Het ligt er ook een beetje aan welke kant je later op wil.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:39 schreef Fuszy het volgende:
Gisteren een gesprek gehad om Bedrijfseconomie te gaan volgen voor het laatste jaar. (+half jaar)
Vond ht een goed gesprek. Uiteindelijk zou ik met beide studies hetzelfde kunnen, wanneer ik de accountancy niet in wil. Wat me wel aanspreekt is de vrije minorkeuze, die je als AC student niet zou hebben.
Ik twijfel wel enorm. één jaar tegen anderhalf jaar. Waarbij ik dat ene jaar accountancy met wat minder zin zal afmaken.
Ik wil niet meer bij accountantskantoren solliciteren. Daarom praat ik ook over een overstap. Motivatie is zoek. Stage was leuk en ging prima, maar ik kan niet opnoemen waarom ik het leuk vond.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:01 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Het ligt er ook een beetje aan welke kant je later op wil.
Accountantskantoren hebben over het algemeen wel een voorkeur in sollicitanten met een accountancygericht diploma.
Heb je hier dit jaar geen voorlichting over gehad? Je hebt toch op elke school wel bedrijfsbezoeken, inhousedagen enz. Je kunt een bedrijf ook altijd benaderen voor een meeloopdag.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:37 schreef MeYouUs het volgende:
Ik zit in mijn tweede jaar accountancy, en moet nu al een stage plek regelen voor februari 2013, alleen heb geen idee wat een goed bedrijf is om stage te lopen!? Heeft iemand tips waar ik hierover informatie kan vinden, of eigen ervaring m.b.t. tot de stage?
Waarom moet je proeftoetsen doen?quote:Op zondag 3 juni 2012 12:41 schreef henk321123 het volgende:
ik wil volgend jaar beginnen met accountancy opleiding, nu moet ik op me vrije zondagmiddag 3 proeftoetsen van 1,5 uur gaan makenachja je moet er wat voor over hebben.....
ik heb morgen een gesprek met een decaan van de haagse hoge school. Geen idee waarom, ik weet nogenees zeker of ik wel geslaagd ben. Daarbij moet ik 3 toetsen meenemen om me basisniveau van die vakken te laten zien ofzo.....quote:
Ik zou een van de drie hoofdvakken invullen. Dat lijkt me het meest strategische. Dus een van de vakken die efjaar benoemde.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:29 schreef henk321123 het volgende:
heeft iemand een link/itleg van het vakkenpakket? ik moet invullen wat me het leukste vak lijkt, maar kan nergens zo'n vakkenpakket vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |