abonnement Unibet Coolblue
pi_113661649
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 00:05 schreef SV-tje het volgende:
In Ierland hebben we mooie buiten fauteuils gezien. Had wel wat weg van de IKEA PS VÅGÖ, maar dan alleen in wit en hogere armleuningen. Er hing alleen geen naamkaarrtje aan. Ik dacht die zoek ik wel op als ik in NL ben op de website, maar daar zie ik ze nergens. Weet iemand wat ik bedoel?

Hier heb ik ze gevonden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, maar kan me niet voorstellen dat ze 10 jaar oud zijn en in Ierland dus nog verkocht worden. Staat helaas nog steeds geen naam bij.
Grote kans dat dit in het keuzeassortiment van IKEA zit. Ierland heeft er dan voor gekozen deze apart voor zijn Dublin vestiging in te kopen, en het kan best zijn dat bijvoorbeeld Heerlen deze ook verkoopt, maar dat weet je nooit zeker. Deze artikelen verschijnen niet op internet.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Redactie Frontpage maandag 2 juli 2012 @ 08:37:45 #252
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_113662131
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:54 schreef Fixers het volgende:
Die verzamel- en transportservice vraagt nog wel wat gewenning. Gister een keuken en laminaat besteld. Bij de keukenafdeling wisten ze vrij vlug die optie in het systeem te vinden, maar bij de vloerenafdeling ving ik bot. Die "konden dat allemaal niet met de computer" ik moest maar terug naar de keukenafdeling "want die hadden me al eerder geholpen en konden dat laminaat wel aan de order toevoegoen."

Volgens mij niet helemaal zoals de verzamelservice bedoeld is. Ik zal toch echt niet de eerste of enige zijn die laminaat op die manier koopt.
Dat is wel pijnlijk slecht zeg :X Maar toen O+ en ik er gebruik van maakten hebben we alles bij 1 balie geregeld, kon prima :) Wij wisten wel al wat we wilden hebben, dat scheelt enorm natuurlijk.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_113662485
Ik wist niet precies hoeveel pakken laminaat ik moest hebben voor zaagverlies enzo. Dat moest ik na gaan vragen bij de vloerenafdeling. Die gaven me een kladje mee met:
quote:
23 pak laminaat

8 rol 10db ondervloer
Daarmee werd ik heen gezonden. Dat ze bij de keukenafdeling dan niet weten hoe die ondervloer in het systeem staat kan ik hen niet kwalijk nemen. Hij staat ook niet op de site, dus moest er eerst weer worden rondgebeld om daar achter te komen.

Wat dat betreft hulde voor de keukenafdeling en booeeee voor de vloerenafdeling in Amersfoort.
  maandag 2 juli 2012 @ 09:28:53 #254
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113662753
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 09:10 schreef Fixers het volgende:
Ik wist niet precies hoeveel pakken laminaat ik moest hebben voor zaagverlies enzo. Dat moest ik na gaan vragen bij de vloerenafdeling. Die gaven me een kladje mee met:

[..]

Daarmee werd ik heen gezonden. Dat ze bij de keukenafdeling dan niet weten hoe die ondervloer in het systeem staat kan ik hen niet kwalijk nemen. Hij staat ook niet op de site, dus moest er eerst weer worden rondgebeld om daar achter te komen.

Wat dat betreft hulde voor de keukenafdeling en booeeee voor de vloerenafdeling in Amersfoort.
Zelf kijken en nadenken is natuurlijk ook een optie. (maar ik ben een "ik doe het zelf wel" man natuurlijk :P)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113664419
Ik kom er niet uit :'( Wie kan mij helpen?

Ik wil 2 ladekastjes samenstellen in hoogglans wit. Eén van zo 1.20 hoog en 1 van zo 0.60 hoog breedte en diepte 40 of 50 of 60 cm. Kan dit bij Ikea? Ik kom er bij geen enkele planner uit.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_113664857
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 11:01 schreef bianca en michael het volgende:
Ik kom er niet uit :'( Wie kan mij helpen?

Ik wil 2 ladekastjes samenstellen in hoogglans wit. Eén van zo 1.20 hoog en 1 van zo 0.60 hoog breedte en diepte 40 of 50 of 60 cm. Kan dit bij Ikea? Ik kom er bij geen enkele planner uit.
Ik moet meteen aan de besta denken. Gaat in zowel breedte als hoogte in stappen van 60cm. Of de kast zelf in hoog glans is weet ik eigenlijk niet, maar lades en deuren zeker weten wel.
pi_113698254
Omdat het whiteboard van Kvissle er (voorlopig?) niet meer is, keek ik naar die andere. Heet memobord Kludd. Is er wel, maar niet in Utrecht. Blijkbaar is die verbouwing dringend nodig.

Wordt het rommelig als je er twee naast elkaar zet ipv één grote?
pi_113708988
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:54 schreef Fixers het volgende:
Die verzamel- en transportservice vraagt nog wel wat gewenning. Gister een keuken en laminaat besteld. Bij de keukenafdeling wisten ze vrij vlug die optie in het systeem te vinden, maar bij de vloerenafdeling ving ik bot. Die "konden dat allemaal niet met de computer" ik moest maar terug naar de keukenafdeling "want die hadden me al eerder geholpen en konden dat laminaat wel aan de order toevoegoen."

Volgens mij niet helemaal zoals de verzamelservice bedoeld is. Ik zal toch echt niet de eerste of enige zijn die laminaat op die manier koopt.
Het is niet zo gek dat ze bij de vloeren niet wisten hoe producten kunnen worden toegevoegd aan de service order. De verzamel- en bezorgservice is namelijk alleen bedoeld voor meubels en aanverwante accessoires...Desalniettemin moet je natuurlijk wel fatsoenlijk verder geholpen worden :)
gewoon omdat het kan
pi_113723979
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef Teslynd het volgende:
Omdat het whiteboard van Kvissle er (voorlopig?) niet meer is, keek ik naar die andere. Heet memobord Kludd. Is er wel, maar niet in Utrecht. Blijkbaar is die verbouwing dringend nodig.

Wordt het rommelig als je er twee naast elkaar zet ipv één grote?
Valt imo reuze mee. Vooral als je er wat ruimte tussen doet.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_113724077
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:41 schreef Cherrytomaatje het volgende:

[..]

Het is niet zo gek dat ze bij de vloeren niet wisten hoe producten kunnen worden toegevoegd aan de service order. De verzamel- en bezorgservice is namelijk alleen bedoeld voor meubels en aanverwante accessoires...Desalniettemin moet je natuurlijk wel fatsoenlijk verder geholpen worden :)
Nja vloeren wordt door IKEA wel gezien als "meubels" wat dat betreft. Maar het is ook wel een beetje een geval van ervaring. Afdelingen als wandkasten, keukens en garderobekasten hebben simpelweg veel meer te maken met die verzamelorders.
Overigens meende ik mij te herinneren dat het de bedoeling is dat je eerst zelf een hele lijst samenstelt met wat je nodig hebt en pas dan een verzamelorder aanmaakt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_113733951
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2012 15:57 schreef Yesse het volgende:
Gisteren langs geweest.. Het was echt heeel druk (hadden we ook wel verwacht) . Wonder boven wonder zonder iets te kopen thuis gekomen maar wel heel veel leuke spulletjes voor de toekomst gezien. Alleen vergeten te vragen over de garderobekast die we zagen.. Wie weet dat iemand hier dat weet.

Het gaat om de Aspelund Garderobekast. Eigenlijk vind ik de spiegel niet zo, vooral omdat we van plan zijn met 2 kasten te gaan werken (met ruimte er tussen uiteraard). Nu vroeg ik me af of het mogelijk zou zijn om de spiegeldeur te 'ruilen' voor een gewone deur of dat misschien de spiegel sowieso optioneel is (plakbaar ofzo). Anders wordt het sowieso met spiegel of marktplaats afstruinen..
Je zegt "spulletjes voor de toekomst" per wanneer zou je die kast willen gaan kopen en ga je er dan 1 of 2 kopen? Ik heb er hier namelijk 1 staan die komend weekend wordt vervangen door een pax.....
Zo ik iets ben, ben ik een Hagenaar
pi_113742674
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:35 schreef Zomerjurkje het volgende:

[..]

Je zegt "spulletjes voor de toekomst" per wanneer zou je die kast willen gaan kopen en ga je er dan 1 of 2 kopen? Ik heb er hier namelijk 1 staan die komend weekend wordt vervangen door een pax.....
Kan je dat niet in de gebruiksaanwijzing zien?
pi_113749160
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:59 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Kan je dat niet in de gebruiksaanwijzing zien?
Wanneer Yesse die kast wil gaan kopen? Nee, geloof niet dat dat in de gebruiksaanwijzing staat...
Zo ik iets ben, ben ik een Hagenaar
pi_113749174
En staat er wel in hoe die spiegel er op zit? ;)
  woensdag 4 juli 2012 @ 08:27:06 #265
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_113749504
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:35 schreef Zomerjurkje het volgende:

[..]

Je zegt "spulletjes voor de toekomst" per wanneer zou je die kast willen gaan kopen en ga je er dan 1 of 2 kopen? Ik heb er hier namelijk 1 staan die komend weekend wordt vervangen door een pax.....
We krijgen rond november onze nieuwbouwwoning. We gaan er 2 halen, die zetten we met een ruimte er tussen naast elkaar neer. Ben je van plan de kast te gaan verkopen?
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 07:45 schreef JohnB52 het volgende:
En staat er wel in hoe die spiegel er op zit? ;)
Ja, maar dat was al eerder bepaald ;)
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_113753933
Volgende week beginnen bij Ikea! Het is dat het Ikea is, de werkzaamheden zijn niet bepaald spectaculair te noemen ;(. En de door mij zo gewilde Ikea-broek was niet eens beschikbaar :'(
pi_113755312
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2012 08:27 schreef Yesse het volgende:

[..]

We krijgen rond november onze nieuwbouwwoning. We gaan er 2 halen, die zetten we met een ruimte er tussen naast elkaar neer. Ben je van plan de kast te gaan verkopen?

[..]

Ja, maar dat was al eerder bepaald ;)
Je kunt 'm voor nop ophalen in Den Haag. (liefst eerder dan 'rond november' als dat mogelijk is.) en als je een beetje geluk hebt heb ik dan ook nog twee 'dichte' deuren die je ipv de spiegeldeuren kan plaatsen (heb er namelijk ook nog een in m'n berging staan die waarschijnlijk daar overbodig wordt.
Zo ik iets ben, ben ik een Hagenaar
pi_113755342
Heb een vraagje over de Ikea keukens.
Krijg je ook een installatietekening van de keuken aan de hand van de 3D keukenplanner?
Of alleen de handleidingen voor het monteren van de kasten?
  woensdag 4 juli 2012 @ 12:28:25 #269
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_113755763
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:14 schreef Zomerjurkje het volgende:

[..]

Je kunt 'm voor nop ophalen in Den Haag. (liefst eerder dan 'rond november' als dat mogelijk is.) en als je een beetje geluk hebt heb ik dan ook nog twee 'dichte' deuren die je ipv de spiegeldeuren kan plaatsen (heb er namelijk ook nog een in m'n berging staan die waarschijnlijk daar overbodig wordt.
Zou geweldig zijn! Ik ga eens kijken of we vervoer kunnen regelen (ik heb zelf maar een kleine peugot 107 haha). Ik neem aan dat je nog wel even wil wachten tot je nieuwe PAX kast arriveert ;) Ik zal je zodra ik iets weet wel een PM sturen.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_113755867
Iemand ervaring met de IKEA-bakfiets? Hoeveel en kan je reserveren? Volgens mij zijn er namelijk niet veel beschikbaar, lullig om dan voor niets te komen.
  woensdag 4 juli 2012 @ 14:18:55 #271
335643 faptist
Maakt fouten
pi_113759826
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:31 schreef das_phantom het volgende:
Iemand ervaring met de IKEA-bakfiets? Hoeveel en kan je reserveren? Volgens mij zijn er namelijk niet veel beschikbaar, lullig om dan voor niets te komen.
Geen ervaring mee, maar wat een ideaal ding zeg. Nu nog een soort carpoolsysteem opzetten naar delft CS en ik stap voortaan elke dag op Delft uit ipv die *** bus.
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:06:52 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113761892
Ik weet zo niet meer wie die witte stoel uit de Ierse Ikea zocht, maar in Delft staat hij ook: Skarpö voor ¤ 49,95
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_113763105
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:28 schreef Yesse het volgende:

[..]

Zou geweldig zijn! Ik ga eens kijken of we vervoer kunnen regelen (ik heb zelf maar een kleine peugot 107 haha). Ik neem aan dat je nog wel even wil wachten tot je nieuwe PAX kast arriveert ;) Ik zal je zodra ik iets weet wel een PM sturen.
Is goed, ik hoor het wel van je. Pax arriveert vrijdag al btw :)
Zo ik iets ben, ben ik een Hagenaar
pi_113766239
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:31 schreef das_phantom het volgende:
Iemand ervaring met de IKEA-bakfiets? Hoeveel en kan je reserveren? Volgens mij zijn er namelijk niet veel beschikbaar, lullig om dan voor niets te komen.
Over het algemeen kun je dingen als aanhangers, bestelbusjes, bakfietsen niet reserveren helaas.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_113768427
Heel jammer, maar goed als ik daar werk heb ik natuurlijk wat meer kijk op de beschikbaarheid :P Hopelijk vallen de kosten mee!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')