SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog een zooi elastiekjes.
En deze natuurlijk
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
OMG SCHAAR DIT MOET JE LATEN DOEN WHAOOOOquote:
Goeden hont!quote:
´S ochtends bij de H&M als er net is bijgevuld.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:23 schreef PriemGirl het volgende:
Iemand nog sites om goedkoop jurkjes te falen? Wehkamp; nelly en h&m hebben niks
Ik heb 3 leuke jurkjes van het zalando eigen merk. 25 euro per stukquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:23 schreef PriemGirl het volgende:
Iemand nog sites om goedkoop jurkjes te falen? Wehkamp; nelly en h&m hebben niks
Welken? Of allemaal?quote:
Is via Den Bosch reizen niet heel erg om?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:35 schreef Lindytje het volgende:
Zo dan! Ik ben al bijna in den bosch! Was gezellig bij Sjaan
Nog een overstap en dan ben ik in tilburg!
Nein, snelste route.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Is via Den Bosch reizen niet heel erg om?
Oeh... pic?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb 3 leuke jurkjes van het zalando eigen merk. 25 euro per stuk
Die spiraaldingesen zijn keigarpigquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Banana-clip 1
http://www.ebay.nl/itm/40(...)id=p3984.m1439.l2649
Banana-clip 2
http://www.ebay.nl/itm/28(...)id=p3984.m1439.l2648
Elastiekjes
http://www.ebay.nl/itm/30(...)id=p3984.m1439.l2648
Telefoonsnoerelastiekjes
http://www.ebay.nl/itm/30(...)id=p3984.m1439.l2649
Spiralen met parels
http://www.ebay.nl/itm/18(...)id=p3984.m1439.l2648
Onbeschrijfbaar clip-ding
http://www.ebay.nl/itm/29(...)id=p3984.m1439.l2648
Spiralen zonder parels
http://www.ebay.nl/itm/29(...)id=p3984.m1439.l2649
Hoop dat ze het doen zo
Die dingen zijn zo handig! Ik heb ze al, maar ben ze steeds kwijt en dan gelijk paniek, dus wil ik een zooi nieuwequote:Op woensdag 30 mei 2012 18:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die spiraaldingesen zijn keigarpig![]()
Maar ik snap niks van die plaatjes; dus zou alsnog niet weten hoe of wat
En uiteindelijk zal ik mijn haar dan weer eeuwig en altijd lang dragen
Geen inspiratie met mijn haar... ever...
Of jij moet straks een tut maken voor mij jaaaa![]()
Datquote:
Ja... knot maken lukt me al nooit...quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo handig! Ik heb ze al, maar ben ze steeds kwijt en dan gelijk paniek, dus wil ik een zooi nieuwe.
Hoe je ze gebruikt? Nou je maakt een knot en dan draai je ze erin. Meer is het niet.
Zo simpel en het blijft zo goed zitten!
Wacht ik heb nog ergens pics.
Is goed hoor!quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:49 schreef PriemGirl het volgende:
Misschien koop ik ze ook wel... en dan pak ik ze mee op de meet en ga jij aan mijn haar frunniken jaaaaaaaaa![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:48 schreef Lindytje het volgende:
En dan vinden ze het gek dat er mensen voor de trein springen
Mag ik dan aan je neus zitten?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:49 schreef PriemGirl het volgende:
Misschien koop ik ze ook wel... en dan pak ik ze mee op de meet en ga jij aan mijn haar frunniken jaaaaaaaaa![]()
NEVER !!!!quote:
Jaaa! En dan zo een vet nette knot maken!quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik had ze vroeger ook... en van die ijzerdraadlussen met stof er omheen en een gat in het midden...
Die had ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik had ze vroeger ook... en van die ijzerdraadlussen met stof er omheen en een gat in het midden...
You are so welcome!quote:
Ja die had ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaa! En dan zo een vet nette knot maken!
Ga ik toch doen denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
Die modelling clip is ook wel tof eik![]()
[..]
NEVER !!!!![]()
![]()
Goed mogelijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Priem ga je nou ook in mijn tetten knijpen tijdens de meet?
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja die had ik ookEn toen deed mams het altijd... want ik bakte er niks van
nee, gaat ze dan bijten?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je dat al eens gedaan bij Priem? Dat is leuk
NEEN !! Of ik poke je voortdurend in je vetjesquote:
wobble wobble wobblequote:Op woensdag 30 mei 2012 18:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NEEN !! Of ik poke je voortdurend in je vetjes
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NEEN !! Of ik poke je voortdurend in je vetjes
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:59 schreef Lindytje het volgende:
Zo, bijna in tilburg!
Tot vanavond babes!
quote:Bedankt voor je aankoop
Wat heb je gekocht?quote:
goeden faalquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
Die spiraal dingesen en modeling clips van schaar
Datquote:
Ga ik doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatEn keigoeikoop !! Én ik moest toch iets voor in mijn haar
Zit al lang telkens voor het rek te staren in kruidvat maar ik zie nooit iets wat ik interessant genoeg vind.
Nu kan schaar mij straks leren hoe ik er mee om moet gaan yay
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga ik doen
En die dingen kosten bij de Kruidvat iets van 3 euro voor 2 stuks, dus op ebay kopen = besparing
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:18 schreef Dwyn het volgende:
Wij hebben uw foto's bekeken en willen u tegemoetkomen met een vergoeding van 10%
van het aankoopbedrag.
![]()
![]()
![]()
Wij hebben uw foto's bekeken en willen u tegemoetkomen met een vergoeding van 10%
van het aankoopbedrag.
![]()
![]()
![]()
Zalando.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]emoslingerwaardig
Waar had je die ook alweer gekocht? (heb dat even gemist)
Die schoenen vallen gewoon uit elkaar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
10%, dat kan je toch niet serieus nemen
Ik heb ze meerdere keren gedragen dus´nieuw´ zijn ze niet meer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:21 schreef PriemGirl het volgende:
Maar nieuwe schoenen mag je toch zo terugsturen; niet??
van het aankoopbedrag.
![]()
![]()
![]()
Ow zo... maar 10 % is wel extreem karigquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb ze meerdere keren gedragen dus´nieuw´ zijn ze niet meer.
Ja. Ik ga er ook niet mee akkoord. Even bedenken hoe ik dit tactisch ga verwoorden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow zo... maar 10 % is wel extreem karigAls je ze nog maar weinig hebt aan gehad ook...
Ik vind 'm verschrikkelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
Nu weet ik niet of ik wel iets van zalando wil bestellen![]()
![]()
Ik vind deze of heel lelijk of echt super tof![]()
http://www.zalando.nl/min(...)04d-704.html?size=36
Doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
"Aangezien dit een defect is dat niet veroorzaakt kan worden door slechts vijf keer dragen, vind ik deze vergoeding naar verhouding te laag en ga ik hier niet mee akkoord"quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:29 schreef Dwyn het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Deze schoenen zijn niet meer te dragen. Met een tegemoetkoming van 10% ga ik dan ook niet akkoord. Ik zou de schoenen graag willen retourneren maar op uw website staat vermeld dat dit niet mag als het product gebruikt is. Ik heb deze schoenen slechts 5x een dag gedragen. Tevens heb ik niet meer de originele schoenendoos en verzenddoos.
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,
Ik ben zo slecht in beleefd mailen.
Ik vind hem tofquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Ja precies. Ik heb nu aangegeven te willen retourneren dus laat maar komen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:31 schreef megamandy het volgende:
Ook aangeven als ze blijven zeiken dat het duidelijk niet door verkeerd gebruik komt omdat de zool is het midden "breekt" duidelijk een fabricagefout met verkeerde lijm of weet ik wat.
30 euroquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dwyn, wat hebben die schoenen gekost?
Hmm... ik zou het nóg opdringerig neerzetten.... Je bent te lief imhoquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:29 schreef Dwyn het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Deze schoenen zijn niet meer te dragen. Met een tegemoetkoming van 10% ga ik dan ook niet akkoord. Ik zou de schoenen graag willen retourneren maar op uw website staat vermeld dat dit niet mag als het product gebruikt is. Ik heb deze schoenen slechts 5x een dag gedragen. Tevens heb ik niet meer de originele schoenendoos en verzenddoos.
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,
Ik ben zo slecht in beleefd mailen.
Hij is al verstuurd, maar thanksquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Aangezien dit een defect is dat niet veroorzaakt kan worden door slechts vijf keer dragen, vind ik deze vergoeding naar verhouding te laag en ga ik hier niet mee akkoord"
Oid?
Dus ze willen wel 3 euro retour geven?quote:
3 euro... fucking 3 euro.. wtfquote:
Jaaa! Ik had eigenlijk twee paar schoenen besteld met een bon maar nadat ik één paar had teruggestuurd, mocht die bon niet meer gebruikt worden. Dus ik was al duurder uit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus ze willen wel 3 euro retour geven?
Wat een faalwinkelquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jaaa! Ik had eigenlijk twee paar schoenen besteld met een bon maar nadat ik één paar had teruggestuurd, mocht die bon niet meer gebruikt worden. Dus ik was al duurder uit.
Ik zou er een twitteraccount voor aanmakenquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
.
Maar inderdaad, je mag meer verwachten...
Wat ik nog wel eens deed als ik niet tevreden was over service, was een slecht bericht over ze plaatsen op twitter en dan zorgen dat hun eigen twitteraccount vermeld werd.
Dan kunnen ze ineens snel helpen jonge
Ik had ze al getwitterd omdat het 5 dagen duurde voordat ze uberhaupt op mijn mail reageerden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zou er een twitteraccount voor aanmaken![]()
Zeiken
Ja sowieso eik al niet door die faalreclamesquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:36 schreef megamandy het volgende:
Nu weet ik waarom ik nooit de neiging had om bij Zalando te bestellen
Het helpt serieus he?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zou er een twitteraccount voor aanmaken![]()
Zeiken
Ik wil wel graag een foto zien en zulks van het jurkje want ik ben er echt verliefd opquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:38 schreef PriemGirl het volgende:
Phihihi heerlijke verschillen hierZie.. het is: of heel lelijk; of heel tof
Niet 'redelijk tof'.. nee of tof of heul niet
Ik ga hem bestellen en dan kijk ik wel
[..]
Ja sowieso eik al niet door die faalreclames![]()
Dealquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil wel graag een foto zien en zulks van het jurkje want ik ben er echt verliefd op!
+1quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil wel graag een foto zien en zulks van het jurkje want ik ben er echt verliefd op!
Ik schrijf "ik ga nu heel beleefd laten weten wat een mongol ik jouw vind"-mails als een baasquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:42 schreef RenRen- het volgende:
Dwyn, inderdaad twitter, hoe triest dan ook, en een mailtje door Nagel laten schrijven
De plank.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq is dit voor een lijf?
[ afbeelding ]
Heeft Zalando geen twitteraccount?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:44 schreef Dwyn het volgende:
Twitter:
Klacht bij #Zalando over kapotte schoenen wordt afgedaan met wel drie euro korting. Is dat klantenservice?
Ja, meerdere.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft Zalando geen twitteraccount?
de lelijkste ..... 'vrouw' ooit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:47 schreef Dwyn het volgende:
Klacht bij @ZalandoNL over kapotte schoenen wordt afgedaan met wel drie euro korting. Voel me niet serieus genomen.
ik mis iets.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Datquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik mis 4 dingen. 2 tieten, 2 billen.
Ja weet ik, sommige bedrijven hebben mensen in dienst die niets anders doen dan het internet afzoeken naar zulke twitterberichten of berichten op fora etc.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het helpt serieus he?
Vorig jaar hadden we wat gemiep met de vakantie, ze hadden ons in het verkeerde hotel geboekt (was een hotel met twee delen, we zouden deel 2 krijgen maar werden geboekt voor deel 1). Telefonisch contact gehad, nee ze konden niks voor ons doen en we hadden slecht gelezen enz.
Dus ik een twitter geplaatst met iets van "slekten service jonge EINZ".
Binnen een half uur had ik een privebericht met de vraag voor mijn telefoonnummer om het op te lossen.
Binnen een uur belde ze, gingen ze wat proberen te regelen en hebben we korting gekregen
Ik hoop hetquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja weet ik, sommige bedrijven hebben mensen in dienst die niets anders doen dan het internet afzoeken naar zulke twitterberichten of berichten op fora etc.
Dus misschien zien ze dit ook nog eens
klopt, mijn werk ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja weet ik, sommige bedrijven hebben mensen in dienst die niets anders doen dan het internet afzoeken naar zulke twitterberichten of berichten op fora etc.
Dus misschien zien ze dit ook nog eens
En zitten die dan de hele dag te googlen en twitterzoekmachije te gebruiken? Want ik weet dus wel dat het bestaat maar vraag mij echt af hoe dat in elkaar zitquote:
heb je programmas voor die dat bijhouden, die checken onze twitter, facebook, yammer en de hele rattepla, en ze zoeken op onze hashtagsquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
En zitten die dan de hele dag te googlen en twitterzoekmachije te gebruiken? Want ik weet dus wel dat het bestaat maar vraag mij echt af hoe dat in elkaar zit
quote:
Tuurlijk is hardlopen nuttiger dan niks doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:58 schreef RenRen- het volgende:
Ladies. Ik ben dus begonnen met hardlopen, alleen ik hoor links, rechts en op FOK! dat hardlopen pas nut heeft met spiertrainen en zo.
Nu eet ik vanaf morgen al gezond, dus dat lijkt me al schelen, en hardlopen is toch al nuttiger dan niets doen? Hoe zit dit nou?
Ik denk dat ik al 100% meer spieren krijg van het hardlopen dan voorheen, toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Bewegen is sowieso goed.
Verhaal met krachttraining is dat hoe gespierder, hoe meer je verbruikt tijdens cardio. An sich is er wat voor te zeggen, maar sowieso bewegen is
Mhehe wilde net zeggen, mail Kassaquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]Echt slecht. Met z'n allen naar Radar.
Ja precies. Ik ga hopelijk over een maand naar de sportschool en dan kan ik dat altijd nog gaan doen, maar ik hoef dus niet buikspieroefeningen in mijn slaapkamer te gaaan doen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk is hardlopen nuttiger dan niks doen.
Je verbruikt kcal. Punt.
Als je specifieke wensen hebt om heul strak te worden moet je misschien spieroefeningen erbij doen, maar een mens moet ergens beginnen
Neuh. Helemaal niet als nu het belangrijkste conditie is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al 100% meer spieren krijg van het hardlopen dan voorheen, toch?![]()
Maar het is dus niet echt nodig? Ik wil me nu eerst namelijk focussen op mijn conditie, want die is zo diep en enorm triest.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja precies. Ik ga hopelijk over een maand naar de sportschool en dan kan ik dat altijd nog gaan doen, maar ik hoef dus niet buikspieroefeningen in mijn slaapkamer te gaaan doen?Fijn. Beter.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja precies. Ik ga hopelijk over een maand naar de sportschool en dan kan ik dat altijd nog gaan doen, maar ik hoef dus niet buikspieroefeningen in mijn slaapkamer te gaaan doen?Fijn. Beter.
Mwehehehe.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jonguh, dan heeft ze juist meer energie voor andere dingen.quote:
hardlopen en naar de sportschool gaan ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jonguh, dan heeft ze juist meer energie voor andere dingen.
Jup dat vooral....quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sporten is vooral doen wat je leuk vind in mijn ogen.
Als je dingen gaat doen alleen omdat het moet, houd je het niet vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Duhuh.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Ren ik heb je wereldbolletje gebruikt op facebook okay?
Ik vind het niet echt leuk, maar dat komt denk ik omdat ik na een minuut al zo veel pijn heb, daar moet ik doorheen, anders wordt geen enkele sport in mijn leven leuk vrees ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sowieso niet de eerste paar wekenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. Helemaal niet als nu het belangrijkste conditie is.
Hoe doe je het dan? Ga je gewoon rennen of heb je een schema?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt leuk, maar dat komt denk ik omdat ik na een minuut al zo veel pijn heb, daar moet ik doorheen, anders wordt geen enkele sport in mijn leven leuk vrees ik
[..]
Sowieso niet de eerste paar weken
En ik bedoelde het niet zo droog, haha
Gewoon rustig beginnen met hardlopen, andere dingen kunnen altijd nog.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt leuk, maar dat komt denk ik omdat ik na een minuut al zo veel pijn heb, daar moet ik doorheen, anders wordt geen enkele sport in mijn leven leuk vrees ik
[..]
Sowieso niet de eerste paar weken
En ik bedoelde het niet zo droog, haha
Ik doe rennen met Evy, dus die waar jij het over hebtquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe doe je het dan? Ga je gewoon rennen of heb je een schema?
Ken je die start-to-run-dingen met die Belg? Die zijn echt fijn!
Ik heb hem een keer gered tot les 8 ofzo, 20 minuten rennen. Toen merkte ik ineens een flow, dat was wel gaaf!
(ik ging altijd rennen in de winter als ik niet kon skeeleren, maar moest op een gegeven moment stoppen als het te koud werd... Dus heb hem nooit afgemaakt)
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon rustig beginnen met hardlopen, andere dingen kunnen altijd nog.
Rustig aan doorzetten, gaat vanzelf beter.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik doe rennen met Evy, dus die waar jij het over hebtMijn lichaam ging dood toen ze opeens naar de 2 minuten ging.
wrom?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ergens vind ik het wel jammer dat het mij "verboden" is om te rennen.
Ik ben te klunzig. Kostte me een beetje veel brillen.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben te klunzig. Kostte me een beetje veel brillen.
Heb er ook een hendig sjiek litteken aan overgehouden.quote:
Ik ben dan echt bereid om keihard een NEEEE te brullen, en dat komt dan uit mijn tenenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Rustig aan doorzetten, gaat vanzelf beter.
Ik vind haar zo leuk, met haar "amai, ge zijt zeker wel fier op uzelf!"
Mental image.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben dan echt bereid om keihard een NEEEE te brullen, en dat komt dan uit mijn tenen
Van hardlopen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb er ook een hendig sjiek litteken aan overgehouden.
Nee, van m'n bril. Die in m'n wenkbrauw sneed. Na het vallen. Tijdens het hardlopen.quote:
quote:
LURKERTquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:18 schreef -Peach het volgende:
[..]ik was aan het lurken en nu heeft mn vrind, den kleuter, mij verraden!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, van m'n bril. Die in m'n wenkbrauw sneed. Na het vallen. Tijdens het hardlopen.
Gemene vriendquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:18 schreef -Peach het volgende:
[..]ik was aan het lurken en nu heeft mn vrind, den kleuter, mij verraden!
Kun je niet met de hond skeeleren?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb zin om te skeeleren.
Maar de hont is ook nog niet lang naar buiten geweest, dus vind eigenlijk dat ik met hem naar buiten moet.
Dus ben nu aan het twijfelen of ik zal gaan lopen of fietsen...
Daar heb ik allebei minder zin in dan skeeleren
Ik hoor veel goede dingen over dat Evy dinges!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik doe rennen met Evy, dus die waar jij het over hebtMijn lichaam ging dood toen ze opeens naar de 2 minuten ging.
Ik heb nu lenzen, misschien dat ik in de vakantie nog eens begin.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]!!!! Auwww. Rennen zonder bril! Ongeveer inschatten waar zebrapaden beginnen en stoepen ophouden
[..]
Gemene vriend
Dat wil ik zo graag, maar ik ben bang dat hij me doodvermoordquote:
Is ook een goeden programmaquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik hoor veel goede dingen over dat Evy dinges!
Naar beneden zal wel gaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:22 schreef Dwyn het volgende:
Ik wil skeeleren. Maar ik woon bovenop een heuvel.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat wil ik zo graag, maar ik ben bang dat hij me doodvermoord
Oh serieus? Dat lijkt me minder.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is ook een goeden programma![]()
Enige nadeel vind ik dat als je langer dan 5 minuten gaat rennen, ze mix-muziek gaat draaien en die is heel eentonig, dus dan heb ik het gevoel dat ik niet vooruitkom..
Ik ook! Stefan doet het ook, van FOK!TV enzo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik hoor veel goede dingen over dat Evy dinges!
Ik val standaard.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben goed op m'n skeelers. Ik ben 1 keer gevallen en toen stond ik stil.
Daarbij draag ik volle bescherming, dus ik kan me niet heel hard verwonden.
Maar ik ben bang dat die hond besluit dat hij ergens heen wil en dan heb ik echt heel weinig te vertellen
Door te besluiten "hey, daar is het leuk" en er heen te rennen. Hoewel mijn evenwicht goed is denk ik dat hij me van m'n wieltjes trekt danquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoezo dat?
[..]
Oh serieus? Dat lijkt me minder.
Nee, zeg het nog een keerquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik val standaard.
Had ik al gezegd dat ik een kluns ben?
Ik ben een klunsquote:
ik heb het jurkje misschien ook besteld. En wat schoenen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:27 schreef PriemGirl het volgende:
Bescherming aandoen tijdens het hardlopen![]()
Is heul niet idioot voor een kluns
Gewoon kussens aan jezelf vast gespenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:27 schreef PriemGirl het volgende:
Bescherming aandoen tijdens het hardlopen![]()
Is heul niet idioot voor een kluns
Hehehehe zo'n pak aandoen van training met politie hondenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gewoon kussens aan jezelf vast gespen
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehehehe zo'n pak aandoen van training met politie honden.
Of zo'n keeperspak van de hockeyquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehehehe zo'n pak aandoen van training met politie honden.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ik heb het jurkje misschien ook besteld. En wat schoenen..
Briljantquote:
Ik. Ben. Niet. Op. De. Meet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Yaaaayyyy mede falert
En nu hopen dat het leuk staat
Zijn we twins op de meet oehhhh !!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik baal er echt gruwelijk erg van. Maar.. wellicht ben ik op tijd weg bij m'n ouders en dan kom ik gewoon nog als een baas om 1 uur ofzo naar de meet
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]ik baal er echt gruwelijk erg van. Maar.. wellicht ben ik op tijd weg bij m'n ouders en dan kom ik gewoon nog als een baas om 1 uur ofzo naar de meet
.
![]()
![]()
Ow fuck...quote:![]()
Ja maar ja maar ja maar... dat mag heul niehieeettttt
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Maar dan dragen we hetzelfde en ben ik er toch een beetje bijquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow fuck...![]()
Ja maar ja maar ja maar... dat mag heul niehieeettttt
[ afbeelding ].
Jaaaa om 1u... als iedereen al zat en gelukkig rond dwarrelt
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Het had zo mooi kunnen zijn.... Deb en Priem in dezelfde jurk en SQ en ik in dezelfde jurk
Ik heb keiveel verstand van alles.![]()
Whiiiquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar dan dragen we hetzelfde en ben ik er toch een beetje bij.
![]()
Falerdquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb dus voor 350 euro besteld bij Zalando.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Dan is 10% wel weer een goedenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef Debsterr het volgende:
![]()
Wat heb je allemaal gekocht?Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
6 paar schoenen en 1 jurkje. Hopelijk past er iets qua schoenen.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik had een mandje vol bij Zalando.. Maar toen zag ik de tweets over ze en toen werd ik bang
Pic van al je faalsquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef Debsterr het volgende:
En ik ging net op bankrekening kijken... want weer aan het falen... En dan zie ik dat vakantiegeld is bij geschreven...................................
Tassen !!!! Oeh die heb ik eik ook nog nodig... *klikt zalando weer open*
wel even bij mij denken dan hequote:dan nog steeds nee?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2012 20:43:50 ]![]()
Waarom geven ze die modellen bij Zalando zo vaak veel te grote kleding aan? Vind het zo'n afknapper...
Bij jou jaaaaaaaaquote:![]()
Je hebt 3 miljoen LV-tassen, dan misstaat elk ander merkquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wel even bij mij denken dan hedan nog steeds nee?
Dit is michael kors dus dat valt wel meequote:Op woensdag 30 mei 2012 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hebt 3 miljoen LV-tassen, dan misstaat elk ander merkniet heel duur maar ook niet echt goedkoop
![]()
Ik ben geen LV liefhebber maar die zijn veel mooier dan dit joh!quote:Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik hou van MK maar die nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit is michael kors dus dat valt wel meeniet heel duur maar ook niet echt goedkoop
.
Chanelquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Okay teveel nee's .. dan zaterdag toch eerst maar voor die chanel kijken![]()
![]()
Ik vond hem ook wel tof... dus ik was gaan zoeken.... Wrom ga ik ook zoeken naar spullen die sjaan koopt... Ik wéét dat ik het geld er niet voor kan neerleggen![]()
sorryquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vond hem ook wel tof... dus ik was gaan zoeken.... Wrom ga ik ook zoeken naar spullen die sjaan koopt... Ik wéét dat ik het geld er niet voor kan neerleggen![]()
![]()
![]()
Pic?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Okay teveel nee's .. dan zaterdag toch eerst maar voor die chanel kijken
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Is okayquote:![]()
![]()
En pic van de chanel
Ik stond te kwijlen in florence bij diversen topmerk schoenen/tassen/etc...cif sleurde mij heuuuullll snel weer mee
deezquote:
of
er zit bijna 2000 verschil tussen dus ik wil het wel zeker wetn wat ik wil![]()
ik heb namelijk nu ook 2 LV tassen waar ik echt geen pleur mee doe
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2012 20:49:48 ]![]()
Die eerstequote:Op woensdag 30 mei 2012 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
deez
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
ik heb namelijk nu ook 2 LV tassen waar ik echt geen pleur mee doe.
Wait wat, 2000 euro?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
deez
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Wat kosten die dingen?![]()
Die eerste
de bovenste 3100 die eronder 1200quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wait wat, 2000 euro?
Wat kosten die dingen?![]()
![]()
Logisch.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja ik vind die ook het mooistemaar moet het wel zeker weten vanwege het prijs verschil
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Is veel klassieker en tijdlozer dus uiteindelijk ook waardevaster denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja ik vind die ook het mooistemaar moet het wel zeker weten vanwege het prijs verschil
.
waardevast zijn ze allebei, ze stijgen allebei elk jaar, ik denk alleen dat ik de bovenste langer mooi blijf vindenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is veel klassieker en tijdlozer dus uiteindelijk ook waardevaster denk ik.
![]()
![]()
Owjah voor dat verschil zou ik ze ook wel in de winkel willen vergelijken idd... Maar eerste is zo lekker klassiek
Ik zit net te bedenken dat ik een tas van 60 euro wel mooi vind, maar veul te duur
Té kjoet
Trix kwam je nou nog naar de meet?Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Snap ikquote:. Ik zat te denken he.. het zou heel mooi zijn (symbolisch gezien) als de beeb op 25 december geboren wordt. Omdat Gabriël een bijbelse naam is. Vooral ook omdat Gabriël Jezus aankondigde zeg maar.
Als je snapt wat ik bedoelquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snap ik. Ik zat te denken he.. het zou heel mooi zijn (symbolisch gezien) als de beeb op 25 december geboren wordt. Omdat Gabriël een bijbelse naam is. Vooral ook omdat Gabriël Jezus aankondigde zeg maar.
.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Trix kwam je nou nog naar de meet?![]()
Ik wil heel graag, maar de dag ervoor komen we terug van onze vakantie en dan ben ik brak van het rijden denk ik..
Debbs, dat is een hele mooie ja![]()
3!![]()
En hem dan Jezus noemen![]()
Sorry, flauwe slekten humor
J.C.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
En hem dan Jezus noemen![]()
Sorry, flauwe slekten humor
quote:
We hebben heel bewust voor een engelennaam gekozen, een meisje zou Dina hebben geheten, ook een engel
3!![]()
Ah. Dan moeten we nog even kijken hoe we het doen met den berg mini'squote:Op woensdag 30 mei 2012 20:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Ik wil heel graag, maar de dag ervoor komen we terug van onze vakantie en dan ben ik brak van het rijden denk ik..
Debbs, dat is een hele mooie ja![]()
Ohjaquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ah. Dan moeten we nog even kijken hoe we het doen met den berg mini'slief dat je ze voor Stef hebt
woon jij ook al weer een soort van op bakkies-afstand van DH? Ik heb een auto
3!![]()
2.55quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
deez
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
er zit bijna 2000 verschil tussen dus ik wil het wel zeker weten wat ik wil![]()
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Trix zijn mijn minis oooooit nog wel eens aangekomen?![]()
Die van jou niet..
Ik verdenk de mensen van postnl echt dat ze zulke shizzle jatten..3!![]()
Dellufquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohjalief dat je ze voor Stef hebt
woon jij ook al weer een soort van op bakkies-afstand van DH? Ik heb een auto
Forum Opties Forumhop: Hop naar: