Nee hoor, alleen de rest. Alles bzzzzte.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik las dat je me kankerirritant vindt.
Ik had je ook gevonden op FB ik add je niet hoor dan is mijn visage verdoezeldquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik las dat je me kankerirritant vindt.
Hebben we het nou alweer over alto's!?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:40 schreef Crutch het volgende:
Het ziet er vies en dood uit, tot zover mijn kennis.
Ik wil wel met je facebooken hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:45 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik had je ook gevonden op FB ik add je niet hoor dan is mijn visage verdoezeld
Ja, het stinkt inderdaad ook nog.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hebben we het nou alweer over alto's!?
Come at be bro!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat was er mis met die opmerking? Is dit je comeback?
Met zo'n alto blijft je bovenlip gegarandeerd in het haar hangen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat schijnt mijn bovenlip te zijn.Die ruik je zelfs daar.
Probeer de zin nog eens, maar dan minder geester achtig?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Met zo'n alto blijft je bovenlip gegarandeerd in het haar hangen.
Welk punt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je bewijst wel mijn punt. Dank je.
Alto == poepquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Probeer de zin nog eens, maar dan minder geester achtig?
Dat je infantiel bezig bent.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Welk punt?
A: Dat je van ranzig haar-tumble-weed houdt.
B: Punt A
Nee hoor, ik ben maar een domme boer uut Fryslan.quote:
Ach, zwakzinnig dus eigenlijk?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben maar een domme boer uut Fryslan.
Die zijn niet per definitie infantiel ofzo.
Sorry? Volgens mij mis je het hele punt hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
Godverdomme, wat een gezeik omdat de één dreads stom vindt en de ander ze heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |