Ik droom er snachts over.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:14 schreef Crutch het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie ze al tegenover elkaar zitten, fapfap, shhhllk.
Je kan beter gaan staan, want dan kun je beter in haar gezicht mikken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Crutch beeld zich in hoe ik fappend zitgeyl
picsquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:32 schreef Partyboy1991 het volgende:
ik heb mijn lies opengehaald, grappig hoor als 1 bal dr bijna uit hangt haha kan je dr zo mee spelen als een kat met een bolletje wol...
mjaaaa doet ff pijn nu niet meer !
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:40 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
van mn bal? hmkeey aparte vraag maar is goedals je even wacht krijg je een nut shot
Ja maar dan is ook de uitdaging eraf natuurlijk. Ik ga iedere keer ergens anders zitten en dan kijken we of shifto me kan raken; als het hem lukt moet ik een boterham maken, als het hem niet lukt mag ik eindelijk een keer douchen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je kan beter gaan staan, want dan kun je beter in haar gezicht mikken.
Kun je niet beter gaan douchen wanneer het hem wél lukt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja maar dan is ook de uitdaging eraf natuurlijk. Ik ga iedere keer ergens anders zitten en dan kijken we of shifto me kan raken; als het hem lukt moet ik een boterham maken, als het hem niet lukt mag ik eindelijk een keer douchen.
Het ziet er naar uit dat het hem tot nu toe elke keer gelukt isquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kun je niet beter gaan douchen wanneer het hem wél lukt?
Bevalt mn fobo je ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat het hem tot nu toe elke keer gelukt is. (aangezien ze eindelijk een keer mag douchen als het hem niet lukt haha)
Dat is het verontrustende van dit al; de bewuste keuze om het zo te doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kun je niet beter gaan douchen wanneer het hem wél lukt?
Nu denk ik aan bukkake dankzij jouquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is het verontrustende van dit al; de bewuste keuze om het zo te doen.
naakte waarheidquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het spijt me muhahaha, maar de lelijke waarheid moest een keer verteld worden
Jij komt er ook niet op he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan rest mij 1 vraagquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het spijt me muhahaha, maar de lelijke waarheid moest een keer verteld worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij komt er ook niet op he?Ik werd eraf gegooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |