Ik dacht zo van NOU, dat is een goed moment om te gaan lunchenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:18 schreef SicSicSics het volgende:
Trillende handjes? Koud zweet? Misselijk?
Ik ook. VAN EMOTIE.quote:
Ik zou die shit niet starten want ik eindig t .. coprende?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ook. VAN EMOTIE.
SWEET JESUS HAVE MERCY
Knuffel voor jou, knul.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik zou die shit niet starten want ik eindig t .. coprende?
Profeet.quote:
Muziekluisterende op kantoor alleen zittende arbeider van de baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:30 schreef Geester het volgende:
[..]
Muziekluisterende op kantoor alleen zittende arbeider van de baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:30 schreef Geester het volgende:
[..]
Muziekluisterende op kantoor alleen zittende arbeider van de baasU riep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
ga je dat morgen en overmorgen ook nog een keer zeggen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Geester het volgende:
[..]
Zucht.. vrijdag helemaal naar rotterdam voor 1 chick ... mja
Ik gok van welquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
ga je dat morgen en overmorgen ook nog een keer zeggen?
Wat wil je winnen dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef Geester het volgende:
Ik maak toch geen kans man dat is t meest kutte en TOCH ga ik
Een gezellige dagquote:
ja zou jij niet bang zijn om met een vreemde kerel in een stad aan de andere kant van NL af te spreken?quote:
Heb ik ook gedaan en nee, ik was niet bang.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:45 schreef Geester het volgende:
[..]
ja zou jij niet bang zijn om met een vreemde kerel in een stad aan de andere kant van NL af te spreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |