Sorryquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Die van jou niet..
Ik verdenk de mensen van postnl echt dat ze zulke shizzle jatten..
Mwehehehquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga mara eens douchen btw ... ik heb lindy vandaag bij de bus opgehaald in mijn slaapoutfit en zit er nu nog steeds in
Jammer..quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
ah bummer incan, dan zal er idd wel wat gejat zijn want je lakje kwam wel gewoon aan .. meh!
Ooww, dat geeft niet, hij speelt er veel mee en vreet de kartonnen exemplaren nog wel eens opquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even geteld Trix, 35 mini's en 6 bonuskaarten met bijbehorend geld.
Zitten wel een zooi dubbele bij
Whehe, voor je winkeltje?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn ouders zijn trouwe AH-shoppers en hebben ze bij mij gedumpt.
Nee, omdat ik toen nog op twee plekken met kinderen werkte en anders altijd wel een bestemming vindquote:
Zal wel toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou de parkeergarage op Schiphol 's nachts open zijn?
Ohja, dat is wel weer logisch ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, omdat ik toen nog op twee plekken met kinderen werkte en anders altijd wel een bestemming vind
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, dat is wel weer logisch ja.
Ik zou wel eens willen dat ik in staat was om maat te houdenik had honger en ik wéét dat ik kleine beetjes moet eten.
Dus heb ik op 1 na een heel blik knakworstjes, 2 broodjes en eenhalve fles yoghi naar binnen gepropt![]()
Raad eens hoe ik me nu voel?![]()
Maar je eet voor 2quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, dat is wel weer logisch ja.
Ik zou wel eens willen dat ik in staat was om maat te houdenik had honger en ik wéét dat ik kleine beetjes moet eten.
Dus heb ik op 1 na een heel blik knakworstjes, 2 broodjes en eenhalve fles yoghi naar binnen gepropt![]()
Raad eens hoe ik me nu voel?![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik hoop het, m'n ouders komen vannacht om vijf voor 12 aan en ik heb het briljante idee geopperd dat ik ze wel even ga halen.
Starbucks is in ieder geval open
quote:Bijvoorbeeld om u te vertellen dat tevens onze parkeertijden 24/7 zijn.
Waarom kon ik dat niet vinden?quote:
Omdat je faalt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom kon ik dat niet vinden?
Ik lolde hardopquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat je faalt.
Hier: http://www.schiphol.nl/Re(...)tijdenOpSchiphol.htm
Ja, ik faaldequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat je faalt.
Hier: http://www.schiphol.nl/Re(...)tijdenOpSchiphol.htm
Kortingquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:20 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben MOE!zo lekker een tukje doen, ik ben er klaar mee. Zit wel lekker in mijn nieuwe positie-joggingbroek met 25% korting gekocht zojuist
Jaaaquote:
Naaaisquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
JaaaC&A had een kortingsavond en we waren uitgenodigd door de dochter van mijn collega
25% op alles
Stef heeft echt velen nieuwe kleders nu..
Trustequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:23 schreef Incantrix het volgende:
I like
en nu echt truste moppies, mijn ogen draaien weg
nee die onderste is 1200quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:23 schreef megamandy het volgende:
Sharaan zeker die eerste tas(ja ik ben laat
)
Maar die is dus 1200? Dacht dat die boven de 2000 zat, dan valt het wel weer mee![]()
Die staat ook wel op mijn lijstje van sparen-van-mijn-eerste-eckte-loon
Andersom toch juist?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:23 schreef megamandy het volgende:
Sharaan zeker die eerste tas(ja ik ben laat
)
Maar die is dus 1200? Dacht dat die boven de 2000 zat, dan valt het wel weer mee![]()
Die staat ook wel op mijn lijstje van sparen-van-mijn-eerste-eckte-loon
Stijgen die prijzen zo hard ja?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
ik had die tas gewoon in jan moeten kopen toen was ie nog 300 goedkoper
Serieus?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
ik had die tas gewoon in jan moeten kopen toen was ie nog 300 goedkoper
normaal is het tussen de 100 a 150 omhoog per jaar maar dit keer was t 10%quote:
Hoard all the chanel tassen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus eigenlijk is het een investering?
yepsquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus eigenlijk is het een investering?
Heeft nix met gierig te maken, jij vind het gewoon meer waard om je geld aan andere dingen uit te gevenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat een goeden excuus om te falen
Jammer dat ik veul te gierig ben om zo'n bedrag voor een tas neer te leggen
Iedereen is slapende ofzo.quote:
Mwah, ik ga ook zo pitten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en in de categorie lief:
Mijn moeder had speciaal voor mij nog een nagellakje meegenomen. "kijk, Turkse nagellak!" Het was Essie![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En faalauto
disclaimer
Mijn moeder had speciaal voor mij nog een nagellakje meegenomen. "kijk, Turkse nagellak!" Het was Essie![]()
![]()
![]()
AaawwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel balen van je auto
3!
![]()
![]()
Wel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En goeiemorgen! Moet nog ff wakker worden![]()
Tassen die meer waard worden....quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
normaal is het tussen de 100 a 150 omhoog per jaar maar dit keer was t 10%
mijn lv tassen zijn ook allemaal 10% omhoog gegaan, sieraden wat minder
wat is htf?quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tassen die meer waard worden....
Wat?
Waarom worden ze meer waard?
Nee hoor, tassen zijn niet htf, ze zijn gewoon in elke chanel winkel te koop. De tassen worden meer waard omdat chanel elk jaar zelf de prijs van de tassen omhoog gooit, als je een tas 5 jaar hebt kan hij zo meer als 500 euro duurder in de winkel geworden zijn, vandaar dat je hem vaak voor meer kan verkopen dan dat je hem kochtquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom gaan noord-afrikaanse types altijd meteen blaffen als ze het ergens niet mee eens zijn?
Wordt de iPad ook 100 euro duurder volgend jaar?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die tassen lijken wel apple-producten.
Apple producten behouden redelijk lang hun waarde, maar worden helaas niet meer waardquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die tassen lijken wel apple-producten.
hier nu net tegen de assistente van de fysio. Meneer vond dat het vandaag vrijdag wasquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier nu net tegen de assistente van de fysio. Meneer vond dat het vandaag vrijdag was
seems legitquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier nu net tegen de assistente van de fysio. Meneer vond dat het vandaag vrijdag was
Klinkt bekend.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom gaan noord-afrikaanse types altijd meteen blaffen als ze het ergens niet mee eens zijn?
Nee, vast iets goedkoperquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wordt de iPad ook 100 euro duurder volgend jaar?
Wat natuurlijk onzin is.. Iedereen die zo'n ding tweedehands koopt houdt die onzin in stand.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Apple producten behouden redelijk lang hun waarde, maar worden helaas niet meer waard
en terecht, zolang mensen erin trappen krijgen wij meer geld voor onze apple shit die we zat zijn en willen verkopenquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat natuurlijk onzin is.. Iedereen die zo'n ding tweedehands koopt houdt die onzin in stand.
Ja, ik zou ook de hoofdprijs vragen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en terecht, zolang mensen erin trappen krijgen wij meer geld voor onze apple shit die we zat zijn en willen verkopen![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
welkom thuis dico!
Kattendiarree op de mat vinden![]()
Volgens mij is dat echt heel kut om te doenquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik doe trouwens wel veel verkeerd volgens de fysio in de basic dingen zoals staan en lopen. Tillen deed ik dan wel weer goed.
Ik overstrek al mijn gewrichten kennelijk, constant. Maar da's best moeilijk afleren als je dat al je hele leven doet
Knieen licht gebogen, bekken naar voren duwen, schouders parallel aan je heupen. En verend lopen (zoals de fysio zei: als een neger met een ghettoblasterquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt heel kut om te doenZulke dingen afleren. Want voor je gevoel sta je gewoon, maar blijkbaar moet dat anders
Ik heb ook weleens het idee dat ik niet goed sta, maar ik weet ook niet hoe ik dat moet verbeteren
Ben je ook hypermobiel?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:52 schreef RenRen- het volgende:
Zo sta ik ook, op de slot van mijn knieën, ik probeer dat niet te doen maar dat is best moeilijkEn ik heb altijd rugpijn als ik iets doe, dus ik denk dat ik te hol sta, maar dat weet ik niet zeker
Soon will bequote:Op donderdag 31 mei 2012 10:52 schreef RenRen- het volgende:
Maar goed, je bent nu de Wigger van Eindhoven?
Nee, dat dan weer nietquote:
Waaromquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:02 schreef Dwyn het volgende:
Update van Zalando: Ik mag het product retourneren en dan krijg ik mijn geld terug.
Haha, hoezo willen ze nu opeens wel je geld terug geven?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof dat ik heel snel mijn geld terug zal krijgen.
Ik weetn iet, ik werd wakker met klein beetje buikpijn, toen daarna werd het wat erger. Even 10 min op de bank gezeten en toen was het weg, hele tijd alsof er nix gebeurd was en nu kan ik bijna niet lopen van de pijn en wordt er misselijk vanquote:
Ik denk het niet, als ik pijn van reuma heb is het anders en als ik moet overgeven van de meds zit de misselijkheid zeg maar tussen mijn ribben, dit zit echt helemaal onderaan mijn buik, krampen enzo, meer als ongesteldheidszooi denk ik alleen ik heb spiraal dus heb dat al paar jaar niet meer gehadquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Kan best aan je reuma liggen toch? Waar zit de pijn precies?
Ik denk omdat ik nog binnen de 100 dagen zit van hun eigen in het leven geroepen retourrecht. Maar goed, ik moet eerst een doos gaan kopen want die had ik natuurlijk allemaal al weggeflikkerd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Haha, hoezo willen ze nu opeens wel je geld terug geven?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik nog binnen de 100 dagen zit van hun eigen in het leven geroepen retourrecht. Maar goed, ik moet eerst een doos gaan kopen want die had ik natuurlijk allemaal al weggeflikkerd.
Ja, maar goed ook haha. Wat een gedoe allemaal.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]Snap ik. Wel beter, goed dat je toch je geld terugkrijgt
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik weetn iet, ik werd wakker met klein beetje buikpijn, toen daarna werd het wat erger. Even 10 min op de bank gezeten en toen was het weg, hele tijd alsof er nix gebeurd was en nu kan ik bijna niet lopen van de pijn en wordt er misselijk vanik denk niet dat dit iets met mijn verrote lichaam/reuma te maken heeft maar gewoon normaal buikpijn maar fuuuuuuuuuu
iemand tips om dit beter te maken? ik gooi er nog maar bakje thee in
Ik heb ze vanmorgen opgehaaldquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:36 schreef Dwyn het volgende:
Oh mijn nieuwe schoenen liggen op het Kialapunt
Hihi, ik zal ze zo meteen even ophalen. Zit morgen de hele dag in Duitsland.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb ze vanmorgen opgehaaldEn nu liggen ze in de auto... te liggen...
Thehehe....
En goeiemorgen
Sjaan: Uh das kloteHet is niet zo dat je erg veel stress ofzo hebt de laatste dagen? Ik heb namelijk enkel dat 'ongesteldheidsgevoel' als ik me erg druk ga maken over dingen
Dan heb ik wel de pijnen maar niet de ongemakken verder...
Geen tips, ik hoop echt dat het snel beter wordtquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik weetn iet, ik werd wakker met klein beetje buikpijn, toen daarna werd het wat erger. Even 10 min op de bank gezeten en toen was het weg, hele tijd alsof er nix gebeurd was en nu kan ik bijna niet lopen van de pijn en wordt er misselijk vanik denk niet dat dit iets met mijn verrote lichaam/reuma te maken heeft maar gewoon normaal buikpijn maar fuuuuuuuuuu
iemand tips om dit beter te maken? ik gooi er nog maar bakje thee in
Oeh, kun je dat gewoon reserveren? Ik dacht dat je dan meteen in ondertrouw moest! Niet dus?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Sjaan, ik weet het ook nietSterkte!
Trouwzaal gereserveerd
Moesten meteen de datum van ondertrouw vastleggenik zo van, euhhhh, doe maar iets...
Nee, zelf kiezen! Dan maar 29 maart
Naja, in Eindhoven wel, maar dan moet je wel meteen je ondertrouwdatum vastleggen klaarblijkelijk. Ah wellquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, kun je dat gewoon reserveren? Ik dacht dat je dan meteen in ondertrouw moest! Niet dus?
Ik heb er geen verstand van
Ja, dat is ook weer zoquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet er ook de ballen van, ik bel gewoon
Tilburg....quote:U kunt de datum voor huwelijk of partnerschapregistratie vastleggen zodra u in ondertrouw gaat.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:24 schreef RenRen- het volgende:
Yes. Meer gerend dan gisteren. Ben kapot. Als alles minder pijn doet lekker douchen
Ja dat zeiden ze hier ook op de site, maar toen ik belde kon het ineens welquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tilburg....Dat moet dus meteen hier
Wooohoooo weer iets scrappen van je lijstquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Sjaan, ik weet het ook nietSterkte!
Trouwzaal gereserveerd
Moesten meteen de datum van ondertrouw vastleggenik zo van, euhhhh, doe maar iets...
Nee, zelf kiezen! Dan maar 29 maart
Ik ben best trots geloof ik!quote:
Er staat ook dat je meteen moet betalen... damnquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze hier ook op de site, maar toen ik belde kon het ineens wel
OMG NOG EEN JAAR MAAR HOOR DOE EVEN SNEL ALLES REGELEN EN DETAILS ENZULKS !!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ja, we hebben nog niet echt een lijst ofzo
Ambtenarenquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Er staat ook dat je meteen moet betalen... damn
Uhm. ik ga zo ook eens bellen
Na 13.30, want dan zijn ze telefonisch weer bereikbaar...
Beetje doorknallen en dan ben je zo ineens 15 kilo lichter. True story!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben best trots geloof ik!Zeker omdat ik op mijn zwaarst ben, ever, dus ik moet echt wat doen
Ik ga maandag ook eckt eckt beginnenquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beetje doorknallen en dan ben je zo ineens 15 kilo lichter. True story!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Viel me erg mee, na zes weken velen bier en comfort food ben ik vandaag maar 1,4 kilo zwaarder dan het allerlichtste wat ik dit jaar op de weegschaal heb gezien, en nog steeds -14,5 kilo totaal
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga maandag ook eckt eckt beginnen
Nee, onderhoud aan de telfoonlijnenquote:
Thehehe best nice eik ! Maar je bent wel weer begonnen met bewust afvallen... toch?? Ik bedoel... Je bent er nog nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Viel me erg mee, na zes weken velen bier en comfort food ben ik vandaag maar 1,4 kilo zwaarder dan het allerlichtste wat ik dit jaar op de weegschaal heb gezien, en nog steeds -14,5 kilo totaal
uiteraardquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, onderhoud aan de telfoonlijnen
Dat moet idd tijdens kantooruren
Gewoon volhoudenquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben best trots geloof ik!Zeker omdat ik op mijn zwaarst ben, ever, dus ik moet echt wat doen
Nou ja, weer beginnen wil ik het niet zeggen, ben er altijd wel mee bezig gebleven, maar de strakke lijn weer even voortzetten iddquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe best nice eik ! Maar je bent wel weer begonnen met bewust afvallen... toch?? Ik bedoel... Je bent er nog niet*breaking the bubble
*
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, weer beginnen wil ik het niet zeggen, ben er altijd wel mee bezig gebleven, maar de strakke lijn weer even voortzetten idd
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:35 schreef Lindytje het volgende:
Zo, dan eet ik nu nog even een eierkoek met hagelslag
Nouja Lindy was er gister ........quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb ze vanmorgen opgehaaldEn nu liggen ze in de auto... te liggen...
Thehehe....
En goeiemorgen
Sjaan: Uh das kloteHet is niet zo dat je erg veel stress ofzo hebt de laatste dagen? Ik heb namelijk enkel dat 'ongesteldheidsgevoel' als ik me erg druk ga maken over dingen
Dan heb ik wel de pijnen maar niet de ongemakken verder...
JE HEBT BOTERHAMMEN!!!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
Ik heb eum... boterhammetjes met kipfilet tuinkruiden omnomnom
Ik hoop dat het helptquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nouja Lindy was er gister ........
Nee ik bedoel misschien het gedoe dat ik huis uit moet enzo, maar heb niet echt het idee dat het daar aan ligt .. naja net 2 asperines naar binnen gegooid en wat gegeten, het lijkt iets te helpen, nu nog een bakje thee erbij en dan even afwachten hoe het gaat.
Opperste staat van paraatheid 5 uur langquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik bedoel misschien het gedoe dat ik huis uit moet enzo, maar heb niet echt het idee dat het daar aan ligt .. naja net 2 asperines naar binnen gegooid en wat gegeten, het lijkt iets te helpen, nu nog een bakje thee erbij en dan even afwachten hoe het gaat.
OMGquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Getverquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:35 schreef Lindytje het volgende:
Zo, dan eet ik nu nog even een eierkoek met hagelslag
Wie?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
Wie begint er nou op vrijdag met lijnen?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMGNee dan snap ik dat... jeetje... sterkte ermee.... zal nog wel een paar dagen duren dan
Wacht maar, of ik wrijf over je neusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Goed he !!! En weet je wat ik nog meer had gedaan deze week??? De boterhammen verpakt en in de diepvries gelegdquote:
Ik ben aan het knallen jonge! Vanavond bij de ikea eten....quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beetje doorknallen en dan ben je zo ineens 15 kilo lichter. True story!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wacht maar, of ik wrijf over je neus
bij de IKEA eten is emoslingerwaardigquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben aan het knallen jonge! Vanavond bij de ikea eten....Maar ik ben wel aan het sporten en dat deed ik nooit... Hoeveel kcal eet jij gemiddeld op een dag? Gewoon nieuwsgierig
Wajoo gek!!! Ben je misschien een beetje ziek?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goed he !!! En weet je wat ik nog meer had gedaan deze week??? De boterhammen verpakt en in de diepvries gelegd![]()
Lijken wassen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik las morgen maar er stond maandag
Ik ga met een vriendin, en we zijn er met etenstijdquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij de IKEA eten is emoslingerwaardig
Ik eet rond de 1600 per dag denk ik.
Joahquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Parachute
[ afbeelding ]
Is lies al bereid om kirby samen te spelen?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wajoo gek!!! Ben je misschien een beetje ziek?Ik denk hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
NOES!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:46 schreef Dwyn het volgende:
Het zit me wel mee. Intreza heeft de verkeerde schoenen gestuurd.
Rode pumps van 100 euro ipv multi kleur van 70.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NOES!
Ik kreeg vandaag de goeden binnen
Mja dat soort dingen moet je geleidelijk doen iddquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joah![]()
Ik heb 'r nog niet voorgesteld aan kirby... misschien vanavond wel
Schoenenpechquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:46 schreef Dwyn het volgende:
goeden dealquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Rode pumps van 100 euro ipv multi kleur van 70.
Roden pumps houden danquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Rode pumps van 100 euro ipv multi kleur van 70.
Als je de rode pumps leuk vind ja!quote:
Ja man, straks wil ze niet meer trouwenquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja dat soort dingen moet je geleidelijk doen idd
Noeezzzzquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:46 schreef Dwyn het volgende:
Ik vind ze allebei keileuk!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:55 schreef Dwyn het volgende:
De sandalen
[ afbeelding ]
De rode pumps
[ afbeelding ]
Ik vind degene die ik besteld had leuker
GODSAMME WAT BEN JIJ HEETquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:55 schreef Dwyn het volgende:
De sandalen
[ afbeelding ]
De rode pumps
[ afbeelding ]
Die jurk staat je geweldig!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:55 schreef Dwyn het volgende:
De sandalen
[ afbeelding ]
De rode pumps
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
GODSAMME WAT BEN JIJ HEET![]()
hubba hubba
Hahaquote:
Dat is een dubbel getal die ik ook wel wil hebben! Dat is mijn doel. Als ik dat ooit haalquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haha. Ik ben wel weer iets aangekomen, maar ik ben ook ongesteld dus ik hoop dat het daaraan ligt. Het duivelse 66,6 kilo op mijn weegschaal vanochtend.
Wow, mooi lijntje!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:55 schreef Dwyn het volgende:
De sandalen
[ afbeelding ]
De rode pumps
[ afbeelding ]
Oh, dat is zeker poep jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Serieus alles waarvan ik dacht 'ah dat gaan ze toch niet vragen' stond in het tentamen, beetje poep
Hoe lang ben jij, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haha. Ik ben wel weer iets aangekomen, maar ik ben ook ongesteld dus ik hoop dat het daaraan ligt. Het duivelse 66,6 kilo op mijn weegschaal vanochtend.
Ik ben zonder de Madden sandalen 1,72!quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij, als ik vragen mag?
Ik weeg er nu 64,2 maar ik heb niet dat lijntje![]()
Dafuq is dat nou weer voor vraag???quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
'beschrijf het onderzoeksdesign van dit en dit onderzoek' WTF?!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach lin, als je die eerste twee op z'n kop zet ben je d'r al![]()
![]()
Ja bij sociolinguīstiek, dat stuk had ik dus expres overgeslagen omdat ik het te belachelijk vond om aandacht aan te bestedenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dafuq is dat nou weer voor vraag???
Dat klinkt heel goorquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
Zes kilo, dat zijn dus mooi 120 marsrepen, of 24 pakjes boter
Thanksquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah dat verklaart een boel![]()
Ik ben 1.63 m![]()
Maar zonder gekheid, je ziet er goed uit!
Ja, dat welquote:
Wat een kuttentamen danquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja bij sociolinguīstiek, dat stuk had ik dus expres overgeslagen omdat ik het te belachelijk vond om aandacht aan te besteden
Door je ingewanden er uit te kotsen en je darmen leeg te schijten waarschijnlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
Google ads hapt gretig:
VERLIES 12 KILO IN 2 WEKEN!!!
Hoe? Door een tweeling te baren ofzo?
Amputatiequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
Google ads hapt gretig:
Hm. Door niets te eten?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
Google ads hapt gretig:
Oh, de mijne is nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Envoor de verneukte tentamens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet er van![]()
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:17 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, ik zou nog foto's posten van die sweatblazer:LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet er van![]()
Vind alleen de combi met de kleur van de broek niet zo!
Nee, dat klopt!! Was ook alleen om m voor nood mee te nemen als het iets te fris werd buitenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
LeukVind alleen de combi met de kleur van de broek niet zo!
Gewoon bij je auto schoenen wisselenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil mijn schoenen passen... Is het heel raar als ik nu naar de auto loop en terug op kantoor kom met een schoenendoos?
Is nogal vragen om commentaar van de collega's namelijk
Ja, da's raar, maar het valt wel binnen het verwachtingspatroonquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil mijn schoenen passen... Is het heel raar als ik nu naar de auto loop en terug op kantoor kom met een schoenendoos?
Is nogal vragen om commentaar van de collega's namelijk
Jij kent mijn collega's nog niet vrees ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gewoon bij je auto schoenen wisselenHebben ze vast niet door
Duidelijk dat jij mijn collega's wel kentquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, da's raar, maar het valt wel binnen het verwachtingspatroon
Oranjemongols united!quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij kent mijn collega's nog niet vrees ik
[..]
Duidelijk dat jij mijn collega's wel kent
En collega is net naar action geweest en is volop bezig met oranje vlaggetjes te hangen![]()
Hendig!quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
KUT
Ben je lekker aan het werk, wordt het lab geëvacueerd omdat een of andere mongol zijn lunch in de magnetron tot een hoopje zwarte pek met bijbehorende rookwalm heeft gereduceerd.
En nu kan ik niet verder, en is straks mijn meting verpest en mijn haar stinkt naar de rook![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ook foteauw van new sjoes
[ afbeelding ]
Wij doen ook mee! Ik zat zelfs in oranje shirt voor de TV gisterenquote:
Hip!quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ook foteauw van new sjoes
[ afbeelding ]
Ghihihi ik lollerde wel een beetjequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
KUT
Ben je lekker aan het werk, wordt het lab geëvacueerd omdat een of andere mongol zijn lunch in de magnetron tot een hoopje zwarte pek met bijbehorende rookwalm heeft gereduceerd.
En nu kan ik niet verder, en is straks mijn meting verpest en mijn haar stinkt naar de rook![]()
Dank jij enablerquote:
5quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:53 schreef RenRen- het volgende:
Omfg, zo een duitse nagelblogger, jullie kennen haar vast wel, maar ze heeft denk ik ook google alert, ze koopt een nagellak en 5 backups. Wat. De. Vliegende neuk
Wie?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:53 schreef RenRen- het volgende:
Omfg, zo een duitse nagelblogger, jullie kennen haar vast wel, maar ze heeft denk ik ook google alert, ze koopt een nagellak en 5 backups. Wat. De. Vliegende neuk
Zeker omdat ze één keer in het jaar een blogpost maakt met "Oh, ik heb echt een helmer vol backups... Misschien moet ik wat weg doen want ik heb zķ veel nagellak, dat maak ik nooit op hihi haha!"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |