennig om tijn te zijn.
Je kunt toch gaan neuken... das toch ook 'iets doen'?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een date meegenomen naar de dierentuin, was heel erg geslaagd. Sowieso vind ik 'iets doen' leuker dan geforceerd tegenover elkaar zitten.
Meneer is eigenwijs en wil mij niet laten helpen, terwijl ik het leuk vind om te doenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:05 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het dan toch met wat meer personen doen, dan is het al gauw wat gezelliger en sneller klaar.
Heb er zelf nooit in vast gezeten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:26 schreef Pien85 het volgende:
Ik zou er niet meer in durven omdat er steeds wat mis mee is
[..]
Maar hoe werkt dat dan? Wat is het eigenlijk?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:26 schreef Pien85 het volgende:
Je kunt toch gaan neuken... das toch ook 'iets doen'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
We gingen het eerst bij de bonobo's afkijkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:26 schreef Pien85 het volgende:
Je kunt toch gaan neuken... das toch ook 'iets doen'?
Zoiets, maar voor een verwilderde tuin ga ik natuurlijk niet in een Vinexwijk wonenquote:
Ja maar... wat ís het? Een of andere achtbaan waar je zelf iets moet doen ofzo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er zelf nooit in vast gezeten.
En wat kan er mis gaan, dat bootje stil staat.
[nerdmode]
Heeft met zwaartekracht te maken. Karretjes worden naar boven gehesen, je laat ze zelf naar beneden gaan en de zwaartekracht doet de rest. Doe je dat met 2 treintjes tegelijk op losse banen dan racen ze tegen elkaar, dit kan je beïnvloeden met remmen, gewicht, etc.[/nerdmode]
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar... wat ís het? Een of andere achtbaan waar je zelf iets moet doen ofzo?
Dus gewoon bij de dikke tokkies instappen en je wint gegarandeerd?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Het is een houten achtbaan welke 2 zijdes bezit.
Je gaat tegelijk omhoog en gaat tegen elkaar racen over de baan om als eerste te eindigen.
Dit zegt genoeg denk:
Kans is groter, maar meest wordt bepaald vanuit de operators van de baan zelf.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus gewoon bij de dikke tokkies instappen en je wint gegarandeerd?
Nou die remmen heuvel op natuurlijk ook weer harder af.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus gewoon bij de dikke tokkies instappen en je wint gegarandeerd?
Die gaat niet heel erg hoog toch? Misschien zou ik daar nog wel in durven... misschienquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Het is een houten achtbaan welke 2 zijdes bezit.
Je gaat tegelijk omhoog en gaat tegen elkaar racen over de baan om als eerste te eindigen.
Dit zegt genoeg denk:
Gewoon ogen dicht en gáán!quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die gaat niet heel erg hoog toch? Misschien zou ik daar nog wel in durven... misschien
Hell no dat ik dat soort dingen met m'n ogen dicht doequote:
Ik vind overigens houten achtbanen niet zo geweldig, doe mij maar de stalen..quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hell no dat ik dat soort dingen met m'n ogen dicht doe
Ik hou niet van snelquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vind overigens houten achtbanen niet zo geweldig, doe mij maar de stalen..
Hoe sneller, hoe beter..
Maar je wil wel achterop de motor?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik hou niet van snelEn niet van hoog
Ja, dat vind ik wel leukquote:
Maarre.. dan moet degene voorop ook rustig aan doen ofzo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel leuk![]()
En das heul anders dan een achtbaan
Neuhquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maarre.. dan moet degene voorop ook rustig aan doen ofzo?
Oh ja, daar zat ik wel aan te denken.. Mocht je nou ooit echt eens mee willen, dan zijn een paar oordoppen misschien geen overbodige luxequote:
I know, heb ik in huis, speciaal voor dat soort gelegenhedenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh ja, daar zat ik wel aan te denken.. Mocht je nou ooit echt eens mee willen, dan zijn een paar oordoppen misschien geen overbodige luxe
Wat voor motor heeft hij?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
I know, heb ik in huis, speciaal voor dat soort gelegenhedenHoewel die dingen wel gewoon kut aanvoelen en ik ze bij m'n beste vriend achterop eigenlijk altijd alleen bij me heb en 'vergeet' in te doen
Goed bezigquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
8 rijen tegels vrij. Ik kan bijna gaan midgetgolfen hier.
Zijn er hier lilliputters aanwezig? Toevallig?
Ja, maar ik was zo slim om die tot de rand vol met water staande zandbak leeg te mieteren waardoor het gelijk tot aan mijn enkels stond. Onbewuste sabotagepoging dus.quote:
Tuurlijk durf je daar wel inquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die gaat niet heel erg hoog toch? Misschien zou ik daar nog wel in durven... misschien
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, maar ik was zo slim om die tot de rand vol met water staande zandbak leeg te mieteren waardoor het gelijk tot aan mijn enkels stond. Onbewuste sabotagepoging dus.
Kibbelingquote:Nu honger, dus straks maar eens wat gaan halen. Kibbeling ofzo.
Wie weetquote:
Natuurlijk wel, laatste keer waren er ook 2 mensen bij die gelijk al aangaven niet te durven.quote:
Ik ben nog nooit in iets geweest dat enger was dan villa voltaquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, laatste keer waren er ook 2 mensen bij die gelijk al aangaven niet te durven.
Zijn toch gegaan en vonden het fantastisch.
Casa Joe?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in iets geweest dat enger was dan villa volta
Je moet ook niet, je mag gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in iets geweest dat enger was dan villa volta
quote:
Such as?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Je moet ook niet, je mag gaan.
Eventueel rustig opbouwen door in andere attracties te gaan.
Die slakken-achtbaan in het lavenland.quote:
Ik denk dat ik dat wel durf jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die slakken-achtbaan in het lavenland.
ditquote:
Of de Bob, Droomvlucht, Vogelrokquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die slakken-achtbaan in het lavenland.
Ik denk niet dat ik daarin pas, gezien het feit dat het voor kinderen is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel durf jaGa je wel mee dan? Anders vind ik 't eng
Vogelrok durf ik ook nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:23 schreef Solique het volgende:
[..]
dit
[..]
Of de Bob, Droomvlucht, Vogelrok, Vliegende Hollander
Stap dan in de bobsleebaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vogelrok durf ik ook nietDe rest ken ik niet... Laatste keer dat ik in de Efteling was was de vogelrok net open (en weer dicht omdat stuk
)
Gewoon proppenquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daarin pas, gezien het feit dat het voor kinderen is.
Nou, dát vind ik nou leukquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het was een geintje van de slakken-achtbaan he? Is gewoon zo'n ding op een rail die dus niet over kop gaat
Of slakken...volgens mij zijn het rupskarretjes of iets.
H_J lief aankijken dan maarquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon proppen![]()
Maar serieus, ik wil een keer naar de efteling, ben er echt al heel lang niet meer geweest, laatste keer was met school, 12 jaar geleden geloof ik
Kloptquote:
Ja, dat lukt niet zo virtueelquote:
Zanger Rinusquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Over rupsen gesproken, zit ik weer met deze kneiter van een hit in mijn hoofd:
Ja. Nu moét ik wel, nietwaar?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klopt![]()
[..]
Ja, dat lukt niet zo virtueel![]()
Hoewel... let's try...
Lieve, lieve, lieve, lieve H_J, wil je een keer met mij naar de Efteling?
[ afbeelding ]
quote:
Ik help graag mensenquote:
Waarom zet je meteen zwaar geschut in?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:29 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
de rups? Toch niet die van de human centipede he?quote:
Zeker weten dat het werktquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom zet je meteen zwaar geschut in?
Mooie film was dat. Mensen met hun onderlinge verschillen die desondanks toch leren samen te werken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
de rups? Toch niet die van de human centipede he?
En er is geen dame op aarde die niet weet dat dit het wondermiddel is om een man te overtuigen hè?quote:
Ik wil graag voorop in dat geval.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer: leg een hamer op je nachtkastje. Mocht je 's nachts wakker worden, doe danna. Dat schijnt effectiever te zijn.
Het klinkt wel een beetje zweefteverig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik kom van een workshop''Volop leven''. Was wel inspirerend.
Wat moet ik me daarbij voorstellen dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik kom van een workshop''Volop leven''. Was wel inspirerend.
Verdoven voelt fijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:48 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Boodschap was: Perfect leven (zonder pijn) bestaat niet (en dat moet je accepteren). Dus vreugde, verdriet, frustratie, etc. Gewoon accepteren ipv ontwijken, afleiding zoeken, verdoven (met pillen, drugs, roken, wiet, eten). En geen antwoorden zoeken op ''Waarom''.
Jammer dat het achteraf pijn doet wanneer de verdoving is uitgewerkt...quote:
Klinkt aannemelijk..quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:48 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Boodschap was: Perfect leven (zonder pijn) bestaat niet (en dat moet je accepteren). Dus vreugde, verdriet, frustratie, etc. Gewoon accepteren ipv ontwijken, afleiding zoeken, verdoven (met pillen, drugs, roken, wiet, eten). En geen antwoorden zoeken op ''Waarom''.
Er werd er wel bij gezegd dat er geen methode bestaat om helemaal wow te worden. Doordat gewoontes/denk patronen verharden met tijd. Het duurt een tijd voordat iemand depri of whatever wordt. Er komt sowieso meer spelen; opvoeding, cultuur etc etc. Dus een vrij nuchter workshopquote:
Wat bedoel je nu precies? Dat je dit niet mag gebruiken omdat je het gewoon moet accepteren?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:00 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nah, wiet, andere drugs, overmatig eten, slaappillen, anti depresiva e.d.
En het probleem verdwijnt er niet mee...quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Kijk; als je iets naars ervaart is dat een ''trouble''. Maar zodra je 1 van die ''strategieen'' toepast zoals ik hierboven heb gepost, waaronder verdoving valt, resulteert dan in ''double trouble''. Dus je maakt het jezelf alleen maar erger.
Ja. De leden hadden ook zoiets van ''Moet ik er echt niets aan doen dan?''. Degene die de workshop gaf zei; nee, dat is het recept voor frustratie. Mensen willen van alles doen om het zo snel mogelijk te ''fixen''. Omdat hun dat is aangepraat. Gelukkig zijn betekent niet dat je geen verdriet meer voelt en altijd energiek en alles bent. Dat is onrealistisch. En omdat sommige mensen onrealistische verwachtingen hebben en ze nastreven raken ze alleen maar verder in de put.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En het probleem verdwijnt er niet mee...
Klinkt inderdaad eigenlijk wel als een redelijk nuchtere workshop dan inderdaad. Alleen ik kan me voorstellen dat het niet voor iedereen even makkelijk is om er ook echt zo nuchter mee om te gaan..
Goeie spierpijn isquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:29 schreef Weissman het volgende:
Spierpijneen betere verslaving bestaat niet
![]()
(no offense MsMessy)
Spierpijn is niet leuk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:29 schreef Weissman het volgende:
Spierpijneen betere verslaving bestaat niet
![]()
(no offense MsMessy)
Jij bent ook depressief geweest?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:26 schreef sylvesterrr het volgende:
Acceptatie en tijd (geduld), daar draait het eigenlijk om.
Ik ben sinds eind december weer vrijgezel na een relatie van 6,5jr, dus ja.. een en ander komt me wel bekend voorquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Om te reageren op je eerste zin; nee, het probleem verdwijnt niet (gelijk). Het wordt minder sterk.
Door je ertegen te verzetten, integendeel, maak je het erger en krijg je nieuwe problemen erbij.
Als je het accepteert vervaagt het sneller. Maar niemand accepteert het echt. Sommigen doen alsof, om zo snel mogelijk vanaf te zijn.
Misschien herken je ''mooi weer spelen'' wel
quote:
Poes in boots!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klopt![]()
[..]
Ja, dat lukt niet zo virtueel![]()
Hoewel... let's try...
[ afbeelding ]
Echt onwijs sexy hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen met laarzen![ afbeelding ]
Aw.. dat ga je nog wel een tijdje voelen denk ik. Sterktequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ben sinds eind december weer vrijgezel na een relatie van 6,5jr, dus ja.. een en ander komt me wel bekend voor
Al zit ik overigens niet aan bepaalde middelen ofzo hoor. Alleen ja, acceptatie is soms lastig. Heb er op het ene moment meer last van dan op het andere moment..
Tegenwoordig wordt je (door je omgeving) al depressief verklaard als je een slechte humeur hebt. Het is zó makkelijk om een labeltje te plakken.quote:
Zien er goed uit! Lopen ook wel lekker denk ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:34 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe laarzen(ja typisch vrouw
)
De hak is echt ideaal en ze waren met verzendkosten 55 euroquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:47 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Zien er goed uit! Lopen ook wel lekker denk ikDoor de dikte van de hak. Waren ze duur?
Ach, we hebben het niet over de wetenschappelijke definitie... Maar je hebt gewoon gelijk met wat je zei, en daar is wel enige... Herkenning voor nodig qua gevoel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt je (door je omgeving) al depressief verklaard als je een slechte humeur hebt. Het is zó makkelijk om een labeltje te plakken.Jammer dat ondeskundigen alle vormen en gradaties van depressie op één hoop gooien; dat helpt niet echt.
Maar goed... Ik zat tegen een burn-out aan, nét iets anders dan een depressie. Was er op tijd bij, maar had er nog eerder bij kunnen zijn. Ik was zo eigenwijs om signalen van collega's, vrienden en familie te negeren.
Thanks.. Het zal na verloop van tijd wel slijtenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:47 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Aw.. dat ga je nog wel een tijdje voelen denk ik. Sterkte
Los van alles;
Het belangrijkste van alles is dit; het positief denken is net als sport. Het is iets wat moet blijven doen om ''fit'' te blijven. Mentaal fitDat is de reden waarom mensen uit de depressie terugvallen of er gewoon niet uit komen. Net als mensen met burn out die het eeuwig blijven.
Het is echt lastig, omdat er voor allerlei problemen een oplossing zijn, maar als het komt op je mentale gezondheid, je alleen kunt ''accepteren''. Accepteren dat je niet overal controle over hebt. Over mensen, over relaties, vriendschappen, werk en JEZELF. Voornamelijk je gevoelens, gedachten.
Dus je bewust zijn van je gedachten, gevoelens, lichaam etc. en bij elke afwijking terugkeren. Niet proberen het proces te ''versnellen''.
Hmmm Zalando?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De hak is echt ideaal en ze waren met verzendkosten 55 euro
3 dingen die fixed zijn in het leven:quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Thanks.. Het zal na verloop van tijd wel slijten
Leuk!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:34 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe laarzen(ja typisch vrouw
)
Koffiequote:
Nee Ottoquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Hmmm Zalando?
[..]
3 dingen die fixed zijn in het leven:
Belasting
Dood
Verandering![]()
Als je er nu bent, was het dus een zekerheid toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, zelfs dat is niet altijd zeker.. althans, ligt eraan hoe je het bekijkt.
Voor ons wel inderdaad. Maar geboorte an sich.. Kan een hoop mis gaan onderweg.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als je er nu bent, was het dus een zekerheid toch?
Niets in je leven is echt zeker, echt alles kan verkeren. Ik bekeek het vanuit de persoon die het zich afvraagd en dan zijn die dingen meestal zeker. Alhoewel belasting iets is wat je kan ontduiken of wat je niet hebt betaald mocht je veel te jong komen te overlijden. Dus zo is er altijd wel wat.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Voor ons wel inderdaad. Maar geboorte an sich.. Kan een hoop mis gaan onderweg.
Daarom.. het is maar hoe je het bekijkt..
En anders ben je vast wel welkom in een ander topic: De kunst van het loslaten van je ex #204quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Pien85 knuffelt JKquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niets in je leven is echt zeker, echt alles kan verkeren. Ik bekeek het vanuit de persoon die het zich afvraagd en dan zijn die dingen meestal zeker. Alhoewel belasting iets is wat je kan ontduiken of wat je niet hebt betaald mocht je veel te jong komen te overlijden. Dus zo is er altijd wel wat.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En anders ben je vast wel welkom in een ander topic: De kunst van het loslaten van je ex #204Wil je me weg hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer een stukje gesleten!quote:![]()
* Pien85 knuffelt nog meerquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
[..]
Wil je me weg hebben?
[..]
Weer een stukje gesleten!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 knuffelt nog meer
Helpt 't al?
Op naar de rebound dus?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, als ik straks weer eens een heel leuk meisje tegenkom ben ik er vrij snel overheen waarschijnlijk.. Dan heb je andere dingen om je aandacht op te richten.
Edit: ik ben niet naarstig op zoek overigens, loop vanzelf ergens tegenaan..
Tenzij je aan je ex blijft denken, of als zij je blijft stalken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, als ik straks weer eens een heel leuk meisje tegenkom ben ik er vrij snel overheen waarschijnlijk.. Dan heb je andere dingen om je aandacht op te richten.
Edit: ik ben niet naarstig op zoek overigens, loop vanzelf ergens tegenaan..
Ik zie wel wat de toekomst me brengt, hahaha! Voorlopig moet ik mijn aandacht eerst maar eens op de tuin richtenquote:
Neuh, van haar heb ik geen last. En ik hoop dat we tzt desnoods gewoon op vriendschappelijke basis door kunnen. En zo niet, dan is het ook best.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tenzij je aan je ex blijft denken, of als zij je blijft stalken.
Ik wil ook een tuinquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zie wel wat de toekomst me brengt, hahaha! Voorlopig moet ik mijn aandacht eerst maar eens op de tuin richten
M'n collega's willen van de zomer komen BB-en hoor ik net, dus ik zal wel moeten
Yayquote:
Be my guest!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
YayMag ik er dan ook bloemetjes in planten enzo?
Ik snap het allemaal niet eigenlijk. Maar het allemaal opgeven lukt me ook niet, erg vervelend.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Met je ex had je diepgang. En als je een leuk meisje tegenkomt, duurt dat nog wel een tijdje voordat je dezelfde fase hebt bereikt. Dus ''snel'' zal het niet zijn en mag het ook niet.
Valkuil: Door willen gaan waar je gebleven was, met een ander.
Ik snap het wel.. Mijn ex kende ik inmiddels natuurlijk behoorlijk goed. Als ik een nieuw persoon tegenkom begin je weer van voren af aan. Sterker nog, de meeste mensen die ik tegenwoordig ontmoet hebben al een aardig rugzakje (leeftijd, meer dingen meegemaakt etc.)quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het allemaal niet eigenlijk. Maar het allemaal opgeven lukt me ook niet, erg vervelend.
Ik snap jou niet!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik snap de hele cyclus niet, ik snap niet hoe je een relatie begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |