iig thanks voor de ideeen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:29 schreef thaeastwood het volgende:
Klopt inderdaad. Gaf ook maar een optie.
Zelf heb ik een Onkyo reciever TX-NR609 (http://www.eu.onkyo.com/en/products/tx-nr609-35517.html) met een http://www.acryan.com/product/playonhd2/ mediaplayer. Werkt super
Ja die indruk kreeg ik ook al. raar dat er nog amper home cinema sets met mediaplyer geleverd worden. Niet iedereen zit meer op een blu-ray te wachten lijkt me.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:46 schreef Devv het volgende:
Volgens mij kan je inderdaad beter een home cinema set met losse mediaspeler kopen. Dan heb je denk ik veel meer mogelijkheden.
Klopt. ik heb een Philips 7000 serie (ambilight) met ingebouwde mediaplayer maar die werkt maar zozo. MKV speelt ie af...ZEGGEN ZE. De realiteit is dat ie MKV niet afspeelt als het geluid DTS is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:22 schreef thaeastwood het volgende:
Trouwens tv's hebben tegenwoordig wel vaak ingebouwde mediaplayers. Mijn samsung tv op de slaapkamer kan via usb (stick of hdd) of netwerk ook bijna alles afspelen
http://www.samsung.com/nl(...)ed-tv/UE32D5000PWXXN
die blu ray cinema set is ook van lg?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef appelschaap het volgende:
Ik heb een LG tv en Bluray Home cinema set. Speelt qua films alles af wat ik heb geprobeerd. Dus dat is Avi, Mp4, Mkv, avchd, en geripte dvd's. muziek en foto's heb ik nooit geprobeerd. Enige ding van de home cinema set is dat het 2.1 is en geen 5.1 wat voor mij perfect is omdat het op mijn slaapkamer staat.
mkv is een containerformaat, net als avi dit ook is..quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:31 schreef ukga het volgende:
[..]
Klopt. ik heb een Philips 7000 serie (ambilight) met ingebouwde mediaplayer maar die werkt maar zozo. MKV speelt ie af...ZEGGEN ZE. De realiteit is dat ie MKV niet afspeelt als het geluid DTS is.
verder speelt ie ook veel ander soorten bestanden niet af helaas, en ben ik alsnog genoodzaakt een mediaplayer aan te schaffen.
je kan er op internetten, eventueel een spelletje op spelen..quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:08 schreef ukga het volgende:
Wat zijn de voordelen van een HTpc tegenover een mediaplayer dan? (buiten dat ie alles afspeelt)
probeer voor de gein eens een 10-bit bestand af te spelen (Hi10P)quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:33 schreef thaeastwood het volgende:
Ik heb nog geen enkele afspeel probleem ontdekt met mijn AC Ryan Playon HD mediaplayer. Al leg je er een baksteen op. Als er een film opstaat speelt ie die af
heb je wel nog een losse pc nodig om alles te streamen naar je PS3..quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:50 schreef remi1986 het volgende:
De PS3 i.c.m. TvSerity en PS3 Media Server speelt ook alles, en heeft nog een BR speler ook
ja oke maar TS wil een systeem voor MKV. Of hij ze dan op een usb schijf zet of streamt, beide heb je een pc voor nodig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:53 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je wel nog een losse pc nodig om alles te streamen naar je PS3..
Dan heeft ts geen home cinema.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:50 schreef remi1986 het volgende:
De PS3 i.c.m. TvSerity en PS3 Media Server speelt ook alles, en heeft nog een BR speler ook
Die speelt hij inderdaad nog niet af. Maar die speelt nog bijna geen enkele mediaplayer af..quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
probeer voor de gein eens een 10-bit bestand af te spelen (Hi10P)
en een (ht)pc speelt dit dus al een jaar of 2-3 zonder problemen af,en het ziet er niet naar uit dat mediaspelers binnen een jaar het alsnog gaan ondersteunenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:24 schreef thaeastwood het volgende:
[..]
Die speelt hij inderdaad nog niet af. Maar die speelt nog bijna geen enkele mediaplayer af..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |