Waarom moet je proeftoetsen doen?quote:Op zondag 3 juni 2012 12:41 schreef henk321123 het volgende:
ik wil volgend jaar beginnen met accountancy opleiding, nu moet ik op me vrije zondagmiddag 3 proeftoetsen van 1,5 uur gaan makenachja je moet er wat voor over hebben.....
ik heb morgen een gesprek met een decaan van de haagse hoge school. Geen idee waarom, ik weet nogenees zeker of ik wel geslaagd ben. Daarbij moet ik 3 toetsen meenemen om me basisniveau van die vakken te laten zien ofzo.....quote:
Ik zou een van de drie hoofdvakken invullen. Dat lijkt me het meest strategische. Dus een van de vakken die efjaar benoemde.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:29 schreef henk321123 het volgende:
heeft iemand een link/itleg van het vakkenpakket? ik moet invullen wat me het leukste vak lijkt, maar kan nergens zo'n vakkenpakket vinden.
Ligt eraan waar je op doelt. Meestal heet zoiets gewoon een 'Audit Work Program'. Hoe voer je de audit uit, wat zijn je informatiebronnen en referentiekader etc.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:50 schreef Strooper het volgende:
Wie weet de juiste vertaling van werkprogramma? Audit program?
Was vergeten hierop te reageren. Ik vond het juist leuk/handig dat we sport kregen, hierdoor ontstond juist eerder een band met je klas en met studenten van andere accountancy klassen. Overigens deed je zowat altijd leuke activiteiten zoals: bowlen, golfen, kanoën, mountainbiken, jeu de boule (:')), fitness, zwemmen, duiken etc.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Sport 1 en 2? Je wil toch niet zeggen dat je serieus gym krijgt nadat je een lesje AO hebt gehad?
Wat kinderachtig zeg.
Jup en het zat allemaal al verwerkt in je collegeld. Dus het kostte je niks extra.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat teambuilding is inderdaad wel mooi ja, mistte dat op zich wel wat, maar ik dacht ook aan normale gym wat me best kinderachtig leek. Bowlen, golfen en dergelijk klinken al veel interessanter natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |